Visa fullständig version : Erik & Mackan, snygga och smärta. TV6
CrazyJoeDavola
2008-11-09, 18:15
Tror det kan bli riktigt skoj program. www.tv6.se/snyggaochsmarta
"Söndag 9/11 kl. 20.30 – SÄSONGSPREMIÄR!
ERIK & MACKAN ÄR TILLBAKA FÖR ATT BLI ***** SOM PITT
I våras gjorde de premiär och succé med serien ”Hela & Rena”. Nu är Erik & Mackan tillbaka med åtta nya undersökande humorprogram. Uppdraget denna gång – de ska med hjälp av olika experter undersöka myter och sanningar inom hälso- och träningsindustrin. Med sig själva som försökskaniner utsätter sig det trinda humorparet för olika experiment för att nå det utopiska slutmålet att se ut som Hollywoodstjärnan Brad Pitt. De ska helt enkelt försöka bli snygga & smärta. Eller som de själva uttrycker det:
- Vi ska bli ***** som Pitt.
Erik & Mackan är inte bara väldigt roliga. De är två minst sagt trinda herrar. Mackan väger in på 95 kilo och Erik på 130 kilo. Deras BMI (32 respektive 39) avslöjar brutalt att de båda lider av rejäl övervikt. Men att de är tämligen proppmätta behöver ju inte betyda att de inte är snygga. Erik & Mackan tar hjälp av vetenskapen för att ta reda på hur snygga de egentligen är. I sin jakt på sanningen träffar de både Dr. Symmetri och Dr. Gyllene Snittet.
För Erik & Mackan gäller det även att skaffa sig en realistisk målbild av vad de vill åstadkomma med sin träning. Den ständiga hjälpredan Anna Schneider anordnar därför en klassisk ”line-up” med nio nakna män för att hjälpa komikerparet att hitta sina idealkroppar.
Men innan de kan påbörja sitt nya hälsosammare liv finns det fler frågor som måste besvaras. Kan det vara så att Eriks övervikt beror på en genetisk defekt – att han helt enkelt har en abnormt stor magsäck? Och varför luktar det häst ur hans mun? De bestämmer sig för att ta hjälp av Dr. Buk och hans gastroskop för att ta reda på hur det ligger till. Erik bjuds därefter på en så hisnande färd att känsliga tittare varnas.
Med hjälp av en grismage och den klassiska Elvis-dieten testar Erik & Mackan därefter om det är möjligt att äta så man spricker.
När alla frågetecken har rätats ut är det hög tid att inleda träningen. Och vad kan då vara bättre än att ta hjälp av världens starkaste man – Magnus Samuelsson – och hans träningsmetoder. Magnus bjuder frikostigt på både råd och världens kanske största korvar.
Programmet bjuder dessutom på de kommande TV-klassikerna:
”Fritera det du har där” – allt blir godare när om det friteras. Därför friterar Erik & Mackan alltifrån äggmackor till mördarsniglar.
”Bygden bränner”– Erik & Mackan testar hembränt från landets alla hörn och utser ”Sveriges bästa HB”
”Fetast Vinner” – Ett klassiskt tävlingsmoment där fetast vinner
Avsnitt 1 av 8."
bustz0rz
2008-11-09, 18:19
Detta får jag fan inte missa. Erik & Mackan är så jäkla bra. Har längtat efter nya avsnitt med dem.
CrazyJoeDavola
2008-11-09, 18:21
Finns lite roliga youtubeklipp på tv6 sidan men fick det inte att funka med länkarna.
Three pigs
2008-11-09, 18:59
Hahaha, Erik & Mackan, vilka stjärnor!
Skall bli underbart att få se detta program ikväll :D
Lovely! Äntligen är det dags för dessa två brunbjörnar att synas i tv igen:D
Aaajaaahhh... De var väl med i någon AF-tävling som var relativt nyligen? Stora, insmorda och glada. :D
Six Barrel Shotgun
2008-11-09, 20:08
Mackan är Sveriges Chris Farley.
*spår in i framtiden*
:banned
Aaajaaahhh... De var väl med i någon AF-tävling som var relativt nyligen? Stora, insmorda och glada. :D
Yes, SM i AF i Karlstad. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att Mackans placering kommer som en överraskning... Tror Jiggen var deras coach också...
