handdator

Visa fullständig version : Vad är det SJUKASTE som hänt på ert gym?

Mazr
2008-10-21, 14:12
Ja, som rubriken lyder; Vad är det sjukaste som hänt på ert gym?
Man har ju hört en del skräckhistorier, och därför tänkte jag att ni som styrketränat ett bra tag kanske har lite snask att dela med er av :)

Jag själv har inte råkat ut för så mycket. Mest bara sett folk svettas kopiösa mängder, speciellt en snubbe som svettade ner hela springbandet + golvet så att han behövde torka i 10 minuter ungefär. Det var inte trevligt direkt, haha :P

So, bring it oooon! *flex*

Bahir
2008-10-21, 14:20
Min polare hade glömt att låsa toadörren, och ertappades med att stå och pinka med byxorna neddragna ner till golvet. Det fick han skämmas för.

bug
2008-10-21, 14:26
Min polare hade glömt att låsa toadörren, och ertappades med att stå och pinka med byxorna neddragna ner till golvet. Det fick han skämmas för.

F.D. POLARE HOPPAS JAG?! *gah!*

Nitrometan
2008-10-21, 14:26
Jag kopierar ett inlägg från min träningsjournal idag...

De håller på att bygga om i huset där vi har vår lokal. Det innebär att byggjobbare springer igenom lokalen lite då och då med skitiga skor och drar på skitig utrustning. Det verkar inte som om de vill städa efter sig. Sen har de borrat i golvet ovanpå oss (vårt tak) några gånger så att det har sprutat in betongblandat vatten i några olika rum.

Idag försökte de mörda oss. De borrade hål i taket precis ovanför hantelstället. Det blev skitigt som fan. Betongblandat vatten över hantlar, ställ, flak, bänkar... Sen satte de en stämp mellan hantelställ och tak. Tydligen satte de den under det första hålet de gjorde, sen borrade de ett nytt hål bredvid det första. Plötsligt rasade stämpen och en 60-kilosklump betong (hålkärnan) kom rasande ner på hantelflaket. 60 kg från över 3 meters höjd med folk i lokalen. Inte bra.

Mazr
2008-10-21, 14:31
Shit, helt sjukt. Är det något källargym, eller ett relativt etablerat namn?

spoonchest
2008-10-21, 14:31
INte för att jag vet hur man jobbar på en byggarbetsplats, men de verkar inte speciellt skickliga.

Semiramis
2008-10-21, 14:33
Härefter blir det mesta ett antiklimax :D

Trassel
2008-10-21, 14:41
Ett gäng små fotbollsgrabbar som skulle kolla hur mycket de tog i knäböj, lastade på hur mycket som helst, problemet var att när de lastade av så tänkte de inte på att man inte kan ta av allt på en sida först om man kör tungt.

Stång å kvarvarande vikter flög iväg och han som körde bredvid klarade sig med ett par cm.

Eldhroka
2008-10-21, 14:45
Ett gäng små fotbollsgrabbar som skulle kolla hur mycket de tog i knäböj, lastade på hur mycket som helst, problemet var att när de lastade av så tänkte de inte på att man inte kan ta av allt på en sida först om man kör tungt.

Stång å kvarvarande vikter flög iväg och han som körde bredvid klarade sig med ett par cm.

i did that once :em: och klämde Krampus mellan stången+50kg och väggen.
Ops....

Trassel
2008-10-21, 14:46
i did that once :em: och klämde Krampus mellan stången+50kg och väggen.
Ops....

Ajdå, en gång aldrig mer ;) Tur att Kramp inte är gjort av porslin.

CV!
2008-10-21, 14:54
Sjukaste och Sjukaste, gjorde nån övning och då så släpper killen bredvid mig en press-fis så jag börjar tokgarva och släpper vikten i marken, lite pinsamt var det för ja kunde inte fortsätta träna för ja skratta så mycket och killen skämdes nog rejält :P

Hemi
2008-10-21, 15:02
Pa styrketraningsgym i sig minns jag inget men i anslutning till dem dar man tranar andra saker som kampsport kan jag minnas en grov valdtakt efter stangninsdags och misshandel samt andra grova misshandelsfall pa andra stallen. Mycket lange sedan nu da jag inte tranar pa gym langre..

