Visa fullständig version : wayfinder
Ignatius72
2008-12-07, 18:48
Insåg att jag hade GPS på min nya telefon (sonyericsson c905) och jag passade på att testa den idag när jag var ute och körde. fanskapet var ju katastrofalt dålig. Sväng om 200m sa tanten i luren när korsningen var en meter framför mig, växlade inte bild trots att jag passerat rondellen med flera kilometer osv. Är det någon som kan sånt här? Vad göra eller är den så skandalöst usel?
De slänger väl in sådan skit för att kunna skryta om GPS på fodralet. Jag kan ingenting om sådant men kolla om du kan söka efter uppdatering utav mjukvara eller något.
sabenada
2008-12-07, 20:22
Jag använde Wayfinder för några år sedan och hade inga problem med själva mjukvaran. De enda problem jag hade var att gps'en ibland inte hittade satelliten eller uppdaterade för sällan. Men inga problem som de du beskriver. Å andra sidan använde jag det inte så ofta och för det mesta som gångtrafikant. Prova att skaffa en lite dyrare extern gps. Kanske är den inbyggda helt enkelt kass.
Vad kostar det att använder wayfinder?
Ignatius72
2008-12-07, 21:41
Vad kostar det att använder wayfinder?
Inte en susning, men med tanke på hur bra den funkar så borde man få betalt för att använda den.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.