Finns film på utube när de tävla tror jag.
synd att de inte visade mer av henrik jansson.
Say wut?! moste c reppriis!
Det kommer nog mer skulle jag tro.
kalajset
2008-11-09, 21:32
Riktigt kul och bra program! - Blir till att följa resterande avsnitt med, såklart. :thumbup:
Vad jag skrattade när dom fick korvarna av samuelsson :D
MasterChief
2008-11-09, 22:06
Vad jag skrattade när dom fick korvarna av samuelsson :D
Den var bra faktiskt.
De är rätt sköna. Som ett par slaskiga Filip&Fredrik.
Three pigs
2008-11-09, 22:11
Fyfan vad kul det var, precis min humor!
faaan att man missade det...
Jag respekterar era åsikter, men jag kan verkligen inte fatta vad som är roligt med Erik och Mackan...
Tricklev
2008-11-09, 23:43
Jag respekterar inte era åsikter, Erik och Mackan, för dom som inte förstod Robert Gustavsson.
ChrisDEFC
2008-11-09, 23:48
finns det att se nånstans eller går det repris... dämit missa det ju, satt i lugnan ro och käka pizza och såg på parlamentet.
finns det att se nånstans eller går det repris... dämit missa det ju, satt i lugnan ro och käka pizza och såg på parlamentet.
www.tv6.se
Nordenator
2008-11-10, 00:03
Det är mycket man i han Samuelsson. Jag tror han blev så stor genom att äta fyra mindre människor.
The Swedish Oak
2008-11-10, 00:03
www.tv6.se
Yepp, hela avsnittet här:
http://www.tv6.se/content/blogcategory/1064/1188/
ChrisDEFC
2008-11-10, 01:12
www.tv6.se
tusen tack, kikat på hela avsnittet nu och verkar bli en riktigt bra serie. inslaget med samuelsson va ju helt klart bäst =) nästa programm verka bli riktigt bra åxå men undrar en sak, är det bara jag som känner lite filip&fredrik wannabekänsla över dialogen mellan dom?
Alfred Nobel
2008-11-10, 07:48
Strongt att dricka ett glas bearnesås, haha. Fy vad äckligt!
Det var rätt komiskt att se 129kg Erik stå bredvid Samuelsson och se så pass liten ut :D
Scratch89
2008-11-10, 08:40
Helt underbart avsnitt!
Glatt överraskad! Det var ju riktigt bra!
De va snyggt när Erik tackade Familjen Dafgårds när han vägde nästan 10kg mer än han trodde... Tyckte inslaget med grismagsäcken var otrevligt dock.
spoonchest
2008-11-10, 14:08
tusen tack, kikat på hela avsnittet nu och verkar bli en riktigt bra serie. inslaget med samuelsson va ju helt klart bäst =) nästa programm verka bli riktigt bra åxå men undrar en sak, är det bara jag som känner lite filip&fredrik wannabekänsla över dialogen mellan dom?
Njae. Erik och mackan är ju ett komikerpar sedan gammalt. Från deluxe i p3 som slutat gått nu.
Filip och fredrik är ju journalister.
spoonchest
2008-11-10, 14:09
De va snyggt när Erik tackade Familjen Dafgårds när han vägde nästan 10kg mer än han trodde... Tyckte inslaget med grismagsäcken var otrevligt dock.
Ja, den var lite onödig.
En sak jag undrar är varför det är bitvis suddigt i filmen. Ska det vara så måntro?
Wille005
2008-11-10, 20:49
En sak jag undrar är varför det är bitvis suddigt i filmen. Ska det vara så måntro?
Dom har inte tillstånd att publicera bilderna i annat än på tv.
viktor.larsson
2008-11-10, 21:15
Ska bli intressant att se nästa avsnitt. Såg reklamen för det.
"Hur man överlever på festival?"
- Hur många här har börjat supa innan kl 12.00 ?
;)
Höll på att skratta ihjäl mig när man hörde eriks klökningar hela tiden under filmandet av hans magsäck:D
Höll på att skratta ihjäl mig när man hörde eriks klökningar hela tiden under filmandet av hans magsäck:D
Jag tyckte ändå att han skötte sig bra. När jag gjorde en gastroskopi klöktes jag konstant. Läkaren fick säga till mig flera gånger att jag skulle sluta, för att han såg ingenting.
