Visa fullständig version : Comeback?
smellson
2008-10-13, 15:08
Tjena, visste inte riktigt vart jag skulle placera den här tråden men iallafall.
Jag åkte på blindtarmen för ca 1.5 månader sen, operationen gick inte så bra å operations såret blev infekterat efter 1 - 2 veckor, har nu inte kunnat anstränga mej på en och en halv månad och kommer inte kunna göra det heller förens om kanske 3 veckor. Vad ska jag göra för att kunna göra "comeback" så lätt som möjligt?
Längd: 185cm
Vikt: 70kg
så jag e ganska smal också.
Äta som fan antar jag att jag bör men finns det någon speciell kost jag bör inrikta mig på mm? Uppskattar tips
pellepedal
2008-10-13, 15:29
Ta en lugn vecka på gymmet, sen kör du 100% igen. Du kommer inte kunna pressa dig lika hårt som tidigare första veckorna i alla fall, så det blir automatiskt lite lättare träning då...
Ät mycket, mer, mest.. Mycket protein.
King Grub
2008-10-13, 15:52
Jag ställer mig tveksam till att vräka i sig en massa mat utöver det vanliga, som ovanstående föreslår, när man inte aktiverar sig därefter. Att överäta dramatiskt utan hård träning ger inte mycket mer än fettillväxt och behövs inte för att läka såret heller.
pellepedal
2008-10-13, 18:21
Jag skrev att han skulle börja köra till 100% efter typ en vecka.
På en vecka komer han knappast kunna öka sitt matintag så mycket så att det har så himla negativa effekter.
Så när du skriver "utan hård träning" vet jag inte vad du syftar på.
King Grub
2008-10-13, 19:25
Jag ser inte på vilket sätt "ät mycket, mer, mest" skulle underlätta någon comeback överhuvudtaget, om vi säger så då.
Ta det lugnt annars, äta kan du göra till vintern!
pellepedal
2008-10-13, 20:48
Längd: 185cm
Vikt: 70kg
så jag e ganska smal också.
Jag tar detta som att han inte äter alls tillräckligt mycket för att kunna öka nåt nämnvärt i massa.
Många av de "lite smalare och gängliga" personerna äter väldigt lite och ofta inte förstått hur mycket man bör äta varje dag för att kunna göra snabba ökningar..
Elfsberg
2008-10-13, 20:50
..och varför skulle han öka proteinintaget mer än någonsin?
..och varför skulle han öka proteinintaget mer än någonsin?
Hur får du "mycket protein" till mer än någonsin?
Elfsberg
2008-10-13, 22:34
Jag läste fel. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.