Prankie
2008-10-21, 15:12
Alla gånger jag har vurvat i IKSU. Annars har jag inte sett så mycket sjuka grejer där.
1. Trasig löpband som hade fastnat på 24km, hade mp3 på och gick självklart på den sista lediga maskin och tyckte jag hade ganska tur. Föll på bandet och flög på maskin som låg bakom, ganska pinsamt. :D

2. Skulle köra flyers på cablecross, halkade med skorna och ville inte släppa vikter som jag höll i. Landade på hakan först. :Virro

Langster
2008-10-21, 15:17
En sjuk grej som hände på Delta var att en relativt ny medlem fick för sig att en annan medlem var uteliggare och när denna "uteliggare" hade varit inlåst lite väl länge på toan enligt den nya medlemmen så knackade han på tills "uteliggaren" kom ut, sen kastade han ut helt sonika ut honom från gymmet. Sen sa han att han var kompis med Dimman och tyckte att han hade gjort alla en tjänst. Den utslängda medlemmen var dock inte alls någon uteliggare, det hela måste ha varit rätt traumatiskt för honom.

Det sjukaste i det hela är att han som slängde ut den andre är en i mitt tycke rätt trevlig kille annars. Han måste ha fått ett komplett frispel där.

Exdiaq
2008-10-21, 15:49

Det har jag nog gjort en sisådär 5-6ggr.

Exdiaq
2008-10-21, 15:54
Kommer bara på saker jag själv har gjort på gymmet, exempelvis så tränade jag baksida axlar i pec-dec. Inför sista setet ändrade jag reglaget till kudden som är mot bröstet och började köra. När jag går ur maskinen har jag för vana att dra mig upp genom att hålla i kudden som är mot bröstet. Problemet den här gången var att jag hade dragit reglaget förbi det sista jacket så kudden satt inte fast. Kudden for loss och jag for rakt baklänges. Värt att notera är att gymmet var fullsmockat :D

Lellan
2008-10-21, 15:58
Där jag tränade när jag kom till västerås (Feelgood) ramlade en kille ner genom taket när han filmade i tjejernas omklädningsrum. Jag var inte där just då. Men iaf. Sen när jag började jobba fick jag veta att det var min jobbarkompis ex. Västerås är litet och fluktigt.

Jompan
2008-10-21, 16:01
Sjukaste som hänt mig på mitt förra gym var när taket rasade in över gymlokalen. Aldrig varit med om nått liknande. Startade denna tråd i samband med händelsen, strax efter att det hade inträffat.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=90620&highlight=Taket

Här är artikeln om händelsen och en film på själva raset.

http://sydsvenskan.se/skane/staffanstorp/article223682.ece

Ash filmen verkar ha blivit borttagen. :(

stevebc
2008-10-21, 16:47

Stång å kvarvarande vikter flög iväg och han som körde bredvid klarade sig med ett par cm.Hahahah jag och en polare gjorde det för några år sen. Kunde slutat rätt illa.

En pinsam grej jag gjorde när jag precis börjat på Bollhuset och inte kände någon: skulle köra slutpressen i lutande benpress för att öva upp starten i marklyft så jag lastade på asmycket vikt, kanske 330kg, och satte stöden högst upp. I alla fall, en annan kille körde mellan mina set när jag vilade och tog bort stöden, lastade av vikterna och körde hela pressar. När jag satte mig i den började jag sänka plattan och tänkte "hmm borde den inte ta emot stöden snart?". Insåg att killen hade tagit bort stöden men då var det försent. Det enda jag kunde göra var att hålla emot så mycket som möjligt, och hoppas att någon skulle upptäcka mitt ödesdigra misstag. Låg ihoppressad med vikten på mig som i en råttfälla. Åt upp stoltheten och började skrika på hjälp. Det dröjde några sekunder sen kom det några och lyfte upp plattan. Kunde gått riktigt illa men jag klarade mig oskadd.