Det var fan hemskt. Jag hade hellre gjort en rektoskopi i stället.
Missade första avsnittet så glodde på det nu. Tror det kan bli roligt att följa deras framfart.
hoikka poika
2008-11-12, 05:23
Nja, F&F är så kåta på att synas och höras hela tiden. Försökte titta på "Boston tea party", eller vad det nu heter, men kunde inte se mer än 5 minuter för att den där jävla Fredrik inte fick igen käften.
"Vem kan slå F&F" är nog den perfekta showen för F&F. Dom är gäster i sitt eget program, går inte att få så mycket mer tid i rutan än så.
E&M känns inte heller högbudget. De verkar iaf ha bättre distans och självinsikt än F&F.
Njae. Erik och mackan är ju ett komikerpar sedan gammalt. Från deluxe i p3 som slutat gått nu.
Filip och fredrik är ju journalister.
Radio ... det förklarar en hel del ... ;)
akerstrom
2008-11-16, 19:51
Snart börjar det kl 20,30 :D
måste fan se det..
Gott. Aeger ingen TV men detta ska jag följa.
JockeKillen
2008-11-16, 20:07
23 min kvar
JockeKillen
2008-11-16, 20:11
För övrigt så är Erik och Mackan med i "Hål i väggen" på tv6 just nu
Scratch89
2008-11-16, 20:30
Nu börjar det!
Sjukt jävla kul programm :D
nu börjar det!
EDIT: fan då scratch
jaha vad ska ni göra med bajset?
vad VILL ni att vi ska göra med det? :D
skrattade irl
Wille005
2008-11-16, 20:47
Jälla pauser. Men alltid lika trevligt progam. :D
Scratch89
2008-11-16, 20:47
Gener, det ska man akta sig lite för!
Sjukt skoj program. Vad var det som skulle hända härnäst? Skulle de slåss mot någon fighter eller hur var det?
Scratch89
2008-11-16, 21:03
Vad jag skrattade när de testade alkohol. Haha, det var det bästa hittills.
Sjukt skoj program. Vad var det som skulle hända härnäst? Skulle de slåss mot någon fighter eller hur var det?
Jag väntar på att de ska testa alla tekniker som det finns för att förstora kuken.
Jag väntar på att de ska testa alla tekniker som det finns för att förstora kuken.
+1:thumbup:
äh det behövs inte :S
Vill se när dom blir spöade
Wille005
2008-11-16, 21:15
Haha livrädda i omklädningsrummet... satans reklam som vanligt! ;D
Meh, de sa ju att det skulle vara med i dagens avsnitt. = (
Scratch89
2008-11-16, 21:29
Underbart avsnitt! De blir bättre ju mer man ser dem!
Wille005
2008-11-16, 21:30
Hihi det roligaste var fan när Erik satt och smygläste utrymningsplanen på gymmet. :D
JockeKillen
2008-11-16, 21:33
vad jag skrattade när de testade alkohol. Haha, det var det bästa hittills.
förtitusen poäng! Det måste ju vara rekord!
Ignatius72
2008-11-16, 21:34
De är som en korsning av Agne & Svullo och Filip & Fredrik. I like
underbara killar , fan va detta programmet är chill . Verkar som Roddy ska va med i nästa avsnitt , de får man fan inte missa.
Grymt bra program idag med :D
Har väl blivit lite mer att testa-dåliga-saker än att faktiskt lägga fokus på komma i form. Men men min typ av humor som sagt :D
Scratch89
2008-11-16, 23:05
Grymt bra program idag med :D
Har väl blivit lite mer att testa-dåliga-saker än att faktiskt lägga fokus på komma i form. Men men min typ av humor som sagt :D
Fast det förstod man ju redan från början. De har komma-i-form-motiveringen för att kunna testa massa konstiga saker. Utan en programidé får man ingen budget.
The Swedish Oak
2008-11-17, 00:42
Det är riktigt kul faktiskt, väldigt trevligt att det går att följa på hemsidan för oss utan TV6.
Kan redan utse det till det bästa svenska programmet någonsin.
"Nä du sa i och för sig ingenting"
Showtimeee
Tack för påminnelsen, hade helt glömt bort det.
Scratch89
2008-11-23, 20:50
Är det bara jag som tycker att deras forskningsassistent är sådär porrigt snygg?
gnagaren
2008-11-23, 20:56
Är det bara jag som tycker att deras forskningsassistent är sådär porrigt snygg?
