Logga in

Visa fullständig version : Spotify invites!

Sidor : [1] 2 3

Mental
2008-10-29, 14:55
Ni vet den där hypade musiksaken? Den funkar riktigt bra med massor av musik, och den är gratis.

Nu delar en av kvällstidningarna ut inbjudningar. 4000st, först till kvarn, kostar ett SMS.

Funkade för 5 min sedan.

http://www.expressen.se/noje/1.1350291/lyssna-pa-musik-gratis-med-hjalp-av-expressen

SÅ HÄR GÖR DU

Skicka ett SMS med texten
Spotify till 72580.
Efter ett litet tag får du en kod i ett svar.
Gå in på www.spotify.com
Klicka där det står ”Free” och sedan på ”Get started”.
Skriv in din kod och registrera dig
Ladda ner klienten och börja lyssna!

Lycka till musikälskare och pöbel :D

*diggar vidare*

elvelind
2008-10-29, 15:02
Tackar.

tossefar
2008-10-29, 15:07
Spotify är det bästa sen tangentbordet.

Mental
2008-10-29, 15:08
Mm, jag sitter och lyssnar på tidig 90tals-punk, glad att lite underligare musik kom med i den här produkten :D

King Grub
2008-10-29, 15:15
- What? No waffles?

http://images2.teenspot.com/boards/customavatars/avatar1053560_57.gif

Simon.
2008-10-29, 15:15
Det står inte vad SMS:et kostar, ett SMS kan ju vara dyrt...

King Grub
2008-10-29, 15:19
Mm, jag sitter och lyssnar på tidig 90tals-punk, glad att lite underligare musik kom med i den här produkten :D

Vad är det för kvalitet på musiken där? Jag kräks på allt under 320.

elvelind
2008-10-29, 15:25

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/soundquality#promoted_replies

King Grub
2008-10-29, 15:26
Usch då.

thomast
2008-10-29, 15:30
Det står inte vad SMS:et kostar, ett SMS kan ju vara dyrt...

Hela 1 kr gick mitt på...

Mental
2008-10-29, 15:47
Mitt kostade gratis, tycks vara operatörstaxa. Ljudkvaliteén är inget att jubla över. Men hey, det är gratis och lagligt.

Avesta
2008-10-29, 15:48
Grymt!

Tack Mental

jocke12
2008-10-29, 15:52
Tack för den! Bra sätt att kolla upp artister man inte hört, men det lär inte fungera som min nya musikspelare.

Nielsen
2008-10-29, 15:59
fick min kod, knapprade in den, men sen så kan jag inte ladda ner spelaren.

Ungrim
2008-10-29, 16:01
Tack för tippset, nu är det bara hem och logga in för att se vad de har för utbud.

Nielsen
2008-10-29, 16:08
Nu funkade det!
Gillar det redan, hittade pissing razors :hbang:

grisbil3n
2008-10-29, 19:15
Stor humor. Dee e gratis näästan o bättre än nedladdnig fakktistt! Lr kanske inte.

Inte riktat mot folk i tråden men råkade läsa en krönika av Linda Skugge inatt som behandlade ämnet.

Scratch89
2008-10-29, 19:36

Borde inte du som lyssnar på tidig punk vara van vid rätt så kassa inspelningar? Ramones och liknande är ju inspelade med förrförra generationens grejer, kan man verkligen förbättra ljudet så mycket? De Ramonesskivor jag har låter fortfarande sådär (härligt) burkigt, både de jag köpte för tio år sedan och de som kom för något år sedan. Det borde vara som när man gör Blurayversioner av Blade Runner och Full Metal Jacket.

Nu undrar jag bara, ingen diss.

Jax
2008-10-31, 10:43
Inte helt oväntat var koderna slut nu.

Någon som har en invite?

z_bumbi
2008-10-31, 10:48
Borde inte du som lyssnar på tidig punk vara van vid rätt så kassa inspelningar? Ramones och liknande är ju inspelade med förrförra generationens grejer, kan man verkligen förbättra ljudet så mycket? .

Nej men man kan försämra det så mycket.

rememberence
2008-10-31, 10:50
Borde inte du som lyssnar på tidig punk vara van vid rätt så kassa inspelningar? Ramones och liknande är ju inspelade med förrförra generationens grejer, kan man verkligen förbättra ljudet så mycket? De Ramonesskivor jag har låter fortfarande sådär (härligt) burkigt, både de jag köpte för tio år sedan och de som kom för något år sedan. Det borde vara som när man gör Blurayversioner av Blade Runner och Full Metal Jacket.

Nu undrar jag bara, ingen diss.

Precis som du säger går det ju aldrig att komma upp i bättre kvalitet än källan.
Det krävs en del av källan när det ska komprimeras.

CVN
2008-10-31, 13:15
Fyfan vad bra det är, alla artister finns ju och kvaliteten på låtarna är helt super!

Pudzianovski
2008-10-31, 14:14
Är det bara stream som gäller? Man kan inte ladda ner? Hur är utbudet?

Nimille
2008-10-31, 14:18
Någon med en invite att skänka? Koderna slut :(

kaer
2008-10-31, 14:57
Inte riktat mot folk i tråden men råkade läsa en krönika av Linda Skugge inatt som behandlade ämnet.

Jag gud ja, Linda Skugge, denna sanningssägare och internetkollens urmoder.

Jag har spotify premium, jag tänker iofs inte fortsätta betala. Det finns helt klart mycket att förbättra men som det är nu så tycker jag det är bättre än att ladda hem eller för den delen radio.

hahavaffan
2008-10-31, 15:04
och lagligt.Vilken tur :D

CrazyJoeDavola
2008-10-31, 15:11
Damn it! För sent :(

Flykt
2008-10-31, 15:16
Någon som läst hur länge kontot gäller?

Nordenator
2008-10-31, 15:32
- What? No waffles?

http://images2.teenspot.com/boards/customavatars/avatar1053560_57.gif

Nöff.

Honn
2008-10-31, 17:08
Är det bara stream som gäller? Man kan inte ladda ner? Hur är utbudet?
Möjlighet finns att köpa en del låtar från Itunes, men utöver det så är det bara stream som gäller.
Någon som läst hur länge kontot gäller?
De ska vara permanenta.

shut teh face
2008-10-31, 18:52
Jag tycker det är mycket bra. Det känns ganska skönt att vara så laglig som möjligt så länge det inte blir jobbigare för mig. :cool:

Backe
2008-10-31, 19:22
Skaffade mig ett premiumkonto och är grmt nöjd men vill nog inte betala 100 kr/mån i framtiden.. hur mycket reklam är det för er som kör gratisversionen? Störande mycket?

Mr.Cosybear
2008-10-31, 19:31
Det är kanske reklam var fjärde-femte låt och reklamens längd verkar variera, har man precis börjat lyssna så är det ca 10sek reklamsnutt men när man lyssnat ett tag går det upp till 30 sek tror jag då det blir fler reklamsnuttar efter varandra. Inget jag stör mig på änsålänge åtminstone, en sak jag stör mig på bara är musikspelarens style, vill ha en ordentlig spelare som exempelvis mediamonkey,foobar eller wmp. Får se hur lång tid det tar innan den utvecklas.

