Visa fullständig version : Schysst diet på den här killen?
Palumbo intervjuar, han svarar "I only eat one time, rice and beans"
http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/1880/204/ <-- Klickis
grisbil3n
2008-12-27, 06:25
Som sedan utvecklas till typ 3 mål med ris o bönor o sen lite kyckling nån gång.
:P
Han räknar väl inte in sina "drugs" som han nämde som mat heller.
shadowfire
2008-12-27, 12:27
hehe, "computer technician"... jag skulle mer än gärna vilja skicka ut honom på onsite support, det skulle nog tysta ett antal av gnällspikarna till användare :)
Fatalist
2008-12-27, 12:51
HAHA vilken skön kille! Ödmjuka alfan!
Ja herregud, folk tränar verkligen olika. 3 timmar per muskelgrupp med extremt tveksamma övningsrörelser. Genetik och doping är det enda som gäller egentligen.
Ja herregud, folk tränar verkligen olika. 3 timmar per muskelgrupp med extremt tveksamma övningsrörelser. Genetik och doping är det enda som gäller egentligen.
inte det enda men mycket. Sedan tror jag inte han har byggt sin fysik med de skumma rörelserna han visade i detta klipp. Han har nog lyft ett och annat tungt lyft också skulle jag tro.
Han räknar väl inte in sina "drugs" som han nämde som mat heller.
Klart han inte räknar sina drugs som mat. Det är inte mat.
Cerberus
2008-12-27, 15:41
lol. Detta målet med ris o bönor måste va stort som han delar upp under dagen. Galet.
Annars trotsar han ju fysiska lagar, ja menar för att bygga massa behövs ju ändå byggmaterial och han verkar ju va busy människa och borde göra av med en del energi.
Låter lite som Vince Taylors tävlingsdiet på bacon och öl.
Är aas verkligen så kraftfullt att man kan växa på så dålig mat?
Nu säger jag inte att han byggt upp sig enbart på AAS, men ja - aas i tillräckligt stora doser ger tillräckligt starka signaler till kroppen att lägga på sig en ofantlig mängd muskelmassa, även om det inte blir särskilt långvarigt vid eventuellt uppehåll.
Cerberus
2008-12-27, 15:45
Makalöst.
Cerberus
2008-12-27, 16:25
ser väldigt disco ut dock, har sett igenom hela serien nu. Han får fixa benens volym, men den killen har klart Olympia-potential.
Jättestark såg han ju inte ut att vara heller
Cerberus
2008-12-27, 16:53
det var dagen efter tävling så han tränade inte så tungt som han brukade sa han.
lol. Detta målet med ris o bönor måste va stort som han delar upp under dagen. Galet.
Annars trotsar han ju fysiska lagar, ja menar för att bygga massa behövs ju ändå byggmaterial och han verkar ju va busy människa och borde göra av med en del energi.
Låter lite som Vince Taylors tävlingsdiet på bacon och öl.
Om han nu talar sanning, jag tyckte det lät på honom som om han vore trovärdig, så om man har riktigt bra gener (doh, förmodligen) och ett bra kemi-upplägg antar jag att kroppen kan prioritera muskelbygge i så hög grad att det sätts i första rummet när det finns energi och protein att tillgå. När det är brist, prioriteras antagligen kroppseget fett att förbrännas i hög grad. Han var ju trots allt på diet och hans jobb verkade inte fysiskt krävande. Sen vet vi förstås inte hur stora dessa mål är.
Men rent teoretiskt borde det funka enligt fysikens lagar (tillräckligt med kalorier för att uppehålla livsfunktion en begränsad tid och iaf minst en liten mängd protein) så länge kroppens biologi går med på det.
det var dagen efter tävling så han tränade inte så tungt som han brukade sa han.
Hörde det med, men man såg ju på honom att han höll på att dö. :P
Den kroppen är det mer än träning, mat och aas som byggt..
Please elaborate! :)
Noooooo....
Jävla pajas.
Grym överkropp dock.
Haha. Det där var... intressant.
Allting ser verkligen fel ut när underarmarna är mindre än mina samtidigt som överarmarna är enorma. Också synd om Palombo som måste sitta där och verka imponerad när han påstår att han äter lika mycket som min lillasyster och ändå ökar i vikt. Eller det skrattretande påståendet om att han kan curla 350. Han gör några få 2dm-reps på 80 i videon... dagen efter tävling, och?
Whistler
2008-12-27, 20:13
Vinklar!
ESA-Pro + Synthol + Esiclene + Vinklar
Got it! :D
Cerberus
2008-12-27, 21:14
Om han verkligen äter som en flicka ÄR det imponerande resultat. Önskar ja hade hans aptit, gött o slippa tänka på att äta mat.
Om han verkligen äter som en flicka ÄR det imponerande resultat. Önskar ja hade hans aptit, gött o slippa tänka på att äta mat.
Om du trycker i lika stora mängder så kan du säkert komma i närheten av hans fysik!
