Visa fullständig version : Rädsla och skadeglädje [Video]
VpwdsgmVFiQ
Haha, tänk er själva att känna hur man håller på glida ur i ett sådant läge.
Kärringen har ju helt klart rökt på.
VpwdsgmVFiQ
Haha, tänk er själva att känna hur man håller på glida ur i ett sådant läge.
Ja, jag kan tänka mig det och jag hade inte skrattat om jag vore kameraman. Även om det är säkert på grund av att armarna är kvar i byglarna så finns det väl risk för att man stryps eller att ryggen kommer i en dålig position, det tillsammans med kraftiga svängningar är inte alltid så trevligt om man vill ha en hel rygg. Otrevligt att skratta åt någons panik hursomhelst.
Hon är ju inte ens medveten om hur det ser ut för honom, hon verkar helt uppslukad i upplevelsen så jag tycker inte det är nödvändigt att hysa något agg mot henne. Hon hade säkert jättedåligt samvete i efterhand kan jag tänka mig.
shut teh face
2008-12-30, 02:58
Ah en film på jwzrd
ManuelIT
2008-12-30, 03:57
hahaaah, så galet jävla roligt
Hon är ju inte ens medveten om hur det ser ut för honom, hon verkar helt uppslukad i upplevelsen så jag tycker inte det är nödvändigt att hysa något agg mot henne. Hon hade säkert jättedåligt samvete i efterhand kan jag tänka mig.
Heh, jag fick för mig att det fanns en med kamera som också han skrattade men så verkar ju inte vara fallet ser jag nu.
Det roliga är som sagt inte ungens agerande utan moderns. Hahahahahaha. Men det kunde slutat illa :(
asg första gången jag såg den!
Klart man garvar åt fettot.
Damn, tur han var tjock!
Precis. För då kan man skratta mer.
Säkert. Och sen la hon upp den på YouTube.
von huff
2008-12-30, 15:13
Precis. För då kan man skratta mer.
alldeles riktigt:thumbup:
Säkert. Och sen la hon upp den på YouTube.
Ja? Inga konstigheter.
Brian The Family Dog
2008-12-30, 15:16
Stackars unge, fick säkert skavsår på hakorna av bältet :devil:
Ja, jävlar... Det var verkligen tur att där satt några extra kilon, själv hade jag slunkit igenom direkt :-/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.