PowPow
2008-10-31, 19:37
Nej men man kan försämra det så mycket.

Precis. Det handlar ju inte om att förbättra ljudet på inspelningarna. Det handlar om att bevara det.

garm
2008-10-31, 22:46
Perfekt, använder det mkt på jobbet!

I've got 2 Invites btw ;)

CVN
2008-11-01, 00:07
Perfekt, använder det mkt på jobbet!

I've got 2 Invites btw ;)

Hur skaffar man sig invites?

-squat-
2008-11-01, 00:15
Hur skaffar man sig invites?

som Premium user får man 2 st invites. Men Spotify har nu börja dela ut flera invites även till övriga users.

Loke
2008-11-01, 11:41
Sortimentet är rätt "sådär". Om jag ska betala för detta så lär jag antingen vilja ha en funktion som tipsar mig om ny musik baserat på vad jag lyssnat på tidigare eller så vill jag ha ett galet bra sortiment så att man faktiskt kan hitta musik som är svår att få tag i.

Att bara få musiken levererad känns rätt 2007. Att det är lagligt bryr jag mig inte om.

CVN
2008-11-01, 11:44
Sortimentet är rätt "sådär". Om jag ska betala för detta så lär jag antingen vilja ha en funktion som tipsar mig om ny musik baserat på vad jag lyssnat på tidigare eller så vill jag ha ett galet bra sortiment så att man faktiskt kan hitta musik som är svår att få tag i.

Att bara få musiken levererad känns rätt 2007. Att det är lagligt bryr jag mig inte om.

Det har ju ett galet bra sortiment... Finns vissa låtar som mina kompisar har gjort som inte ens är speciellt kända.

Loke
2008-11-01, 12:16
Det har ju ett galet bra sortiment... Finns vissa låtar som mina kompisar har gjort som inte ens är speciellt kända.

Alltså, jag har suttit i nån timme nu och sökt på halvobskyra band, och jag hittar inte mycket. Sen har jag sökt på en del band som inte ens kan kallas obskyra, till exempel Demon och Agent Steel, inte ens där får jag träffar.

Att dom sen råkar ha enstaka nästan okända band gör inte sortimentet bra, inte för det jag lyssnar på i alla fall.

shut teh face
2008-11-01, 13:22
Tydligen så använder den annorlunda databaser i andra länder, tänker på USA speciellt. Gå in på toplistan för USA så är några låtari nte tillgänliga för SWE

jakke
2008-11-01, 13:24
Tydligen så använder den annorlunda databaser i andra länder, tänker på USA speciellt. Gå in på toplistan för USA så är några låtari nte tillgänliga för SWE
Avtalen med alla skivbolag kanske inte är klara för den europeiska marknaden.
En annan teori skulle vara att den inte hunnit synka över informationen till alla databaser än.

MasterChief
2008-12-06, 18:49
Någon som har en invite? :em:

Som motprestation har jag invites till hrm...ett par...tja..ni fattar.

bear.flowertwig
2008-12-06, 19:34
Någon som har en invite? :em:

Som motprestation har jag invites till hrm...ett par...tja..ni fattar.

+1

Och jag har också...hrrrm...ett par...frust...nudge nudge..you know

Vad ger en invite för typ av konto?

Edit: kör de mobilt också?

jakke
2008-12-06, 19:44
+1

Och jag har också...hrrrm...ett par...frust...nudge nudge..you know

Vad ger en invite för typ av konto?

Edit: kör de mobilt också?

Det ger reklamvarianten. Det finns ingen mobilversion ute än. Dock finns det mycket rykten om t.ex en klient för iPhone. Spotify har också sökt och anställt erfarna mobilutvecklare.

MasterChief
2008-12-06, 20:33
Tack kära kolomedlem för min invite. :bow:

Sjukt bra är det! SJUKT SJUKT BRA!

Det är lite komiskt att Spotify är en miljard gånger snabbare än mitt iTunes.

Tänk om de kunde göra en liknande lösning för filmer och serier. Ajö till fildelning. JAg skulle villigt betala 1000 spänn i månaden om de utvecklade en sådan tjänst med riktigt bra utbud.

shut teh face
2008-12-06, 20:38
Tack kära kolomedlem för min invite. :bow:

Sjukt bra är det! SJUKT SJUKT BRA!

Det är lite komiskt att Spotify är en miljard gånger snabbare än mitt iTunes.

Tänk om de kunde göra en liknande lösning för filmer och serier. Ajö till fildelning. JAg skulle villigt betala 1000 spänn i månaden om de utvecklade en sådan tjänst med riktigt bra utbud.
Sådana här tjänster behöver mycket användare för att gå runt. Jag tror tyvärr inte bandbredden är redo för film/serier än. Men det vore grymt.

Jag skulle också betalat en stor summa pengar för ett program där musik, film och serier fanns. :)

Trance
2008-12-06, 20:39
Sådana här tjänster behöver mycket användare för att gå runt. Jag tror tyvärr inte bandbredden är redo för film/serier än. Men det vore grymt.

Jag skulle också betalat en stor summa pengar för ett program där musik, film och serier fanns. :)

Torrent-teknik?

MasterChief
2008-12-06, 20:42
Torrent-teknik?

Nej, med samma gränssnitt som spotify. En browser där du får fram din träff på en millisekund. Tryck på play och du kör igång direkt.

Trance
2008-12-06, 20:47
Nej, med samma gränssnitt som spotify. En browser där du får fram din träff på en millisekund. Tryck på play och du kör igång direkt.

Jag menar tekniken bakom, som jag har för mig Spotify också använder. Nu har jag inte ett konto så kan inte kolla men jag misstänker att man laddar upp också.

shut teh face
2008-12-06, 20:48
Han kanske menar att man måste, samtidigt som man spelar upp filmen, ladda upp den via nån slags torrentteknik. Men man ska ju slippa "ladda hem" filmen man spelar upp. Så det blir svårt.

Trance, hur ska det fungera rent tekniskt att jag laddar upp samtidigt som jag kollar, att det jag kollar på sparas i form av temp och så delar jag ut det och när jag är färdig så dumpas det?

Jag tror det blir lite torrentvarning på det; äldre verk kmr inte kollas på så mkt och om konceptet bygger på denna teknik helt så kmr man inte kunna spela upp äldre filmer.

hahavaffan
2008-12-06, 20:48
Nån som har en invite? Vore ju kul att testa, då alla höjer det skyarna.

WHITEFOLKS
2008-12-06, 21:24
Han kanske menar att man måste, samtidigt som man spelar upp filmen, ladda upp den via nån slags torrentteknik. Men man ska ju slippa "ladda hem" filmen man spelar upp. Så det blir svårt.