Min polare hade glömt att låsa toadörren, och ertappades med att stå och pinka med byxorna neddragna ner till golvet. Det fick han skämmas för.Förstår inte det pinsamma.

Durre
2008-10-21, 16:58
Jag gjorde en rätt pinsam sak, skulle köra cablecrounches och lassade full mag + hantlar uppe på magget. Cabeln var så att på ca 100kg var dne knappt tung så jag lassade tills det blev totalt 130kg och då blev det motstånd i den. När jag började köra blev det ca 3reps sen själv cablecrossens höjdläges ändrare(vart handtagslinan skall börja) släppte bara, så alla vikter åkte ner i golvet så det small som fan och alla glodde, handtaget fick jag i huvudet så det sprack lite. Det var rätt pinsamt.

stevebc
2008-10-21, 17:03
Sjukaste som hänt mig på mitt förra gym var när taket rasade in över gymlokalen. Aldrig varit med om nått liknande. Startade denna tråd i samband med händelsen, strax efter att det hade inträffat.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=90620&highlight=Taket

Här är artikeln om händelsen och en film på själva raset.

http://sydsvenskan.se/skane/staffanstorp/article223682.ece

Ash filmen verkar ha blivit borttagen. :(Ah! Jag minns när jag läste om det.

Tricklev
2008-10-21, 17:11
Hur ska jag kunna tävla med mordförsök på Krampus, och fallande tak, mina gym är uppenbarligen väldigt trista märker jag.

Nitrometan
2008-10-21, 17:20
Det har jag nog gjort en sisådär 5-6ggr.
Ett tecken på intelligens är att man kan lära sig av sina misstag.

Angel
2008-10-21, 17:34
Kom fram en kille en gång och ville att jag skulle visa han stående vadpressen. En halvtimma senare så hade jag lovat att börja jobba i hans pizzeria, just to get away from there. Det var sjukt.

Exdiaq
2008-10-21, 17:36
Ett tecken på intelligens är att man kan lära sig av sina misstag.

Ja, det var väl 2 år sedan senast så har nog lärt mig skulle jag tro.

Jompan
2008-10-21, 17:36
Kom fram en kille en gång och ville att jag skulle visa han stående vadpressen. En halvtimma senare så hade jag lovat att börja jobba i hans pizzeria, just to get away from there. Det var sjukt.

Angel du är tillbaka. :)

Haha jobbig situation. LOL :laugh:

Mazr
2008-10-21, 17:44
Shit, fallande tak. Vad är det för hantverkare som failat egentligen? :P

Nitrometan
2008-10-21, 17:46
Ja, det var väl 2 år sedan senast så har nog lärt mig skulle jag tro.
Bra! :thumbup:

Kwon
2008-10-21, 17:47
Måste ha varit när polaren (grymt sjuk i influensa) stapplade in på gymet, han var riktigt sjuk och skulle verkligen ha stannat hemma istället!

Situationen var helt sjuk.

MEDiAHORAN
2008-10-21, 17:47
Haha skulle gå förbi en kille när han körde axelpressar åt sidan, jag väntade tills han var i början av övningen och gick väldigt fort förbi honom med bra marginal. Han kastar 22 kg hantlar mot mig och missar precis mitt ben och skriker att jag inte ska gå i vägen för hans spegelbild.

Najs att ta ut sina drop-set-rage på mig :)

På förra gymmet i omklädningsrummet så berättade en kille att han hade 200 porrfilmer hemma med, rätt vital information när man byter om.

Nitrometan
2008-10-21, 17:48
Sjukt! :thumbup:

Jompan
2008-10-21, 17:50
Måste ha varit när polaren (grymt sjuk i influensa) stapplade in på gymet, han var riktigt sjuk och skulle verkligen ha stannat hemma istället!

:laugh:

Haha nog bäst hittills. :D

Kwon
2008-10-21, 17:54
Nä, allvarligt så var nog den sjukaste incidenten på Fitness Center (som hade öppet 24 / 7 förr i tiden).

