Visa fullständig version : Alfabetisk ordning i youtube???
Hej o hej!
Nån som vet hur man grejjar alfabetisk ordning på själva menyn när man sparar filmsnuttar på you tube??? De märkliga är att det är alfabetisk ordning på alla filmmappar när jag går in i min sida på youtube men när jag ska spara filmer via "spelistor" (under rutan) då är det bara frustrerande orordning*gah!*??? Hur tusan gör man?
Hjäp!:confused:
kaffe_psykos
2008-11-09, 00:35
Man öppnar alla i nytt fönster, tar bor alla från favoriter. Sen är det bara att lägga tillbaka dem, i alfabetisk ordning.
Man öppnar alla i nytt fönster, tar bor alla från favoriter. Sen är det bara att lägga tillbaka dem, i alfabetisk ordning.
Tack men! Hmm går det att beskriva mer utförligt? jag vill helst inte fibbla bort alla filmer jag samlat på drygt ett år. Ok öppna ett nytt browserfönster menar du? Sen är det så om jag förklara rätt att det ÄR alfabetisk ordning när jag går in på mitt konto men när jag skall spara en film via rullgardin så ligger alla mappar hipp som happ...
Om jag nu tar bort ALLA från favoriter så måste de ju kopieras som backupp i såfall för att sedan läggas in i denna ordning som det skall.... :)
kaffe_psykos
2008-11-09, 19:42
Var ju inte så seriöst förslag precis... Ja spara dem på något sätt och lägg tillbaka i ordning. Och om man hade gjort så som jag sa hade man fått göra om det nästa gång man lägger till en i favoriter...
Men nu när jag kollade genom att gå in i mina favoriter så står det: "Sort by: Title Time Date Added Views Rating", bara att välja Title.
Testade det, dock visar den bara 100 videos åt gången och vid nästa sida börjar videorna från a igen... Men det var lite skumt då en video på några av sidorna var i oordning.
Var ju inte så seriöst förslag precis... Ja spara dem på något sätt och lägg tillbaka i ordning. Och om man hade gjort så som jag sa hade man fått göra om det nästa gång man lägger till en i favoriter...
Men nu när jag kollade genom att gå in i mina favoriter så står det: "Sort by: Title Time Date Added Views Rating", bara att välja Title.
Testade det, dock visar den bara 100 videos åt gången och vid nästa sida börjar videorna från a igen... Men det var lite skumt då en video på några av sidorna var i oordning.
Nu så lyckades jag genom att välja title så blev det alfabet ordning (I min sida) men tyvär påverkade det INTE rullgardins ordning (spelistorknappen under filmsekvensrutan). Helskumt:(
Larsson85
2008-11-10, 12:04
Jag hade velat ha så att man kan spela upp sin spellista i random ordning, men det verkar inte finns någon sådan funktion. Någon som har tips?
Det fixxa sig nu!:thumbup: Vet inte hur jag lyckades men nu så ärre i alfabetiska ordningen äntligen! Vet inte om det tar sin tid helt enkelt då
man väljer ordninge via title eller så har admin äntligen åtgärdat problemet efter påtryckningar...
Tack för hjälpen!!!:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.