Trance, hur ska det fungera rent tekniskt att jag laddar upp samtidigt som jag kollar, att det jag kollar på sparas i form av temp och så delar jag ut det och när jag är färdig så dumpas det?

Jag tror det blir lite torrentvarning på det; äldre verk kmr inte kollas på så mkt och om konceptet bygger på denna teknik helt så kmr man inte kunna spela upp äldre filmer.

Du behöver ju inte bara bygga på det men du kan ju få hjälp, behöver inte vara antingen eller.

snej
2008-12-06, 21:37
Finns de nån darkpsy? äh, illegal is tha way. coolt

Yankeee
2008-12-06, 22:43
Jag har invites i överflöd.
PM med en rolig motivering krävs.

shut teh face
2008-12-06, 22:55
Jag har invites i överflöd.
PM med en rolig motivering krävs.
Du har haft premium ett tag alltså, jag funderar på skaffa det men jag stör mig inte på reklamen särskilt mkt. Men det kunde vara en ide o betala och stödja dem ändå

Trance
2008-12-06, 23:00
Ni som har bbb kan skaffa gratis till april. Gå in på bredbandsbolagets hemsida.

Yankeee
2008-12-06, 23:29
Du har haft premium ett tag alltså, jag funderar på skaffa det men jag stör mig inte på reklamen särskilt mkt. Men det kunde vara en ide o betala och stödja dem ändå

Jo, jag har premium plus kontakter.

Men reklamen är fan jobbig efter ett tag, orkade inte med den till slut.

-squat-
2008-12-06, 23:34
Jo, jag har premium plus kontakter.

Men reklamen är fan jobbig efter ett tag, orkade inte med den till slut.
ja 99 kr i månaden för den mängden musik är inget att grina över direkt. :)

CrazyJoeDavola
2008-12-06, 23:44
gick på reklamen på BBB och provar nu spotify till 9april, får se om det är ok :) Var ju rätt schysst med bara 1månad uppsägningstid också. Värre med BBB-TV 24mån! :(

Trance
2008-12-06, 23:59

Oavsett nerladdningsmetod så måste filen buffras på din hårddisk och självklart så måste det finnas många vanliga servrar som svarar snabbt och "seedar", speciellt i början av filmen. Men sedan kan andra hjälpa till.

CrazyJoeDavola
2008-12-07, 00:07
äsch jag trodde ju det var reklamfri version man fick prova på BBB, men det var det ju inte, skit.

CrazyJoeDavola
2008-12-08, 21:16
Alltså kan man inte "browsa" musiken, som det är nu måste man ju känna till artisen i förväg och söka. Visst man kan trycka på Home och se det senaste, men kan man inte kolla olika musikkategorier?

shut teh face
2008-12-08, 21:17
Alltså kan man inte "browsa" musiken, som det är nu måste man ju känna till artisen i förväg och söka. Visst man kan trycka på Home och se det senaste, men kan man inte kolla olika musikkategorier?
Man ska kunna söka på genrer, typ genre: rock, fast jag har inte fått det o funka. Man kanske ska skriva något annat. =)

Mr.Cosybear
2008-12-08, 21:22
Du kan browsa inom vissa musikgenrer och årtal om du trycker på RADIO som är under home. Sen är det bara bläddra där nere bland albumen. Dock gillar jag inte det för att deras indelning av artister, i vissa genrer är helt åt skogen fel.

EDIT: Dock ser jag nu att den buggat till sig rejält sen senast jag kolla, nu verkar det bara vara en limit på 3 album per genre.

Någon som föresten hört något om Telias tjänst som ska utmana Spotify? Ska tydligen ha alla stora skivbolag utom sony, vilket verkar vara typ samma som spotify. Dock skulle det bara vara gratis första tre månaderna, sen efter det var man tvungen att betala.

-squat-
2008-12-08, 22:25
Du kan browsa inom vissa musikgenrer och årtal om du trycker på RADIO som är under home. Sen är det bara bläddra där nere bland albumen. Dock gillar jag inte det för att deras indelning av artister, i vissa genrer är helt åt skogen fel.

EDIT: Dock ser jag nu att den buggat till sig rejält sen senast jag kolla, nu verkar det bara vara en limit på 3 album per genre.

Någon som föresten hört något om Telias tjänst som ska utmana Spotify? Ska tydligen ha alla stora skivbolag utom sony, vilket verkar vara typ samma som spotify. Dock skulle det bara vara gratis första tre månaderna, sen efter det var man tvungen att betala.

i Telias tjänst laddar man ner låtarna som endast kan spelas i telias egna musikspelare(DRM-skyddad). Jag tror helt klart på spotifys lösning. vem pallar att ladda ner miljontals med låtar?

Mr.Cosybear
2008-12-09, 09:49
i Telias tjänst laddar man ner låtarna som endast kan spelas i telias egna musikspelare(DRM-skyddad). Jag tror helt klart på spotifys lösning. vem pallar att ladda ner miljontals med låtar?

Jaha där ser man. Då var det inget att hurra för då.

jakke
2008-12-27, 00:10
Någon som har fler invites? Skulle vilja ge bort till 2av mina syskon men jag har redan gett bort alla mina egna invites.

hoikka poika
2008-12-27, 01:02
Hör av er på PM med e-postadress så får ni en inbjudan av mig. Först till kvarn!

Doctor Snuggles
2008-12-27, 01:20

Bah humbug. Om du kan höra skillnaden mellan 190 och 320 på allt annat än kanske kammarmusik, eller cymbal-jazz, så är du en fladdermus.

jocke12
2008-12-27, 02:54
Nu vet jag inte vilken kvalitet det är på Spotifymusiken, men jag hör definitivt en skillnad mellan Spotify och musik från datorn i hög kvalitet.

Torwald
2008-12-27, 04:34
Bah humbug. Om du kan höra skillnaden mellan 190 och 320 på allt annat än kanske kammarmusik, eller cymbal-jazz, så är du en fladdermus.
Det är väl inte humbug att höra skillnad på det heller, det skiljer ju på olika encoders också. När du säger att det inte är någon skillnad, håller du med om att 128kbps mp3 håller "cd-kvalité" som det marknadsfördes som i början?

Vilken sorts musik det är har väl inte med saken, även om man inte ska jämföra äpplen och päron. Den mesta nya brickwallimiterade radiomusiken låter ju anus redan i affären och den blir ju inte direkt bättre av att encodas med hög bitrate.

MasterChief
2008-12-27, 07:47
Jag har i dagarna kopplat in mina referenshörlurar från Stax till datorn. Jag har suttit och lyssnat mycket på jazz och klassiskt och jag tycker kvalitén duger utmärkt faktiskt. Jag har inte testat Ogg förut men det verkar definitivt vara en bättre komprimeringsmetod än mp3.
Låter man dessutom extern elektronik hantera ljudhanteringen i den analoga biten så är jag förbluffad att något så bra kan vara gratis. Utbudet är ENORMT och GRATIS. Spotify är framtiden.