Nej *drool*
Hahahaha dog av skratt nÄr han ena kom ut med burken fylld upp till hÄlften med sperma
Anna Schneider. =)
Nu vet ja inte hur din *** ser ut, men visst.
strimman
2008-11-23, 21:22
Var det den där forskningsassistenten ni tycker är porrig, som såg ut att ha kewk?
Scratch89
2008-11-23, 21:31
Hon hade fiiiin kropp!
Hahahaha, jag skrattade så jag fick ont i magen nu precis i slutet. Härlig skadeglädje när han stod där och gaggade av remouladsåsen. Härlig outfit dessutom! :thumbup:
Hahahaha dog av skratt nÄr han ena kom ut med burken fylld upp till hÄlften med sperma
Hah, håller med, man är väll lite porrskadad. =/
Nån som får avsnitt 3 att funka?
Hahaha de är så underbara pojkarna. Är helt såld på serien (och på Anna)!
Fan har också problem med streamen, missade avsnittet precis. Trodde det skulle vara reprisen av dagens avsnitt nu 00:30 men så var det förra veckans :(
Går ju att streama från tv6.se. Tack internet :D
Wille005
2008-11-24, 08:37
Hittar inte avsnitten på tv6.se, finns dom där?
Hittar inte avsnitten på tv6.se, finns dom där?
men tyvärr verkar det vara fucked up just nu, lär lösa sig senare under dagen.
Hallberg
2008-11-24, 10:15
Klicka på web-tv och luska dig fram
hoikka poika
2008-11-24, 13:12
men tyvärr verkar det vara fucked up just nu, lär lösa sig senare under dagen.
Var så i går kväll/natt också. Finns på TPB om det inte skulle komma igång.
Verkar funka bra nu på tv6.se !
Glaset med remouladsåsen var vidrigt. Fattar inte att han lyckades få i sig allt till slut.
Skulle jag ta en sån shot skulle jag nog tillbringa resten av dagen med att sprutlackera toaletten. Enkelt laxermedel iofs.
Wille005
2008-11-24, 17:15
Känner mig som värsta naaben glömde helt bort piratbukten ;S
bild?
CrazyJoeDavola
2008-11-24, 17:51
bild?
Hon till vänter.
http://www.stureplan.se/articles/7195/images/article_image_038a969cba60ee19.jpg
CrazyJoeDavola
2008-11-24, 17:52
Glaset med remouladsåsen var vidrigt. Fattar inte att han lyckades få i sig allt till slut.
Skulle jag ta en sån shot skulle jag nog tillbringa resten av dagen med att sprutlackera toaletten. Enkelt laxermedel iofs.
Inte mycket roligare med brunsåsen samt bärnäsåsen i de tidigare avsnitten :D *spy*
Scratch89
2008-11-30, 21:33
Bra avsnitt idag. Kul att hoppa studsmatta efter att ha injicerat kroppen med tre olika reningskurer. :D
http://i34.tinypic.com/1zq8yoo.jpg
Pärondräkt!
Brooklyn
2008-11-30, 21:45
bästa programet på länge! :D
hoikka poika
2008-12-01, 00:41
Bästa avsnittet hittills! Fan vad jag skrattade åt extramaterialet. Erik hypnotiserades till ticks och dalmål :D
Brooklyn
2008-12-07, 21:00
haha dem är så underbara! :D
Scratch89
2008-12-07, 21:02
Vafan, har de ändrat tid? Jag tunade in vid halv, och så tyckte jag att programmet började lite väl skarpt. Blir till att se första halvan på internet.
Brooklyn
2008-12-07, 21:26
Vafan, har de ändrat tid? Jag tunade in vid halv, och så tyckte jag att programmet började lite väl skarpt. Blir till att se första halvan på internet.
vart lika förvånad själv, dock så han jag se hela :)
roddys tattoo (pittisen) är fan riktigt fet, passar som handen i handsken.
kalajset
2008-12-07, 23:58
Jaa, det var inte schysst, missade väl bara någon kvart själv av ren slump, men ändå. Missade däremot förra veckans avsnitt helt, men som tur är går ju reprisen om 20 min! *popcorn*
Annars tyckte jag dagens var lite segt, kul med produkttester, men fettsugningen och annat smått och gott var mest småtrist faktiskt.
