handdator

Visa fullständig version : Dr martens.

Buken
2008-10-24, 17:26
Någon som vet om en svensk sida där man kan beställa Dr. martens kängor, 10 håls i färgen Oxblood? Är inte så sugen på att beställa från någon utländsk affär.

Tack Tack.

jaosef
2008-10-24, 17:41
Googla
http://www.google.se/search?hl=sv&q=Dr.+martens+k%C3%A4ngor&meta=

Buken
2008-10-24, 17:47
Hittar bara 8 håls med svart kant upptill på alla svenska sidor, ska man verkligen behöva beställa från utlandet för att få 10-håls :(

Hemi
2008-10-24, 18:06
När det gäller Doc Martens kan det vär vara ilte si och så mend kvaliten va? Förr var de bra och jag tror man kan köpa dem i England men samtidigt säljs det sådana som spricker ganska snart. bara en tanke, jag skulle nog prova och kolla dem innan jag köper dem.

Rosse
2008-10-24, 20:32
Första länken på google.
http://www.thisway.se/product/24/Drmartens+10+eyes

Buken
2008-10-24, 21:47
jag har redan kollat thisway, hade du läst vad jag skrev skulle du veta att det där inte är kängorna jag söker. Fel färg den där kallas "Cherry" det jag söker är "oxblod"

Hemi
2008-10-24, 22:05
Sko Uno på Gamla brogatan I Shlm har två butiker senast jag var där med alla sortars amerikanska och engelska skor, Martens, Teds, Cowboyboots Vegomartens ja allt man kan tänka sig. Men återigen, kvaliten verkar svikta trots märket :/

Arbetarboden i närheten, det var väl Drottninggatan hade oxblod förut men det var bara skorna vad jag minns fast de verkade bra.

Även Camden Town i närheten där jag bor säljs drösvis med Dr Martens men jag är alltid tveksam till vad det egentligen är man köper. Skulle verkligen kolla upp innan man beställer.

Anna.L
2008-10-25, 09:22
Sko Uno på Gamla brogatan I Shlm har två butiker senast jag var där med alla sortars amerikanska och engelska skor, Martens, Teds, Cowboyboots Vegomartens ja allt man kan tänka sig. Men återigen, kvaliten verkar svikta trots märket :/

Liten varning för Sko Uno bara då vi och andra vi känner haft enorma problem med deras service. Makens kängor skulle lämnas in för lagning och för att göra en alltför lång historia kort tog det över ett år innan vi lyckades få tillbaka dem och då var de fortfarande trasiga. :smash:

Bullen!
2008-10-26, 12:33
prova dom gärna i butik först. för det är det sämsta man kan gå i tror jag.