Tricce
2008-12-27, 12:09
Jag har i dagarna kopplat in mina referenshörlurar från Stax till datorn. Jag har suttit och lyssnat mycket på jazz och klassiskt och jag tycker kvalitén duger utmärkt faktiskt. Jag har inte testat Ogg förut men det verkar definitivt vara en bättre komprimeringsmetod än mp3.
Låter man dessutom extern elektronik hantera ljudhanteringen i den analoga biten så är jag förbluffad att något så bra kan vara gratis. Utbudet är ENORMT och GRATIS. Spotify är framtiden.

Det är ju dock beta nu så det lär väl förmodligen bli betaltjänst i framtiden om dom inte fortsätter ha ett gratis alternativ med reklam då.

Det där med kvaliten verkar va rejält olika beroende på vad man lyssnar på också en del låtar låter skit medans andra låter bra, som om att dom misslyckats med "rippningen" eller var dom nu streamar ifrån?

Sen om man är hårdrockare och inte bara lyssnar på mainstream är inte utbudet helt kul, mina 3 första sökningar vart det fail på :(
Men i stort gillar jag ändå spotify.

KlopFer
2008-12-27, 12:37
Ibland när jag har tråkigt brukar jag söka på "Absolute" jajävlar listan slutar aldrig :D

Doctor Snuggles
2008-12-27, 15:01
Det är väl inte humbug att höra skillnad på det heller, det skiljer ju på olika encoders också. När du säger att det inte är någon skillnad, håller du med om att 128kbps mp3 håller "cd-kvalité" som det marknadsfördes som i början?

Vilken sorts musik det är har väl inte med saken, även om man inte ska jämföra äpplen och päron. Den mesta nya brickwallimiterade radiomusiken låter ju anus redan i affären och den blir ju inte direkt bättre av att encodas med hög bitrate.

Märk att jag inte sa 128. Det är tydlig skillnad (oftast, beroende på encoder som sagt) mellan 128 och 190+.
Musiken i sig spelar ingen roll, det är "harmonic content" som avgör. T.ex dynamiskt, högfrekvent innehåll brukar encodas sämst.
Kan tänka mig att överkomprimerade inspelningar också inte blir så bra, då distortionen i sig är väldigt rik på övertoner. Fast som sagt så låter dessa ofta rätt illa redan från början.

Upptaget
2008-12-27, 15:06
Om det är någon som vill ha en invite till spotify så är det bara till att ta :)

https://www.spotify.com/invitation/GAqTZqzCs6NBpjM7

https://www.spotify.com/invitation/9jLbSTdcDtfm6qwa

https://www.spotify.com/invitation/6wgEb5HF92DcDNVX

https://www.spotify.com/invitation/P8EGJGs7V5UzpPsn

https://www.spotify.com/invitation/a2kTC3zYUkbRAf3S

MrBoris
2008-12-27, 15:10
tack, du är kung :D

agazza
2008-12-27, 15:18
meh, jag då :/

Upptaget
2008-12-27, 15:23
Fyfan dom gick ju åt som smör i solsken! har några kvar!

https://www.spotify.com/invitation/DLzxGu9kGKkNbtzU

https://www.spotify.com/invitation/2xfd9sie6DgjSAW5

https://www.spotify.com/invitation/LE6J9KyCLVcYJzz3

https://www.spotify.com/invitation/yFGzcyV7cipBSqVq

https://www.spotify.com/invitation/Twe4pX52TURtBU8U

https://www.spotify.com/invitation/XampdVzPKBnM2fgR

https://www.spotify.com/invitation/XTRgctDuBGzhi7sL

Har haft premium ganska länge, verkar som man får ganska många invites då, och har bjudit in de närmaste vännerna, vad ska jag då med alla invite till!

Varsågod Mrboris :)

Torwald
2008-12-27, 15:27
fyfan dom gick ju åt som smör i solsken! Har några kvar!

https://www.spotify.com/invitation/dlzxgu9kgkknbtzu

https://www.spotify.com/invitation/2xfd9sie6dgjsaw5

https://www.spotify.com/invitation/le6j9kyclvcyjzz3

https://www.spotify.com/invitation/yfgzcyv7cipbsqvq

https://www.spotify.com/invitation/twe4px52turtbu8u

https://www.spotify.com/invitation/xampdvzpkbnm2fgr

https://www.spotify.com/invitation/xtrgctdubgzhi7sl

har haft premium ganska länge, verkar som man får ganska många invites då, och har bjudit in de närmaste vännerna, vad ska jag då med alla invite till!

Varsågod mrboris :)

tack! :)

agazza
2008-12-27, 15:28
I'm sorry. This is not a valid invitation token. :/

Upptaget
2008-12-27, 15:35
https://www.spotify.com/invitation/DLzxGu9kGKkNbtzU

https://www.spotify.com/invitation/2xfd9sie6DgjSAW5

https://www.spotify.com/invitation/LE6J9KyCLVcYJzz3

https://www.spotify.com/invitation/yFGzcyV7cipBSqVq

Jodå, agazza dessa finns kvar :)

agazza
2008-12-27, 15:38
haha två var borta, en försvann medans jag höll på regga mig men nu jävlar gick det på den sista.

Tackar :)

Pdaddy
2008-12-28, 00:23
Ja vill åsså ha :(

Pd

ceejay
2008-12-28, 00:24
Varför är spotify så brA?

KlopFer
2008-12-28, 00:30
Varför är spotify så brA?

Därför man slipper ladda ner musiken. Bara slänga på programmet och söka på vad man vill lyssna på. Eller göra sin playlist som man slänger på :) perfekt.

jocke12
2008-12-28, 00:47
https://www.spotify.com/invitation/qwTcsLPKG5nAtubz
https://www.spotify.com/invitation/UFmmBEms8R5S3PZ4

Tigerkotten
2008-12-28, 00:49
tack Jocke, reggade mig nyss :)

bompa
2008-12-28, 01:01
Jag med, tackar :)

jocke12
2008-12-28, 01:02
Nemas!

Yankeee
2008-12-28, 01:47
https://www.spotify.com/en/invitation/cT4adDHTuc9YTwTH
https://www.spotify.com/en/invitation/Ti7BTJEy2kspK9f3
https://www.spotify.com/en/invitation/6XwZhnKnwDfwhSTq
https://www.spotify.com/en/invitation/G4ZRmg258kG4TCmN
https://www.spotify.com/en/invitation/CETbKGMaVkMySVGm

Raggis
2008-12-28, 01:50

Tackar ödmjukast, Yankee.