När jag var där och tränade med polarna så hade vi celebriteter tränandes där som tex Dr Alban (med crew), "Bindan" Bindelfelt (Festfixare) och den heta fitness-tjejen Kristina Eklöv.

Hursom, det gymet har nog fått se sina roidrages genom åren.

Jag och en av polarna skulle köra rygg/latsdrag vid en oanvänd maskin. När jag väl sätter mig så utbrister en stooor byggare (som stod långt ut i hallen och snackade med någon blondin) "HALLÅ! JAG KÖR PÅ DEN DÄR!"

Gör du ju inte alls svarade jag, du står ju i hallen och limmar på blondinen!

Polarn bad mig att ta det lugnt, det e ok vi kan köra någonting annat, men nu var jag enormt irriterad, detta var en principsak. Hursom

Nitrometan
2008-10-21, 17:56
Fortsättning följer?

SRX
2008-10-21, 17:56
Hehe, inte mindre än tre takhistorier hittills, gillade speciellt den där med killen som ramlade ner i tjejernas omklädningsrum, han måste ha krupit omkring på något slags innertak. Fatta vad coolt att vara med om det och kunna berätta för barn och bekanta i framtiden.

Kan inte komma på någon alltför sjuk grej, kanske lika bra det.

Sebbe_H
2008-10-21, 17:57
Nä, allvarligt så var nog den sjukaste incidenten på Fitness Center (som hade öppet 24 / 7 förr i tiden).

När jag var där och tränade med polarna så hade vi celebriteter tränandes där som tex Dr Alban (med crew), "Bindan" Bindelfelt (Festfixare) och den heta fitness-tjejen Kristina Eklöv.

Hursom, det gymet har nog fått se sina roidrages genom åren.

Jag och en av polarna skulle köra rygg/latsdrag vid en oanvänd maskin. När jag väl sätter mig så utbrister en stooor byggare (som stod långt ut i hallen och snackade med någon blondin) "HALLÅ! JAG KÖR PÅ DEN DÄR!"

Gör du ju inte alls svarade jag, du står ju i hallen och limmar på blondinen!

Polarn bad mig att ta det lugnt, det e ok vi kan köra någonting annat, men nu var jag enormt irriterad, detta var en principsak. Hursom

Vad hände sen? Flyingspinningpushkickelbowdropfromthetop på byggarn?

Jompan
Hur lyder fortsättningen på den historien Kwon? :)

Blev det nån follow up?

Edit: Pucktrea

sleep is the enemy
*gah!* inte igen Kwon!

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3130132&postcount=14

Det här är din chans som du väntat på :)

Flickan
2008-10-21, 17:58
Kwon!!! Fortsättningen!!!!

Nitrometan
2008-10-21, 17:59
gillade speciellt den där med killen som ramlade ner i tjejernas omklädningsrum, han måste ha krupit omkring på något slags innertak. Fatta vad coolt att vara med om det och kunna berätta för barn och bekanta i framtiden.
???

Hur skulle det vara koolt?

"Jag ramlade genom taket till tjejernas omklädningsrum en gång när jag skulle smygfilma dem!" - det låter inte som en historia man drar på släktträffen tycker jag.

MasterChief
2008-10-21, 18:11
En kille som inte orkade hålla emot, så han (genom solarierna) smög in på damernas dusch, drog ner byxorna och började onanera. Upptäcktes av att två tjejer kom skrikandes ut ur omklädningsrummet varvid en instruktör (the big one) sprang ner, haffade tag i han och slängde ut han på gatan.

Vattnet slutade funka på en stor SATS-anläggning mitt under rusning, när åtminstone 25 pers var i duscharna intvålade och ett par hundra svettiga som snart skulle duscha.

Tre ryska maffiasnubbar som hotade receptionisten till livet om de inte fick träna klart (trots att gymet hade stängt).

En mycket känd svensk kom till mig och sa att han kände ett otroligt obehag bak på låret. Han bad mig titta, vilket jag gjorde. Han hade fått världens största fästing som satt och gnagde. Han blev skärrad så in i helvete, så jag plockade bort den.