"Janne på försäljning"
Det här är det roligaste jag varit med om!!
FillilutteN
2008-12-08, 02:23
Hahaha! Ni måste kolla extramaterialet från dagens avsnitt som ligger uppe på deras sida - http://www.tv6.se/content/blogcategory/1064/1188/
Så jäkla skön sittande övning de kör med där, haha!
http://www.tv6.se/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=1181
"En polsk fornforskare driver tesen att du är den sjunkna kontinenten Atlantis":laugh:
Gillade särskilt "Hollywood"-tränaren som förespråkade selleri och grapejuice för att de kräver fler kalorier för att bryta än de ger, så man kan äta ihjäl sig om man bara äter selleri. :-)
Nitrometan
2008-12-08, 09:53
Gillade särskilt "Hollywood"-tränaren som förespråkade selleri och grapejuice för att de kräver fler kalorier för att bryta än de ger, så man kan svälta ihjäl om man bara äter selleri. :-)
edit
Visst var det kul! Jätteroligt att få skratta en stund.
Stenålders-inslaget bevisar ju hur det är genier i arbete!
Carolinew
2008-12-14, 21:04
När är det den där ena snubben ställer upp i en fitnesstävling?
När är det den där ena snubben ställer upp i en fitnesstävling?
Båda.
Gissningsvis det sista.
CrazyJoeDavola
2008-12-21, 16:48
Slänger in en påminnelse, 20.00 del 7/8 ikväll :D
ChrisDEFC
2008-12-21, 17:10
Slänger in en påminnelse, 20.00 del 7/8 ikväll :D
ska INTE missas....
Wille005
2008-12-21, 17:14
Redan noterat. :D
Nattljus
2008-12-22, 07:09
jag somnade för tidigt :(
vad gjorde de igår?
CrazyJoeDavola
2008-12-22, 09:43
Det går att se som webTV på tv6.se
Scratch89
2008-12-22, 09:58
De letade mest spöken, kändes det som. Ett av de sämre avsnitten, faktiskt.
Nattljus
2008-12-22, 11:24
webteve, d'oh, varför tänkte jag inte på det själv ;)
Wille005
2008-12-22, 13:33
Jo det var mindre roligt, får se fram emot när dom kommer sist i BB-tävlingen ist. ^_^
Brooklyn
2008-12-22, 13:34
håller med dig där, tyckte även att förra avsnittet inte var så kul det heller... :confused:
Sista går nu på TV6. Missa inte detta.
Haha det verkar sjukt lovande det här programmet :) Väldigt kul när det kommer lite byggare och lite fitness in i programmet!
hahavaffan
2008-12-28, 20:30
Fan Kolokändisar i programmet!! =)
Haha, grymt kul att se en massa kolo-folk på tv. Jörgen, Arne och Jiggen såg jag i alla fall. Var det fler man borde ha känt igen?
vilka kolotjendizar?
Btw de var inte särskilt bra i dips o chins :/
Han som kom på delad 4'e plats är PepzAdept (Kristian).
Emil_Larsson
2008-12-28, 20:46
Haha, hörde inte exakt: Det är något som knastrar i mitt knä. Det måste vara något bra som händer. Fett som sprängs i knät. :laugh:
Haha, hörde inte exakt: Det är något som knastrar i mitt knä. Det måste vara något bra som händer. Fett som sprängs i knät. :laugh:
du glömde "hoppas" som han sa efteråt :D
Tusan, måste ha bommat Arne. Såg iallafall Jiggen och Jörgen.
Riktigt bra program :)
Haha, grymt kul att se en massa kolo-folk på tv. Jörgen, Arne och Jiggen såg jag i alla fall. Var det fler man borde ha känt igen?
Min rygg. Jag kramade pristagarna o det var svårt att inte brista ut i ett asgarv. :laugh:
Min rygg. Jag kramade pristagarna o det var svårt att inte brista ut i ett asgarv. :laugh:
Ah, men du hade ju kavaj eller vad det nu var på dig( kollade inte riktigt ) så det var väl därför :P
Ah, så det var du. Kände inte igen dig med kläder på ;)
Ah, så det var du. Kände inte igen dig med kläder på ;)
:booty:
Lyckat att komma på delad plats som Mackan XD
Het brud med, hon som är deras kompanjon.