Fartman
2008-12-28, 02:00

Tackar, tackar! :thumbup:

Poxy
2008-12-28, 02:15
Någon som har en invite över ? :) (skicka på PM)

Upptaget
2008-12-28, 02:21
https://www.spotify.com/en/invitation/FT2jdVUMpJsWPdDX
https://www.spotify.com/en/invitation/VJEWcSLJyJMfZE3i
https://www.spotify.com/en/invitation/p6G5eh6dsezx8S8V

Bubban
2008-12-28, 12:13
Någon som har en invite över ? (skicka på PM) Plzzzzzzzz

jakkan
2008-12-28, 12:51
kan någon skicka en invite till mig via PM? tack på förhand =)

labo
2008-12-28, 13:02
Vore mycket tacksam för en invite, PM om någon har :) Tack på förhand

MarcusB
2008-12-28, 13:08
var ser man om man har invites att ge bort?

Mr.Cosybear
2008-12-28, 14:36
var ser man om man har invites att ge bort?

Logga in på ditt konto på deras hemsida.

CrazyJoeDavola
2008-12-28, 14:59
Har gett bort två invites. Får man fler efter hand?

Fan drömmen vore ju ett spotify för film (ny film) fast det skulle väl ta för mycket bandbredd.

agazza
2008-12-28, 15:28
"Enable scrobbling to last.fm"

Vad är detta för funktion?

J.V
2008-12-28, 15:36
www.last.fm

Allt du lyssnar på reggas så får du fräsiga topplistor och krejer över allt du lyssnar på.
Min profil (http://www.lastfm.se/user/vesterberg).

Poxy
2008-12-28, 15:37
Någon som har en invite över ? tack på förhand =)

Hedde
2008-12-28, 16:53
Åh finns det någon invite kvar eller? Sämst och vara sist =P

ceejay
2008-12-28, 17:09
1.
gå in på http://www.sm411.info /
2.
skriv in www.spotify.com/en/get-started i URL
3.
tryck OK
4. regga dig OBS. i Postal date ska du skriva SW1A 2AB !

Saxat från fragbite.com

akerstrom
2008-12-28, 17:18
Jag vill, jag vill:D

Skulle vara tacksam om någon ville skicka en invite över PM:)

ceejay
2008-12-28, 17:20
Akerstrom läs mitt tidigare inlägg :) jag sitter med spotify atm

akerstrom
2008-12-28, 17:20
Akerstrom läs mitt tidigare inlägg :) jag sitter med spotify atm

så det funkar?

känns ju lite random att skriva in lösen å email adress när URL:en är sm411.info..

myggan
2008-12-28, 17:21
så det funkar?

Japp ;)

akerstrom
2008-12-28, 17:26
Nej, jag gissar på att det är något lurt med det.
Det kanske fungerar, men med något ''bakslag'' som virus, det får reda på lösen, etc..

Ingen som har en invite?:)

ceejay
2008-12-28, 17:30
Du som bestämmer :)

MarcusB
2008-12-28, 17:45
bör/ska man ändra country och postal code till Sverige efter att man registrerat sig ceejay?

ceejay
2008-12-28, 18:09
inte en aning, tror ej man behöver det

Tricce
2008-12-28, 18:36
bör/ska man ändra country och postal code till Sverige efter att man registrerat sig ceejay?

Nån sa att man har tillgång till lite större urval om man reggar Svensk postkod.

hahavaffan
2008-12-28, 20:28
1.
2.
3.
tryck OK

Saxat från fragbite.comFunkar ju perfekt.

kolle
2008-12-28, 20:50
Tack ceejay :)

labo
2008-12-28, 22:10
Ceejay Tack, funkade kanon :)

akerstrom
2008-12-28, 22:20
okey testade det, fungerade fint.

Tack Ceejay!

Elfsberg
2008-12-29, 15:23
Your postal code is invalid.

Det finns ju bara UK att välja, hur ska jag bete mig?

ceejay
2008-12-29, 15:27
Elfsberg, fungerar inte SW1A 2AB som postkod som jag skrev? har funkat för personer innan inkl mig!

shut teh face
2008-12-29, 16:50
Dark tranquillity verkar ha dragit sig ifrån spotify, kan inte hitta dem längre.

?? :(

Elfsberg
2008-12-29, 18:03
Elfsberg, fungerar inte SW1A 2AB som postkod som jag skrev? har funkat för personer innan inkl mig!

Ah. Lol, nu fattar jag, missade den biten fullständigt. Fick fråga en bekant boendes i Scotland vad han hade för postnummer, hahaha.

MasterChief
2008-12-29, 18:08
Nu först insåg jag att det är ett svensk företag bakom Spotify. Det var ju lite oväntat.

JJ
2008-12-29, 18:48
1.
2.
3.
tryck OK

Saxat från fragbite.com

Tackar, funkade klockrent.

NotoriousEreko
2008-12-30, 00:15
tack som fan ceejay!

Assoft program ju :)

vsson
2008-12-30, 00:31
Kanon! Tackar så mycket för tipset!

Nordenator
2009-01-05, 23:27
Någon som har någon invite över? :) Proxyn ovanför verkar redan blockad, eller så fungerar den inte för mig.

Loke
2009-01-05, 23:34
Visst, jag skickade en invite till ditt gmail-konto nu, säg till om det inte funkar.

Nordenator
2009-01-05, 23:37
Visst, jag skickade en invite till ditt gmail-konto nu, säg till om det inte funkar.

Helt funkis. Tackar på du!

Nordenator
2009-01-06, 00:56
Smidig app! Kopplat det med last.fm nu. Kombinerat med cooliris och mitt musikbibliotek har man nu en riktigt kompetent musikmaskin. Med hjälp av greasemonkey har jag nu länkat last.fm med spotify så låtar/artister/album kan nås i spotify med ett knapptryck från last.fm-sidan. Lyrics på last.fm kan man lätt fixa också via greasemonkey eller som en separat applikation (typ EvilLyrics).

Där har jag då allt jag behöver för stunden i alla fall :)

looffee
2009-01-06, 00:59
någon snäll som vill ge mig en invite? den funkade inte där uppe:(

ha d

hultman
2009-01-06, 01:03
Fortfarande usel kvalle?

KlopFer
2009-01-06, 01:23
Aldrig varit dålig kvalité sedan jag börja använda det för någon månad sedan.

Nordenator
2009-01-06, 01:30
Aldrig varit dålig kvalité sedan jag börja använda det för någon månad sedan.

Bra är det väl inte med 160 kbit/s, men det är ju perfekt till då man har folk som vill lyssna på musik man saknar eller då man vill hitta nya trevligheter. Mitt musikarkiv har jag ju dock för eget lyssnande. v0/320/flac. Tar ju sin plats (tror det närmar sig 400 gig), men det är fint :) Om man däremot drar musik från piratebay (a.k.a. Transcodes R Us) så är ju spotify en ypperlig och laglig ersättare.