En kille jag tränade lite för hårt fick väldigt bråttom in till omklädningsrummet för att spy. Men han råkade slå axeln i dörrkarmen, snubblar och i fallet spyr rakt ut på golvet, och hamnar sekunden senare i rakt i det. Mitt under rusning.

Den första som flörtade med mig på ett gym var en sextioårig man med iskalla ljusblåa ögon (jag var 25 själv).

En kille somnade i benpressen och när jag väckte han blev han smått hysterisk och visste inte var han var.

Ett antal diabeteskoman.

Folk som bajsat i handfaten på toaletterna.

Kan hålla på hur länge som helst :-/

Ahead Of The Pack
2008-10-21, 18:11
???

Hur skulle det vara koolt?

"Jag ramlade genom taket till tjejernas omklädningsrum en gång när jag skulle smygfilma dem!" - det låter inte som en historia man drar på släktträffen tycker jag.

"Vet ni barn, när farfar var ung så fluktade han i damernas omklädningsrum gömd i undertaket och då föll han igenom taket."
"Åhh farfar du är nästan som James Bond":D

Ahead Of The Pack
2008-10-21, 18:17
En kille som inte orkade hålla emot, så han (genom solarierna) smög in på damernas dusch, drog ner byxorna och började onanera. Upptäcktes av att två tjejer kom skrikandes ut ur omklädningsrummet varvid en instruktör (the big one) sprang ner, haffade tag i han och slängde ut han på gatan.

Vattnet slutade funka på en stor SATS-anläggning mitt under rusning, när åtminstone 25 pers var i duscharna intvålade och ett par hundra svettiga som snart skulle duscha.

Tre ryska maffiasnubbar som hotade receptionisten till livet om de inte fick träna klart (trots att gymet hade stängt).

En mycket känd svensk kom till mig och sa att han kände ett otroligt obehag bak på låret. Han bad mig titta, vilket jag gjorde. Han hade fått världens största fästing som satt och gnagde. Han blev skärrad så in i helvete, så jag plockade bort den.

En kille jag tränade lite för hårt fick väldigt bråttom in till omklädningsrummet för att spy. Men han råkade slå axeln i dörrkarmen, snubblar och i fallet spyr rakt ut på golvet, och hamnar sekunden senare i rakt i det. Mitt under rusning.

Den första som flörtade med mig på ett gym var en sextioårig man med iskalla ljusblåa ögon (jag var 25 själv).

En kille somnade i benpressen och när jag väckte han blev han smått hysterisk och visste inte var han var.

Ett antal diabeteskoman.

Kan hålla på hur länge som helst :-/
:D :D
En snubbe blev påkommen med att onanera i duschen på herrarnas omklädningsrum på gymmet där jag tränar. Tror dessutom att han gjorde det två ggr.*screwy*

Kwon
2008-10-21, 18:53
Polarn bad mig att ta det lugnt, "det e ok vi kan köra någonting annat", men nu var jag enormt irriterad, detta var ju en principsak!

Hursom, när byggaren närmade sig (jag tyckte han blev större och större ju närmare han kom), blev jag så rädd att jag plötsligt utbrast, "du har oknutna skor!", varvid jag snabbt sprang iväg och lyckades gömma mig, för att sedan försiktigt smyga (genom solarierna) in på damernas dusch, dra ner mina byxor och försiktigt börja onanera.

Tyvärr upptäcktes jag av två tjejer, som kom skrikandes ut ur omklädningsrummet varvid en instruktör (the big one) sprang ner, haffade tag i mig och slängde ut mig på gatan, precis utanför Fitness Center.

Jompan
2008-10-21, 18:55
Polarn bad mig att ta det lugnt, "det e ok vi kan köra någonting annat", men nu var jag enormt irriterad, detta var ju en principsak!

