Visa fullständig version : Gymnastik med 9-månaders bebis, wtf.
http://www.liveleak.com/view?i=86e_1225055845
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Diverse hjärnskakningar på ungen lär ju vara självklart.:D
Jag blir riktigt förbannad av att se sådant där, men barnet var ju inte direkt ledset i slutet så jag vet inte ...
Passar bättre i FBs mondo-del tycker jag, fast det var väl där du hittade den?
Förstår f ö inte hur du kan trycka dit en smiley. Det är ju inte roligt på något sätt.
Ajje. Ligamenten i axlarna lär inte må bra.. Luxation here I come!
hahavaffan
2008-10-31, 15:07
WTF? Ärligt. Även om det är totalt ofarligt gör man inte så. Väl? Jag har inga barn, men kan inte tänka mig det iaf.
Alltså i början när han slängde lite med ungen såg det ju inte så farligt ut, sen blev det galnare och galnare. Värst var en-arms-slängningarna och när han snurra honom i slutet... Om ungen klarar sig lär han få problem med axlarna iaf.
arremannen
2008-10-31, 15:34
Identifiera fanskapet till far(?) på videon och gör värre saker med honom.
Six Barrel Shotgun
2008-10-31, 15:43
Identifiera fanskapet till far(?) på videon och gör värre saker med honom.
Internettuffingar, FÖRENA ER!
Sick hursomhellst. *screwy*
Så jävla dum i huvet man kan vara... kommer slita sönder ungen ju!*screwy*
gnagaren
2008-10-31, 16:01
Såg någon dokumentär på 5'an för nåt år sedan om en Ukrainsk cirkusfamilj där farsan var gammal tyngdlyftare. Han hade tränat sådär med sin dotter när hon var en bäbis och fått henne att hålla på med tyngdlyftning så fort hon lärde sig gå.
Hon var vid 11års ålder bland de bästa i världen och kunde använda tyngre vikter än vad 80% av kolo någonsin kommer att klara av.
Men farsan var inte nöjd med hennes prestationer eftersom att hon inte lyckades vinna nåt mästerskap sitt sista år som junior. Därför höll hela familjen på att träna upp sin nya bäbis i hopp om att den skulle bli ännu starkare och bättre eftersom att dottern hade misslyckats.
Då höll dom på att kasta runt bebisen sådär och kastade t.o.m ungen fram och tillbaka till varandra, men den tyckte det var skitkul och bara skrattade och såg ut att vilja flyga mera.
I dokumentären snackade dem med nån brittisk läkare tror jag som sa att om man "tränade" barnet på rätt sätt när man höll på sådär så var det skitbra för barnets muskler, senor, ligament m.m. Kroppen blev mycket starkare och massa annat skit, dock påpekade han också att det kunde vara direkt livsfarligt att göra på detta sätt om man inte var 100% säker på vad man gjorde.
Uppenbarligen visste dem i dokumentären vad dem höll på med eftersom att dem lyckades med 1 unge, bara att se ifall det kommer en ny dokumentär om deras andra barn, om några år.
Killen i denna video verkar ju också veta vad han håller på med (vet inte om det är samma personer som i dokumentären, kan vara) så det är absolut ingen video med barnmisshandel, även fast det är otroligt korkat att slänga runt barnet som en boll.
Ursäkta min luddiga text, lite låg på kolhydrater för tillfället, måste gå och ladda på....
The Swedish Oak
2008-10-31, 16:05
Såg kul ut, dock lite väl aggressiva moves, räcker väl med att gunga lite.
MasterChief
2008-10-31, 16:10
Såg någon dokumentär på 5'an för nåt år sedan om en Ukrainsk cirkusfamilj där farsan var gammal tyngdlyftare. Han hade tränat sådär med sin dotter när hon var en bäbis och fått henne att hålla på med tyngdlyftning så fort hon lärde sig gå.
Hon var vid 11års ålder bland de bästa i världen och kunde använda tyngre vikter än vad 80% av kolo någonsin kommer att klara av.
Men farsan var inte nöjd med hennes prestationer eftersom att hon inte lyckades vinna nåt mästerskap sitt sista år som junior. Därför höll hela familjen på att träna upp sin nya bäbis i hopp om att den skulle bli ännu starkare och bättre eftersom att dottern hade misslyckats.
Då höll dom på att kasta runt bebisen sådär och kastade t.o.m ungen fram och tillbaka till varandra, men den tyckte det var skitkul och bara skrattade och såg ut att vilja flyga mera.
I dokumentären snackade dem med nån brittisk läkare tror jag som sa att om man "tränade" barnet på rätt sätt när man höll på sådär så var det skitbra för barnets muskler, senor, ligament m.m. Kroppen blev mycket starkare och massa annat skit, dock påpekade han också att det kunde vara direkt livsfarligt att göra på detta sätt om man inte var 100% säker på vad man gjorde.
Uppenbarligen visste dem i dokumentären vad dem höll på med eftersom att dem lyckades med 1 unge, bara att se ifall det kommer en ny dokumentär om deras andra barn, om några år.
Killen i denna video verkar ju också veta vad han håller på med (vet inte om det är samma personer som i dokumentären, kan vara) så det är absolut ingen video med barnmisshandel, även fast det är otroligt korkat att slänga runt barnet som en boll.
Ursäkta min luddiga text, lite låg på kolhydrater för tillfället, måste gå och ladda på....
Epic Failure
Klarade inte av att se, vilken jävla nöt. Alla har vi vår svaga punkt, det där var min, hoppas någon nosar upp honom och han får ångra sig i finkan och att ungens kropp får återhämta sig. Sick. *grr*
Härliga skador ungen förmodligen kommer att få i axlarna.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag skrattade iaf. :D
Inget jag skulle gjort med mitt barn dock.
Tricklev
2008-10-31, 18:09
Det där kan ju knappast vara hälsosamt för ungens axlar och nacke.
Det såg jäkligt kul ut om inget annat. Hade jag träffat en jätte hade jag bett honom göra sådär på mig också :D
Fast på en bebis är det kanske inte någon hit. Fast vad vet jag? Bebisar verkar ju vara övermänniskor ibland. Kommer säkert skapa en journal och pwna tricklevs nacke och axlar inom en snar framtid.
Inte en chans.
Eller, vilka på kolozzeum pratar du om? (kön)
Farsan är en utav världens största akrobater tydligen, så han har väl säkert gjort samma sak när han var 9 månader.
Väntade bara på att han skulle släppa iväg ungen. ....
Huffo the A-LagaRe
2008-11-01, 00:57
Såg ju skitskoj ut. Men han höll på alldeles förlänge för att det skulle vara bra tv.
Inte en chans.
Eller, vilka på kolozzeum pratar du om? (kön)Det var väldigt godtyckliga mätmetoder. Hon fick ett helt okej resultat i dom ukrainska ungdoms(?)-mästerskapen i tyngdlyftning för damer, så visst är hon stark.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.