KlopFer
2009-01-06, 01:35
Bra är det väl inte med 160 kbit/s, men det är ju perfekt till då man har folk som vill lyssna på musik man saknar eller då man vill hitta nya trevligheter. Mitt musikarkiv har jag ju dock för eget lyssnande. v0/320/flac. Tar ju sin plats (tror det närmar sig 400 gig), men det är fint :) Om man däremot drar musik från piratebay (a.k.a. Transcodes R Us) så är ju spotify en ypperlig och laglig ersättare.

jojo, men usel kvalité är det ändå inte. Om man jämför med musik på youtube som ibland kan vara i pisskvalié så håller spotify en bra nivå.

mattilainen
2009-01-06, 01:35
har haft spotify ett tag nu och själv aldrig tyckt ljudkvalitén varit dålig, heller aldrig hört någon som klagat på kvalitén

wepp
2009-01-06, 03:27
Även jag önskar en spotify invite om någon sitter på en extra :)

hultman
2009-01-06, 03:29
jojo, men usel kvalité är det ändå inte. Om man jämför med musik på youtube som ibland kan vara i pisskvalié så håller spotify en bra nivå.

Beror väl på vad man har för krav. Om man tycker att youtubekvalitet är godtagbar så är man omyndigförklarad i diskussionen :)

jakke
2009-01-06, 03:39

Dock är det OGG som har en effektivare och ljudmässigt bättre kompremering.

KlopFer
2009-01-06, 03:44
Beror väl på vad man har för krav. Om man tycker att youtubekvalitet är godtagbar så är man omyndigförklarad i diskussionen :)

Nu tycker inte jag youtubs kvaliten är någe vidare. Men när jag hört en låt på radion/tv whatever så är det skönt att kunna lyssna på tuben. Men när nu spotify har ett rätt brett utbud och "bra" kvalité så väljer jag självklart det.

Men jag förstår folk som har sina högtalare som kostar 70tusen och en förstärkare för 50k som inte vill lyssna på spoti. Men som sagt, jag tycker inte det är usel kvalite.

xeym
2009-01-06, 14:24
Skulle vara väldigt tacksam för en invite:)

hahavaffan
2009-01-06, 14:33
Vissa låtar håller högre kvalitet än andra har jag märkt. Hårdrock och alla dom genrena är inte så högt prioriterade verkar det som :( Det hade varit så jävla, jävla soft om dom fixade en Premiumtjänst med grym kvalitet för oss som inte behöver tänka på bandbredden. Det hade jag till och med kunnat betala för.

akAn
2009-01-06, 14:34
även jag skulle vara tacksam för en invite :)

grymmesupertom
2009-01-06, 23:08
Hej Folks! Jag har letat överallt efter en Spotify-invite! Finns det ngn snäll själ här inne som kan skänka en till mig? tom.lundahl(at)hotm..... Jag blir evigt tacksam! :D

ceejay
2009-01-06, 23:55
Vissa låtar håller högre kvalitet än andra har jag märkt. Hårdrock och alla dom genrena är inte så högt prioriterade verkar det som :( Det hade varit så jävla, jävla soft om dom fixade en Premiumtjänst med grym kvalitet för oss som inte behöver tänka på bandbredden. Det hade jag till och med kunnat betala för.

Sen är det så att vissa metal-band inte ens finns med för att de inte gått med på det, exempel är metallica, som inte än finns med.
Brukar oftast bara finnas halvkassa covers.

Yankeee
2009-01-07, 06:12
https://www.spotify.com/invitation/k7pM8cR6XXZ4f6wR
https://www.spotify.com/invitation/itgsfRhEx4EiViML
https://www.spotify.com/invitation/Rzzheei7b8CamHuM
https://www.spotify.com/invitation/aPHEBuLEBkJ4Tsam
https://www.spotify.com/invitation/YuzixkJxCy5uWiW6

Arf Pingvin
2009-01-07, 06:36
Tack Yankeee :)

Yankeee
2009-01-07, 09:49
https://www.spotify.com/invitation/qJjp85iBTBh6pxYc
https://www.spotify.com/invitation/RUcYpaFBmiYHNa2y
https://www.spotify.com/invitation/e5Vw76RT9gYK2HH9
https://www.spotify.com/invitation/nzzysydixiVxEYDE
https://www.spotify.com/invitation/fLVfap7FGqF7kTWT

Pepparkakssmurfen
2009-01-07, 10:05
Tack som fan Yankee! :hbang:

manekin
2009-01-07, 10:20
snela, har någon en invite över?

Sniggel
2009-01-07, 12:06
Är man kund hos bredbandsbolaget får man testa det gratis i några månader. Tyckte dock att urvalet av musik var dåligt men det är väl för att man har så kräsen musiksmak :p

wepp
2009-01-07, 12:43
Missar alltid alla invites ;/ Vart är det ni får tag på sådär många egentligen?

samme11
2009-01-07, 13:02
Nvm funkar inte

hoikka poika
2009-01-07, 20:16
Har fortfarande några invites kvar, skicka PM med er mailadress så kommer en inbjudan senare ikväll, först till kvarn ...

Yankeee
2009-01-07, 20:18
https://www.spotify.com/invitation/2jnSgGJHs5sC58nX
https://www.spotify.com/invitation/pGfu3DBGA7Hm7NRc
https://www.spotify.com/invitation/PARDq63Uxu6JyhR2
https://www.spotify.com/invitation/WeiNYJkW6pXLjN5B
https://www.spotify.com/invitation/i4TqEnqan9Y6SPZU

JoelR
2009-01-07, 20:22
Tack Yankeee :)

KlopFer
2009-01-07, 20:25
Yankeee is teh man!:hbang:

hahavaffan
2009-01-07, 21:09
Snyggt att resten inte tackat för sig.

manekin
2009-01-07, 22:57
aaargh.... jag har refreshat tråden hela dan och så missar man posten..... :-(

Nordenator
2009-01-07, 23:08

Inget som säger att det är registrerade användare som tar invites.

Kurash
2009-01-07, 23:13

Nu fick jag dåligt samvete. Tack Yankeee, du är en hedersknyffel.

hahavaffan
2009-01-07, 23:59
Inget som säger att det är registrerade användare som tar invites.Nähä?

xeym
2009-01-08, 00:24
ojojoj massa invites synd att man missa det den här gången, blir att trycka f5 hela natten:p

Yankeee
2009-01-08, 06:04
https://www.spotify.com/invitation/J4NabwDnCeVtiCx3
https://www.spotify.com/invitation/PbfhymFJSSqPBwYj
https://www.spotify.com/invitation/YcmJbHkhiZ6Zfsqf
https://www.spotify.com/invitation/kqpdCdZhetjYnCd2

manekin
2009-01-08, 08:50
gotdammit.... snela gud varför hinner jag aldrig.... :-(

Nordenator
2009-01-08, 10:22
gotdammit.... snela gud varför hinner jag aldrig.... :-(

Invitations
You have 0 invitations left.