Endura?
Satt och letade efter kololiter men missade fan alla :smash: :D
När kommer Kolo-kändisavsnittet upp på Webb-TV:n? Jag missade det!
Måste se Arne, Jörgen et al etc
När kommer Kolo-kändisavsnittet upp på Webb-TV:n? Jag missade det!
Måste se Arne, Jörgen et al etc
Arne och Jörgen ser du när dom kör chins och dips. Mirre ser du vid prisutdelningen.
Arne och Jörgen ser du när dom kör chins och dips. Mirre ser du vid prisutdelningen.
Mkt najs! Hoppas det dyker upp på Wetb-Tv:n så snart som möjligt! :)
Vad baserades delad fjärdeplats på?
Ignatius72
2008-12-28, 21:21
Vad baserades delad fjärdeplats på?
Humor
Humor
Skulle själv blivit skitarg av att få dela plats med någon av dem.
Skulle själv blivit skitarg av att få dela plats med någon av dem.
Men det var ett skämt? Frivilligt av dom att ställa upp för filminspelningen.
Detta var ju utanför själva AF tävlingen.
Mkt najs! Hoppas det dyker upp på Wetb-Tv:n så snart som möjligt! :)
Uppe nu! :)
Men det var ett skämt? Frivilligt av dom att ställa upp för filminspelningen.
Detta var ju utanför själva AF tävlingen.
Kan inget om tävlingar och var det utanför tävlingen som du säger och han som fick dela plats var nöjd, så är jag nöjd med :)
url?
http://www.tv6.se/content/blogcategory/1064/1188/ Avsnitt 8
The Swedish Oak
2008-12-28, 22:56
Har varit en kul säsong faktiskt, följt alla avsnitt och tycker dom gjort ett bra jobb o gå ner i vikt också, 15 och 20kg är inte dåligt.
Hoppas man får se dom i tv mer i framtiden.
Kaboffastar
2008-12-28, 22:57
Riktigt underhållande sista avsnitt. Inte ofta jag sitter och gapskrattar för mig själv.
"Fota era kroppar" och Erik bryter ihop av skratt.
Visst var det No1Fitness tidigt i programmet?! Vilken överjävligt bra fysik. :bow:
dessa program e gjorde i somras och de har båda gått upp några kg tills nu
Kaboffastar
2008-12-28, 23:04
Visst var det No1Fitness tidigt i programmet?! Vilken överjävligt bra fysik. :bow:
Måste de ha vart
Dem e sjukt roliga. Och hon tjejen som är med är sjukt snygg. Vågade bilder på slutet:P
Nitrometan
2008-12-28, 23:42
Va?
Kan du förklara på svenska?
Va?
Programmen spelades in i somras och Erik och Mackan är fetare idag än de var då.
Va?
Oj förlåt nu när jag läser min egen text så fattar jag knappt själv vad jag skrev :) Allt pluggande av historia fräter på hjärnbalken!!!
No offense, men frågan är vem det är som har problem med svenskan om man inte förstår ceejays inlägg.
OT: Säsongens bästa program utan tvekan, riktigt underhållande. Kan fortfarande inte glömma no1fitness. Fan så grym! :hbang:
Nitrometan
2008-12-29, 00:07
No offense, men frågan är vem det är som har problem med svenskan om man inte förstår ceejays inlägg.
Vad gjorde dessa program i somras?
Kanske dessa program e gjorde i somras ska vara "dessa program är gjorda i somras"?
"de har båda" syftar i meningen tillbaka på programmen - vilket innebär att båda programmen har gått upp i vikt. :confused:
:D
Oj förlåt nu när jag läser min egen text så fattar jag knappt själv vad jag skrev :) Allt pluggande av historia fräter på hjärnbalken!!!
Lugnt.
Jag tror att du menade att programmen är gjorda under vår/sommar och att de båda programledarna nu har tjockat på sig igen. :thumbup:
vad gjorde dessa program i somras?
Kanske dessa program e gjorde i somras ska vara "dessa program är gjorda i somras"?
"de har båda" syftar i meningen tillbaka på programmen - vilket innebär att båda programmen har gått upp i vikt. :confused:
:)
lugnt.