Hursom, när byggaren närmade sig (jag tyckte han blev större och större ju närmare han kom), blev jag så rädd att jag plötsligt utbrast, "du har oknutna skor!", varvid jag snabbt sprang iväg och lyckades gömma mig, för att sedan försiktigt smyga (genom solarierna) in på damernas dusch, dra ner mina byxor och försiktigt börja onanera.

Tyvärr upptäcktes jag av två tjejer, som kom skrikandes ut ur omklädningsrummet varvid en instruktör (the big one) sprang ner, haffade tag i mig och slängde ut mig på gatan, precis utanför Fitness Center.

:laugh:

You the man! *cupid*

Nitrometan
2008-10-21, 19:05
Bra upplösning (utlösning?) där Kwon!

Youdaman!

Three pigs
2008-10-21, 19:15

Hahaha.

LoTiX
2008-10-21, 19:25

SHIT SHIT DET HÄR FINNS INTE KOLLA MASTERCHIEFS POST EN BIT UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jompan
2008-10-21, 19:27
SHIT SHIT DET HÄR FINNS INTE KOLLA MASTERCHIEFS POST EN BIT UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:laugh: :laugh:

Viktor_Balck
2008-10-21, 19:30

haha, riktigt dålig humor, just the way I like it.

z_bumbi
2008-10-21, 19:41
En skivstång som gick av.

bubbe
2008-10-21, 19:52

Ytterliggare en anledning till att köpa svensk kvalitet :thumbup:

bubbe
2008-10-21, 19:57
Sjukaste kan nog vara när någon stal vollybollklubbens hoppmätare (en apparat som mäter antal sek fötterna är luften).

Eller iofs, den gången när alla byxfickor i omklädningsrummet var nedsmutsade med vitt magnesia och endast en person gick omkring på gymet med magnesia nästan upp till armbågarna (den personen är numer avstängd).

Nitrometan
2008-10-21, 19:59
Herr N. på tävling? Med den finska stången Puntti?

z_bumbi
2008-10-21, 20:08
Herr N. på tävling? Med den finska stången Puntti?

Japp, iofs var det ungefär lika sjukt att se honom dra 300 i mark två år senare när frågan från början var om han skulle kunna gå.

bubbe
2008-10-21, 20:08
Eftersom träningslokalen inte har någon personal, utan det är bara ett kortlås så har det fuskats en del med att köpa kort. Kompisar har bjudits in lite väl mycket osv.

En dag blev det för mycket för en våra medlemmar (medlem av det något större slaget), så han vred ner ljudet på stereon och ropade ut att ALLA KOMMER FRAM OCH VISAR SINA KORT NU, DEN SOM INTE GÖR DET KOMMER JAG BRYTA RYGGEN PÅ.

Jag såg minst en person hastigt plocka ihop sin väska och hukande med kvicka steg gå mot dörren.

Efter ett helt gäng med kontroller har vi nu fått en riktigt bra ordning på vilka som är medlemmar och inte. Det behövdes inte någon påminnelse om ev konsekvenser heller.

z_bumbi
2008-10-21, 20:09
Sjukaste kan nog vara när någon stal vollybollklubbens hoppmätare (en apparat som mäter antal sek fötterna är luften).

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3275967&postcount=65

:em:

bubbe
2008-10-21, 20:11
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3275967&postcount=65

:em:

Man har ju funderat på vilken nytta tjuven kan ha av sitt kap, står han hemma i lägenheten och hoppar eller kan man mäta något annat osv?

Nitrometan
2008-10-21, 20:15
Japp, iofs var det ungefär lika sjukt att se honom dra 300 i mark två år senare när frågan från början var om han skulle kunna gå.
Ja. Blev glad när jag hörde det. Skönt att han läkte så bra som han gjorde.

Rock'nRoll
2008-10-21, 20:50
Eller iofs, den gången när alla byxfickor i omklädningsrummet var nedsmutsade med vitt magnesia och endast en person gick omkring på gymet med magnesia nästan upp till armbågarna (den personen är numer avstängd).

Vilka jävla nötter det finns asså! :laugh:

ALLA KOMMER FRAM OCH VISAR SINA KORT NU, DEN SOM INTE GÖR DET KOMMER JAG BRYTA RYGGEN PÅ.