Nya användare kan visst inte hjälpa till. Det verkar inte vara någon betafas á gmail där alla fick invites direkt.

manekin
2009-01-08, 12:29
Tack min vän, må Guds solar lysa över ditt ansikte!
Jobbet blev just bra mycket roligare.... *yourock*

mvh,
manekin

samme11
2009-01-08, 12:31
Jag har ett konto, varför har jag inga invites?

hahavaffan
2009-01-08, 12:42
Jag har ett konto, varför har jag inga invites?Du har inte betalt för det va? Det är ett invitekonto? Sånna verkar inte få invites.

samme11
2009-01-08, 12:45
Jaha okej, då vet jag! :)

psirus
2009-01-08, 12:50
Jag är inte säker på det, jag har en kompis som fick invites och han är inte den som skulle betala för sig ;)

hahavaffan
2009-01-08, 12:52
Jag är inte säker på det, jag har en kompis som fick invites och han är inte den som skulle betala för sig ;)Då är det kanske helt random vem som får. Jag har iaf inte fått :(

MarcusB
2009-01-08, 14:02
jag blev inbjuden av en person med premiumkonto för ungefär en månad sen. Jag har inte fått några invites att ge bort.

Banano
2009-01-08, 14:04
Jag har ett account med 5 invites som jag inte behöver, bara skriva nått så fixar jag :)

capture
2009-01-08, 14:36
Jag tar gärna en invite. Vore riktigt nice om du skickade det i ett pm!

Mantus
2009-01-08, 14:38
Jag skulle också väldigt gärna få ett PM med en invitation. Du blir min hjälte för dagen.

Nordenator
2009-01-08, 15:12
Can I invite my friends to try Spotify?
We limit the pace at which we hand out invites to make sure the new users do not impact the service. You will get invites to share as soon as possible.

xeym
2009-01-09, 18:13
Vill tacka banano så mycket för en invite :D

Morrris
2009-01-09, 18:56
Man får invites även om man inte skaffat ett premiumkonto.

Larsson85
2009-01-09, 18:59
Jag har ett account med 5 invites som jag inte behöver, bara skriva nått så fixar jag :)

Om du fortfarande har över så tar jag gärna en.

Traenarn
2009-01-09, 20:14
Någon som vill rädda min freda, med en välsignande invite via pm?:)

hultman
2009-01-09, 20:41
Skulle faktiskt också vilja ha en spotify invite. Är enda chansen en invite från en premiumuser?

Action
2009-01-09, 21:56
Tack Banano och tack Yankeee :thumbup:

Osten80
2009-01-09, 21:58
Jag hade också uppskattat ett PM från någon vänlig själ.

J.V
2009-01-09, 22:00
Jag tar gärna en invite jag också, snällasötarara.

JJ
2009-01-09, 22:07
https://www.spotify.com/invitation/TPxRBiqy7t4qhy6n
https://www.spotify.com/invitation/apDi2y44C64naK8E

KlopFer
2009-01-09, 22:07
Snabba er nu pojkar :D

Ibland är det bra att spamma F5

Osten80
2009-01-09, 22:16
Tack så väldigt mycket, JJ. :thumbup:

JJ
2009-01-09, 22:17
Tack så väldigt mycket, JJ. :thumbup:

Varsågod. Spotify är riktigt jävla bra.

shut teh face
2009-01-09, 22:18
Jag har haft spotify hur länge som helst och det är SÄLLAN reklam. Vissa artister ska tydligen ha mer än andra, jag lyssnar väl på artister som inte har det tydligen.

Jag funderar på betala för premium men jag kmr ju knappast tjäna något på det, förutom o ge invites till koloiter. :D

JJ
2009-01-09, 22:19
Jag har haft spotify hur länge som helst och det är SÄLLAN reklam. Vissa artister ska tydligen ha mer än andra, jag lyssnar väl på artister som inte har det tydligen.

Jag funderar på betala för premium men jag kmr ju knappast tjäna något på det, förutom o ge invites till koloiter. :D

Man behöver inte ha premium för att få invites. Jag har det t.ex. inte.

KlopFer
2009-01-09, 22:21

Det är väldigt _sällan_ reklam. Dock kanske det ändras framöver. Detta är väl somsagt bara betan?

"Heej deet här är kevin borg och ni lyssnar på spåtify" Eller så är det den nöörska reklamen som kommer ibland.

KlopFer
2009-01-09, 22:21
Man behöver inte ha premium för att få invites. Jag har det t.ex. inte.

Skaffa du ditt konto innan jul?

arremannen
2009-01-09, 22:22
Btw. jag o syrran är inne samtidigt väldigt ofta på bara mitt konto :D så det funkar att dela konto också!

JJ
2009-01-09, 22:24
skaffa du ditt konto innan jul?

29/12

KlopFer
2009-01-09, 22:29
29/12

Okej. För innan jul om man hade konto så kunde man få lite invites utdelade. Men men du kanske har haft lite tur att få ändå.

shut teh face
2009-01-09, 22:36
Jag fick två på mitt gratiskonto, haft sen december kanske.

Einar
2009-01-09, 22:41
https://www.spotify.com/invitation/LaVppdA8uVDHRg3K
https://www.spotify.com/invitation/6Lf5y5DR65wX8i6e

frambogir
2009-01-09, 22:56
https://www.spotify.com/invitation/UyWqnGfZdcgU7wFF

wepp
2009-01-09, 23:02
Lyckades knipa en nu, måste säga tack och att tjänsten är ju underbar...

J.V
2009-01-09, 23:05
Aldrig hinner jag då med. Ska man behöva spendera kvällen med att hacka på F5? :/

wepp
2009-01-09, 23:53
Ser att en del klagat på kvalitén visst ni kan inte önska er flac format med 1000+ kbps, undrar dock vad dom kör för kbps på spotify? tycker det låter som kring 320 iaf? vilket får anses väldigt bra i detta sammanhang? :)

KlopFer
2009-01-09, 23:57
Ser att en del klagat på kvalitén visst ni kan inte önska er flac format med 1000+ kbps, undrar dock vad dom kör för kbps på spotify? tycker det låter som kring 320 iaf? vilket får anses väldigt bra i detta sammanhang? :)

120 har väl några sagt i tråden

edit: 160 var det kanske

-squat-
2009-01-09, 23:59
120 har väl några sagt i tråden

Vogg Orbis 160

KlopFer
2009-01-10, 00:01
Vogg Orbis 160

Jepp jepp, kom på det efter jag skrivit mitt inlägg :)

Kabuto
2009-01-10, 00:15
Jag tar gärna emot en invite :)

kelk
2009-01-10, 10:39
pma över eran mail så kan vi ordna ett par

Nordenator
2009-01-10, 10:47

Är väl kanske inte omöjligt att det kommer fler alternativ då den går ur betafas. Skulle det finnas Mer material och kunna uppspelas i v0/320/flac skulle jag nog köpa ett account. Nu finns det för lite, och det är för dålig kvalitet för att jag vill betala för medlemskap.

Undrar vad man skulle göra med sitt lagringsutrymme om de löser något sådant.. sätta cache-mängden på 2 TB? :S

hultman
2009-01-10, 12:10
Förstår iofs inte problemet. Spotify fyller ju sitt syfte perfekt som musikprogram på fest och urkälla till nya musikfynd som man senare kan tanka i FLAC om man känner för det.