Vilken pajjas, jag tror mer på att någon besitter 400 IQ än att han använder dessa kostvanor.
strimman
2008-12-27, 21:30
Vilken pajjas, jag tror mer på att någon besitter 400 IQ än att han använder dessa kostvanor.
Roligt att du nämner IQ. :) Mitt intryck var att hans inte är så högt, kändes mer som att han gillat att vara "hög".
Varför så många h aters?
(Lol @ censureringen)
~160 kg i preacher curls? Snacka om att äga sig själv.
Fatalist
2008-12-27, 22:19
~160 kg i preacher curls? Snacka om att äga sig själv.
Jag tvivlar på att du klarar 160kg?
Grymt relevant :thumbup:. Saken var väl att det lät lite väl otroligt.
Oh, det gör du helt rätt i. Vad du också skulle göra rätt i är att tvivla på att herrn i videon klarar det.
160 tar han aldrig, magnus samuelssons max ligger kanske där ngnstans, och han har inte en DVD som heter "worlds strongest arms" utan vidare.
Notera att bäste herrn ser ut att få jobba ganska hårt med 36-kilosstången (80 lbs) i preachercurlarna, och då utan att ens köra med hel rörelsebana. Jag uttrycker mig milt när jag säger att han tummar en smula på sanningen.
Doctor Snuggles
2008-12-27, 23:04
Varför inte, det finns alla former av genetisk begåvning och obegåvning. För varje nisse som är svag som en myra oavsätt hur han äter eller tränar, så finns det en sådan här typ.
Kanske lite överdrivna vikter, men han gör väl sin egna lilla variant på dem isf.
Inge Enveten
2008-12-27, 23:17
1000 pound shrugs ser jag gärna på film. Tvivlar starkt på allt han snackar om för att vara ärlig men visst kan det stämma. Tills bevis kommer så trollstämplar jag honom.
vore imponerad om han ens orkade hålla i 1000 pounds :)
Ris, bönor ca 1000g 2-3 gånger per dag , + "lite" 3kg kyckling samt hans AAS , inget konstigt med hans byggarkost. Tråkig mat men han berättar inte hur mycket han äter, kan vara 3kg ris och bönor och 3kg kyckling som han kallar för "some".
Doctor Snuggles
2008-12-27, 23:46
vore imponerad om han ens orkade hålla i 1000 pounds :)
? Jag har hållt i typ 320 kg utan remmar som mest, vid ca 75 kgs kroppsvikt och inte speciellt bra gener. Att ett genetiskt freak på ca 140kgs skulle kunna hålla 450kg+, är inte så värst otroligt.
Doctor Snuggles
2008-12-27, 23:49
Ris, bönor ca 1000g 2-3 gånger per dag , + "lite" 3kg kyckling samt hans AAS , inget konstigt med hans byggarkost. Tråkig mat men han berättar inte hur mycket han äter, kan vara 3kg ris och bönor och 3kg kyckling som han kallar för "some".
Typ. Sen kanske han äter ett hästlass när han "får tid". Går ju bevisligen bygga bra på periodisk fasta-liknande kost.
Folk är väl bara ovana vid byggare som inte äter 6ggr om dan, med minitiöst planerad kost.
Wille005
2008-12-28, 01:45
Hahaha vilken jävla stolle! :D Mr.Olympia 2009?!
Alfred Nobel
2008-12-28, 08:35
Han säger ju att han inte har någon aptit och hemligheten ligger i gener och hård träning... Jag tror inte han äter enorma portioner, hans inställning till mat verkar knäpp iaf.
Inge Enveten
2008-12-28, 09:28
Hahaha vilken jävla stolle! :D Mr.Olympia 2009?!
Inte en chans.
Wille005
2008-12-28, 12:17
Inte en chans.
Nähä? :smash:
ESA-Pro + Synthol + Esiclene + Vinklar
Got it! :D
Det eller en muterad baksida axel. :D
Är en tråd uppe på MD nu där bl.a. en kille säger sig vara beredd att ge Max $3000 om det kommer upp en video med 350lbs scottcurls, och Palumbo skriver bl.a:
I just got off the phone with MAX and he told me to tell all the doubters to bring their money to the gym and have it read for when he "EASILY" does 370 for preacher curls. For the lazy ass doubters, I'll make a video and post it online. But, you better have your money ready to pay or else you're getting banned for life.
Ska bli kul att se. *popcorn*
Är en tråd uppe på MD nu där bl.a. en kille säger sig vara beredd att ge Max $3000 om det kommer upp en video med 350lbs scottcurls, och Palumbo skriver bl.a:
Ska bli kul att se. *popcorn*
Hur fan kan han anta utmaningen när han verkligen kämpar med halvreps på 80??
haha 370 easy preachercurls :D
inte en chans.
Md?
http://forums.musculardevelopment.com/
Hur fan kan han anta utmaningen när han verkligen kämpar med halvreps på 80??
Meeh, hörde du inte inte vad han sa i videon eller? Han tog ju inte ens i pga han nyss tävlat. :D
(Han körde dock lite tyngre preachers i part 1, runt 150 kanske?)
EDIT: Denna tråden är det jag tänker på.. http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=50502
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.