Jag tror att du menade att programmen är gjorda under vår/sommar och att de båda programledarna nu har tjockat på sig igen. :thumbup:
japp! :d
Tryck play längre ner på sidan.
http://www.tv6.se/content/blogcategory/1064/1188/ Avsnitt 8
Som sagt. Man borde förstå att han menade "gjorda".
Språk poliser på internet e jåbbiga. :/
Som sagt. Man borde förstå att han menade "gjorda".
Språk poliser på internet e jåbbiga. :/
Lite flummig mening var det väl också :P
Såg avsnittet nu!
Var ett sant glädje att se No1fitness, Arne och Jörgen dominera på scen/TV/Vita duken! :)
grisbil3n
2008-12-29, 10:29
"Har du tränat?"
"Nacke o vader, nacke o vader..."
Jävligt roliga lirare :)
Stenberg
2008-12-31, 00:56
Vad gjorde dessa program i somras?
:D
Lugnt.
Såg Erik på juldagen och tyckte han hade hållit formen bra...
shadowfire
2008-12-31, 01:57
Haha, sista avsnittet var fan skönt, humor även för en i min ålder.
Kan någon summera vilka som var vilka nudå?
Den lite hesa tjejer med grym form o kropp från början, var det no1fitness? Isåfall är hon 10 ggr i bättre fysik än vad jag hade en aning om, djävelberg vilken form o kropp. O vem är det som åker med i bilen o coachar? Jiggen, Jörgen o Arne var lätta o känna igen iaf.
Min stora fråga genom hela delen med chinsen - Vad tänkte Jörgen egentligen? Jörgen, snälla, berätta :D
Sista avsnittet var helt klart det bästa på hela säsongen.
Extramaterialet för sista avsnittet var även det episkt :D
Riktigt bra serie!!
Det klart bästa var avsnitt 5 när dom provar Tv-shopsprylar med fd:Gladiatorn, frun och jag skrattade så vi grät!! :laugh: :thumbup:
Ska bli kul att se vad dom hittar på i vår!! *popcorn*
Var det bara jag som fick bonge så fort Anna Schneider kom upp i tv-rutan? :P
grisbil3n
2008-12-31, 09:34
Var det bara jag som fick bonge så fort Anna Schneider kom upp i tv-rutan? :P
:em:
Haha, sista avsnittet var fan skönt, humor även för en i min ålder.
Kan någon summera vilka som var vilka nudå?
Den lite hesa tjejer med grym form o kropp från början, var det no1fitness? Isåfall är hon 10 ggr i bättre fysik än vad jag hade en aning om, djävelberg vilken form o kropp. O vem är det som åker med i bilen o coachar? Jiggen, Jörgen o Arne var lätta o känna igen iaf.
Jao dou Shadow, första delen av episoden med tjejen med grym form, det e Anna, No1fitness!
Mycket bra tjej med dominerande fysik!
Arne och Jörgen var vackra och charmiga som vanligt! :)
Wille005
2008-12-31, 12:23
Härlig säsong, bra jobbat krappar!
shadowfire
2008-12-31, 12:44
Jao dou Shadow, första delen av episoden med tjejen med grym form, det e Anna, No1fitness!
Mycket bra tjej med dominerande fysik!
Arne och Jörgen var vackra och charmiga som vanligt! :)
Aight! Vem var den andre då som följde med hela vägen? Det var ingen koloit antar jag?
Aight! Vem var den andre då som följde med hela vägen? Det var ingen koloit antar jag?
Anna Schneider. Ingen kroppsbyggare, bara deras medhjälpare genom hela serien ; ).
Anna Schneider är ingen byggare, däremot en Koloit som går under namnet ...
Super_Johan
2009-09-23, 09:54
Kollade igenom snygga och smärta nu på tv6play. Otroligt underhållande och intressant :)
bengdoktor
2009-09-23, 12:14
Nica bump. Btw, ett mycket underhållande program! I like it ALOT
värt att bumpa denna tycker jag om nån nu skulle ha missat denna underbara duo ;)
Nitrometan
2010-04-12, 09:18
värt att bumpa denna tycker jag om nån nu skulle ha missat denna underbara duo ;)
Då antar jag att du har spanat in "Guldfeber"?
Tycker att Guldfeber är deras bästa serie hittils, riktigt underhållande.
Då antar jag att du har spanat in "Guldfeber"?
Oja! älskar Erik och Mackan, nytt avsnitt idag :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.