Jag såg minst en person hastigt plocka ihop sin väska och hukande med kvicka steg gå mot dörren.

Fan va rätt!

stevebc
2008-10-21, 21:42

Ett antal diabeteskoman.

Kan hålla på hur länge som helst :-/Hahahahha sluta inte :laugh:

Yes
2008-10-21, 21:53

Äh, du vet hur det är efter ett hårt benpass... 30+ set... kan vara svårt att sätta sig ned efteråt.

spange
2008-10-21, 22:46

haha, inte ofta man börjar garva ensam framför datorn, men tamejfan nu gjorde jag det:D wonderful

Kross
2008-10-21, 23:46
När en av de lokala discotränarna från pakistan höll konstant ögonkontakt med mig under tre marklyftsset för några veckor sen, utan den minsta tanke att titta bort när man kollar tillbaks. Läskigt.

Angel
2008-10-21, 23:47
Angel du är tillbaka. :)

Haha jobbig situation. LOL :laugh:

Trust me Jompish, It was freaking insane.

Stoltz
2008-10-22, 00:00
Inte gymmet, men när jag hade varit och simmat...

Gick in i bastun för att slappna av lite, och i samma bastu sitter en äldre herre. Jag lutar mig tillbaka och stänger ögonen. Jag var helt slut så minne sinnens fulla bruk var ej närvarande, så jag hörde något konstigt ljud, men var inte helt säker på vad det kunde vara. Till slut öppnade jag ögonen och insåg vad det var.

Kontenta: En 60-årig man med slapp k*k i en svettig bastu kan inte onanera ljudlöst.

Flög upp och stirrade på honom och visste knappt vad jag skulle säga, så det blev bara ett "Fy fan, den var inte vacker." och sen snabbt som fan ut till expeditionen, iförd endast handduk, svettig och våt, halkade nästan när jag kom fram, framför en gymnasieklass.

Jag försökte säga det lite försiktigt till expediten, i och med att det var en skolklass där, men hon hörde mig verkligen inte. Skånskan var för grov och jag var för äcklad. Tillslut säger jag lite väl högt:

"En gammal gubbe spelar skinnbanjo i duschen för helvete!!!"

Då blev det ett jävla liv och de gick in och tog ut honom.

Kwon
2008-10-22, 00:04
Hur länge sedan hände detta Stöltz?

Dreas
2008-10-22, 00:06
"En gammal gubbe spelar skinnbanjo i duschen för helvete!!!" Haha fy fan va bra, har du sett gubben efter det?

Stoltz
2008-10-22, 00:07
Hur länge sedan hände detta Stöltz?

2 år sedan ca?

Haha fy fan va bra, har du sett gubben efter det?

Har inte simmat där sedan dess :) Jag var bara på besök i den stan.

Kwon
2008-10-22, 00:11
Ah, men då var du vuxen iaf.

Var först orolig om du hade fått men för livet! :D

Sebbe_H
2008-10-22, 01:12
Det här med gubbar är ett vanligt fenomen verkar det som.

Jag skulle in och duscha efter en stund i bastun, hänger av mig handduken och vänder mig om, vad står där om inte en iaf 60+ gubbe och rakar pungen. Han hade med sig raklödder och allting.

Nelli
2008-10-22, 02:06
Just nu har vi en byggare/man (45+) som borjat trana pa gymmet. Han vralar och skriker sa grovt han kan (ekar i hela gymmet) och det finns ingen som inte gar omkring och haller sig for as garv nar han haller pa. Spelar ingen roll om vikten ar liten eller stor.
Han vralar aven nar han passar...
Gor livet ganska intressant ma jag saga...

MasterChief
2008-10-22, 06:02
Ah, men då var du vuxen iaf.

Var först orolig om du hade fått men för livet! :D

Tycker nog att vi har fått en giltig förklaring till Stoltz beteende sista åren.

