Visa fullständig version : Bröstproblem
amercianswede
2008-10-27, 10:36
Ok, jag har en liten fråga om mina bröstmuskler,
jag har ett väldigt fult mellanrum (som jag visar på den bifogade bilden).
Går det att få bröstmusklerna mer sammanväxta där nere som dom är där uppe ? Träna inre och nedre delen av pectoralis?
Mina strutar
http://s360.photobucket.com/albums/oo44/mongojohannes/?action=view¤t=GetAttachmentaspx.jpg
Tusen gånger har frågan ställts. Tusen gånger har svaret blivit nej det går inte. Tyvärr.
Muskelfästen och ursprung sitter där dom sitter.
bertbert
2008-10-27, 12:24
Det där ser fullständigt normalt ut och är inte alls fult.
Det där ser normalt ut, och kommer att se bättre ut när du får lite massa (även om muskelfästena inte kommer flytta sig innåt, så kommer hela bröstet se fylligare ut).
amercianswede
2008-10-27, 14:15
ok, tack för svaren grabbar, jag antar att jag inte borda noja mig, och kanske ska bygga på mig lite muskelmassa.
Trodde det skulle vara något freakigt, ser ju helt normalt ut. En polare jag tränar med såg ut precis så i början av träningen, nu ser han betydligt "fylligare" ut och man ser inget "mellanrum".
Träna på! :)
bertbert
2008-10-27, 17:48
ok, tack för svaren grabbar, jag antar att jag inte borda noja mig, och kanske ska bygga på mig lite muskelmassa.
Du ska bara bygga på dig mer muskelmassa om det är det du vill.
Du ser inte konstig ut på något vis.
spoonchest
2008-10-28, 10:34
Du ser inte konstig ut på något vis.
+1. Kunde ha varit värre, du kunde ha haft mina bröstmuskler. Där är det inget mellanrum, det är bara.. rum.
Jonny_88
2008-10-28, 10:43
Tusen gånger har frågan ställts. Tusen gånger har svaret blivit nej det går inte. Tyvärr.
Har du läst tusen gånger om nedre bröst och inte lärt dig? Eller uteslöt du den frågan?
Jag tänkte när jag läste tråden "HAHA nu får man se en riktigt freakig bild! :D" Men du ser ju för fan helt jävla normal ut? Tycker bara du ser vältränad och snygg ut, förstår inte riktigt vart problemet sitter heller. Besviken som fan blev jag dock! :P
Har du läst tusen gånger om nedre bröst och inte lärt dig? Eller uteslöt du den frågan?
Så du tycker jag skulle ha skrivit att det sternala huvudet släpar och rekommenderat... ja vadå? Att han fortsätter köra de övningar han alltid kört eftersom det är exakt dessa som kommer lösa problemet?
Att du tycker en relativt oerfaren kille skall börja punktbehandla bröstmuskelns olika huvud är ju helt otroligt galet.
Deceiver85
2008-10-28, 14:10
Alla lustiga fästen ser bättre ut med mer massa på, kötta på!
Jonny_88
2008-10-29, 02:47
Så du tycker jag skulle ha skrivit att det sternala huvudet släpar och rekommenderat... ja vadå? Att han fortsätter köra de övningar han alltid kört eftersom det är exakt dessa som kommer lösa problemet?
Att du tycker en relativt oerfaren kille skall börja punktbehandla bröstmuskelns olika huvud är ju helt otroligt galet.
Ursäkta, måste ha missuppfattat frågan, menade inte så. skyller på att jag var uppe ett dygn.
Nej det ser bra ut, bara köra på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.