Visa fullständig version : explosiv deff
slowjamz
2008-11-13, 12:59
tjenare.. jag har bestämt mig fan att gå ner mina kilo, och nu ska ja allt ta och göra det. lite info om mig innan vi börjar.
Ålder 19
Längd 170
Vikt 73
jag ska ta bort allt fett så det spelar ingen roll vad min målvikt är.
så här gör jag varje dag mån-fre
vakna kl 10
promenera 1 mil ca 1.5 timma
kommer hem, tar en macka, sen går ja till jobbet kl 15 och jobbar till kl 21. ca kl 18 tar jag min sista måltid som brukar oftast vara kyckling med sallad, en stor portion. Direkt efter det så går en till mil på 1.5 timma.
situps armhävningar typ 3 ggr i veckan.
som ni själva ser så har ja inte så himla mycket fett men det finns faktiskt en del på magen och det ska bort!!!
en sak ja inte vill höra är att ja äter för lite och ja ska äta mer. alltså ja ska ner i vikt och det ska krigas ner. ska man vara fin får man alltså lida pin.
Jag ska utesluta min mat nu och ska börja äta bara tonfisk och vita böner i konserv. med massa sallad och nyttiga godsaker. vill bara ha lite tips om folket vad dom tycker att jag ska göra lite motivation osv..träning rockar fett :hbang:
Förväntar du dig vettiga svar eller att man klappar dig på axeln?
Den hårda vägen behöver inte vara den bästa.
King Grub
2008-11-13, 13:40
Finns ingen anledning att "lida pin" när man bara har några kilo att förlora på sin höjd. Så bråttom kan du väl inte ha att du nödvändigtvis måste plåga dig för något som tar ett par veckor eller någon månad utan lidande.
Danny Devito
2008-11-13, 13:43
Krasch-diet när man väger 73 kg... Det är bra att du är motiverad, men det är bara dumdistrigt att plåga dig själv i onödan. Ta det i en lugnare takt så blir det nog bättre i det långa loppet.
Sett för mkt Rocky-filmer eller?
jag ska ta bort allt fett så det spelar ingen roll vad min målvikt är.
du kan inte ta bort allt fett och det vore inte särskild snyggt heller...
träning rockar fett :hbang:
vilken träning?
"bara bönor och tonfisk"
Sånt äter jag flera dagar i sträck ibland :) med pasta/ris, broccoli osv. Kanonmat!
slowjamz
2008-11-13, 20:19
hehe alla människor tycker olika i detta forum kul ändå att höra andras åsikter vetja. vi kan säga så här att ja vill ta bort all fett som står i vägen. dvs när ja står upp ser min kropp bra ut..när ja sitter ner så har ja konstig fett som bara sitter där..de ja vill förbränna ..visst alla har det så men ja ha rätt mkt..men iaf ja ska träna bort de..tänkte bara kolla.. är detta bra.. springa 1 mil på morgonen och powerwalk 1 mil på kvällen ? de borde nog göra de bra el :)
hehe alla människor tycker olika i detta forum kul ändå att höra andras åsikter vetja. vi kan säga så här att ja vill ta bort all fett som står i vägen. dvs när ja står upp ser min kropp bra ut..när ja sitter ner så har ja konstig fett som bara sitter där..de ja vill förbränna ..visst alla har det så men ja ha rätt mkt..men iaf ja ska träna bort de..tänkte bara kolla.. är detta bra.. springa 1 mil på morgonen och powerwalk 1 mil på kvällen ? de borde nog göra de bra el :)
känns som du har samma problem som tonårsbrudar ;) ser det lilla fettet. ja förstår hur du känner, men mitt tips är att du tränar mage lite hårdare samt motionerar som du skrivit, men att dieta så som du planerar är inte roligt *cry*
trots allt långt kvar till sommaren och så kräsna kan väl inte flickorna vara? *screwy**kissass*
Har du löptränat innan?
Annars kommer du snabbt skada dig om du sätter igång med 1 mil löpning varje morgon. Kör något skonsammare för att variera, cykel eller simning?
Att det du gör med din kropp är rakt onyttigt är en annan sak...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.