Mental
2009-01-10, 12:25
Förstår iofs inte problemet. Spotify fyller ju sitt syfte perfekt som musikprogram på fest och urkälla till nya musikfynd som man senare kan tanka i FLAC om man känner för det.

Eller till och med köpa :)

Jag hittar en hel del musik som jag sedan faktiskt köper!

Nordenator
2009-01-10, 14:35

Om man kan streama flac direkt, vilken nytta har man av lagrad data egentligen? Spotify fyller nu en funktion, men en liknande tjänst skulle totalt kunna ersätta musikarkiv om de tänker igenom den lite. Som det är nu går det inte, dock. Det finns nog inte ens en tredjedel av den musiken jag vill ha där, men det lär väl utökas. Sen misstänker jag att folk generellt inte eftersträvar en tjänst där man kan streama flac eller andra komprimerade varianter, utan nöjer sig bra med det som finns och är "default". Hade de gett 3 möjligheter på kvalitet och bara angett LOW, MEDIUM och HIGH hade det nog till och med tillfredställt större delen av de som vill ha bra kvalitet eftersom det står "HIGH", oavsett vad det innebär. Därför kommer det nog sannolikt inte finnas den möjligheten, alternativt finnas som tillköpstjänst, för att spara bandbredd.

Vore smidigt att kunna nå all musik man vill från min lilla ultraportabla. Men men.. blir intressant att se vad det blir av spotify :)

capture
2009-01-10, 20:40
I dagsläget är det kvaliten på musiken som gör att jag inte kan tänka mig att betala för tjänsten. Om det i framtiden kommer en tjänst där man kan köra med lossless så kommer jag defenitivt skaffa den.

I dagsläget har jag lagt in alla mina skivor i flac på datorn och spelar upp dem därifrån med min squeezebox.

ceejay
2009-01-10, 21:52
jag har tydligen 10 invites :) har redan gett 6 st så 16 totalt har jag fått :D

kan ge ut några st

coxie
2009-01-10, 21:53
Jag tar gärna en.

ceejay
2009-01-10, 21:55
jag vet itne hur man fixar en länk som invite så pma mail isf

Perg
2009-01-10, 22:01
jag vet itne hur man fixar en länk som invite så pma mail isf

https://www.spotify.com/en/account/share/
Logga in och tryck Create invitation.

Yankeee
2009-01-10, 22:01
https://www.spotify.com/invitation/scBqHw8RN8H5tSWb
https://www.spotify.com/invitation/h8U3zAnbN4EMmaUp
https://www.spotify.com/invitation/gzYTh4cCUBsEgSCd
https://www.spotify.com/invitation/NaN2wLxqbxxiVM7Y
https://www.spotify.com/invitation/Ae9V8Y6cgYWdc59Z
https://www.spotify.com/invitation/HWHXmK72XGXUX2Rg

omnibus
2009-01-10, 22:19
Tack Yankee!

Ulph Svenson
2009-01-10, 22:40
Tack så mycket!

Absinteh
2009-01-11, 11:10
Afton.

Min far blev lyrisk över denna fantastiska musiktjänst och jag ber om en invite!

bjorn.bjorklund@riksteatern.se

Tack på förhand.

Yankeee
2009-01-11, 11:59
Afton.

Min far blev lyrisk över denna fantastiska musiktjänst och jag ber om en invite!

bjorn.bjorklund@riksteatern.se

Tack på förhand.

Han har fått en.

MarcusB
2009-01-11, 12:38
jag har en invite. pm, först till kvarn.

MarcusB
2009-01-11, 13:10
jens.andersson hann först

KyokushinJohan
2009-01-11, 18:33
Jag har också några invites efter att ha fått invite av Hoikka Poika. Pm:a om du vill ha en.

sundvall
2009-01-11, 18:39
Jag har också några invites efter att ha fått invite av Hoikka Poika. Pm:a om du vill ha en.

Tjena. Jag tar gärna en invite :D

PowPow
2009-01-11, 19:56
Är det någon som har någon invite att bjussa på så tar jag gärna emot :)

Prankie
2009-01-11, 21:43
Jag vill också ha. :)

Olsson
2009-01-11, 21:48
Jag vill oxå ha :)

kastmar
2009-01-11, 22:11
Tja!

jag tar gärna emot en finfin invite från någon !

snatch914
2009-01-12, 03:36
tar gärna emot invites! :Virro

Superzebb
2009-01-12, 07:31
vill ju inte vara sämre än att säga att en invite inte hade varit fel.. speciellt nu i mörka tiders lag..;)

Calleman
2009-01-12, 08:46
Ja, nu riskerar man att bli tjatig här, men är också väldigt sugen på att få en invite till detta om någon har över?

Jag har ju dessutom en sjukt söt katt som avatar :)

shut teh face
2009-01-12, 14:53
Jag har betalat för premium nu mest så jag kan få invites då jag vill spridda detta till vänner och familj. Jag återkommer med invites (förhoppninsvis). Vet dock inte om de kommer direkt när man signat.......

Solros
2009-01-12, 15:25
Vore kul att testa. Har någon en invite över så är jag tacksam :)

Exdiaq
2009-01-12, 15:27
Ni kan ju också visa ert intresse genom att regga er mejl-adress. Jag fick en invite från Spotify efter 2-3 veckor.

beach2010
2009-01-12, 15:37
Sitter och trycker på 10 invites. Först till kvarn

Fram med email bah likz0m

capture
2009-01-12, 16:19
karba878@student.liu.se

Till en kompis som skulle uppskatta det.

norpx
2009-01-12, 17:17
xnorpx@telia.com

plz

Pejij
2009-01-12, 17:43
pejij-@hotmail.com !!

Mille L
2009-01-12, 17:46
michel.lompar@gmail.com
Vore bussigt!

NotoriousEreko
2009-01-12, 17:57
o.mansson@hotmail.com

Skulle verkligen uppskatta det :)

beach2010
2009-01-12, 18:08
Skickat iväg invites till

Solros
thatkrillesshow
hultman
Nimuz Fyi skyldig mig en öl

Har några få invites kvar, skicka ett pm MED MAIL om du vill ha. Och 2 stycken har redan bett om spotify som redan är registrerade - inget mer sånt tack.

beach2010 IS spotify - BOOM!

beach2010
2009-01-12, 18:42
Nu har även

wepp
brill
Pejij

;)

Pejij
2009-01-12, 18:47
Tack! *love*

kastmar
2009-01-12, 19:16
Jag vill också ha!
plix

beach2010
2009-01-12, 20:49
Nu gav jag bort mina 2 SISTA invites *slap*

rapzidi
ZyphoX

Nu var det som sagt slut på invites, håller mig uppdaterad i tråden och skriver när nya invites dyker upp.

*kissass*

wepp
2009-01-12, 21:29
Tack så mycket :)

kastmar
2009-01-13, 13:08
kastmar@hotmail.com

:)