Endumen
2008-10-22, 06:28
Haha, det sjukaste jag gjort var att svimma under ett böjutförande. helt plötsligt svartnar det och när jag vaknar upp står jag omringade av 5 otroligt vackra flickor som skrattar åt mig. :D. Jag var något skamsen efter det faktiskt.

Trassel
2008-10-22, 07:08
Haha, det sjukaste jag gjort var att svimma under ett böjutförande. helt plötsligt svartnar det och när jag vaknar upp står jag omringade av 5 otroligt vackra flickor som skrattar åt mig. :D. Jag var något skamsen efter det faktiskt.

Gud så elakt av dem, jag hade väntat mig att de skulle se om de kunde hjälpa till!

Timme
2008-10-22, 07:40
Inte gymmet, men när jag hade varit och simmat...

Gick in i bastun för att slappna av lite, och i samma bastu sitter en äldre herre. Jag lutar mig tillbaka och stänger ögonen. Jag var helt slut så minne sinnens fulla bruk var ej närvarande, så jag hörde något konstigt ljud, men var inte helt säker på vad det kunde vara. Till slut öppnade jag ögonen och insåg vad det var.

Kontenta: En 60-årig man med slapp k*k i en svettig bastu kan inte onanera ljudlöst.

Flög upp och stirrade på honom och visste knappt vad jag skulle säga, så det blev bara ett "Fy fan, den var inte vacker." och sen snabbt som fan ut till expeditionen, iförd endast handduk, svettig och våt, halkade nästan när jag kom fram, framför en gymnasieklass.

Jag försökte säga det lite försiktigt till expediten, i och med att det var en skolklass där, men hon hörde mig verkligen inte. Skånskan var för grov och jag var för äcklad. Tillslut säger jag lite väl högt:

"En gammal gubbe spelar skinnbanjo i duschen för helvete!!!"

Då blev det ett jävla liv och de gick in och tog ut honom.

Skinnbanjo :D

Mats J
2008-10-22, 08:37
En medelsålders herre sitter helt likblek och kallsvettig, stirrandes med tomma ögon, hiphop spelas på hög volym ur gymets högtalare. Efter att han stirrat i 10 min reser han sig upp går in bakom receptionen, öppnar cd spelaren, tar ut skivan och slänger den i backen så den går i tusen bitar, går tillbaka och börjar träna.

Richard85
2008-10-22, 08:59
Vårt gym är uppdelat i två sektioner. En större och en liten mindre avlägsen som oftast enbart dom större grabbarna är i och kör marklyft/bänkpress/knäböj osv. Iallafall en gång sent på kvällen, hyfsat med folk i den större sektionen så jag skulle in i den mindre och där ser jag ett par ha det rätt mysigt så att säga, jag går in och frågar hur mycket tid dom behöver och dom blir jävligt generade och det avslutas med ett gemensamt skratt och dom går ut och fortsätter sin träning, DEN riktigt träningen så att säga :D Det är något jag aldrig kommer glömma.

Stoltz
2008-10-22, 10:21
Tycker nog att vi har fått en giltig förklaring till Stoltz beteende sista åren.

*cry*

Liten Men Fet
2008-10-22, 10:29
En medelsålders herre sitter helt likblek och kallsvettig, stirrandes med tomma ögon, hiphop spelas på hög volym ur gymets högtalare. Efter att han stirrat i 10 min reser han sig upp går in bakom receptionen, öppnar cd spelaren, tar ut skivan och slänger den i backen så den går i tusen bitar, går tillbaka och börjar träna.

Det där önskar jag att jag vågat göra många gånger. Inte går det att träna till hiphop eller RnB.

Exdiaq
2008-10-22, 10:41
Det där önskar jag att jag vågat göra många gånger. Inte går det att träna till hiphop eller RnB.

Det går grymt bra att träna till riktig tung hiphop (notera, ej MTV-hiphop).

Endumen
2008-10-22, 13:11
Gud så elakt av dem, jag hade väntat mig att de skulle se om de kunde hjälpa till!

Ja, det var rätt elakt. Men man fick ju chansen att dra till med repliken "det är inte varje dag man faller för så här vackra flickor" :D