Visa fullständig version : Bevis på att tjejer är sjuka.
Tjejer är sjuka. Jag vet inte om det är mina erfarenheter, men så fort man hittat ett ragg som man drar med sig hem, så insjuknar man i halsfluss eller liknande en 2-4 dagar senare. Därefter så är träningen struken från to-do-listan i en två veckor framåt, och man tvingas knapra penicillin. Detta har nu hänt mig en 5-6 gånger. Blir lika jävla irriterad varje gång.
Så bara en fråga. Vem FAN går på krogen med halsfluss?!? Jo, sjuka tjejer.
(Läs ordet "Sjuk" som "smittad" eller "Funktionsrubbad" efter sinnelag)
bertbert
2008-10-05, 13:35
Det är bara du som har dåligt immunförsvar.
Tjejer är sjuka. Jag vet inte om det är mina erfarenheter, men så fort man hittat ett ragg som man drar med sig hem, så insjuknar man i halsfluss eller liknande en 2-4 dagar senare. Därefter så är träningen struken från to-do-listan i en två veckor framåt, och man tvingas knapra penicillin. Detta har nu hänt mig en 5-6 gånger. Blir lika jävla irriterad varje gång.
Du är nog bara är allergisk mot sex :D
Jag ska låta bli att dumförklara dig helt och hållet!
Nöjer mig med att förklara för dig att halsfluss och dylikt smittar innan det bryter ut. Dom behöver alltså inte veta att dom är sjuka när dom går ut.
Av nyfikenhet, hur ofta drar du med dig ragg hem från krogen? Ju fler människor man träffar desto större risk för smitta.
hahavaffan
2008-10-05, 13:38
Fräscha brudar du verkar hitta...
Scratch89
2008-10-05, 13:39
:D
:laugh:
Haha du är ju homosexuell.. håll dig borta från tjejer.
Jag ska låta bli att dumförklara dig helt och hållet!
Av nyfikenhet, hur ofta drar du med dig ragg hem från krogen? Ju fler människor man träffar desto större risk för smitta.
haha shit vilket pungslag
Ouch...
Lite för ofta, känns det som, då jag får halsfluss ett antal gånger om året.
bertbert
2008-10-05, 13:47
..., men så fort man hittat ett ragg som man drar med sig hem, så insjuknar man i halsfluss eller liknande en 2-4 dagar senare. .... Detta har nu hänt mig en 5-6 gånger.
Sjuk fem, eller sex gånger. Hmmm? Tappat räkningen har vi? :D
Lite för ofta, känns det som, då jag får halsfluss ett antal gånger om året.Jo, men hur många är det? 1/10, 1/20?
Var inte halva poängen med ditt inlägg att vi skulle få veta vilken hingst du är?
Ironbabe
2008-10-05, 13:52
Haha du är ju homosexuell.. håll dig borta från tjejer.
hehe, min tanke var liknande.. Han tål inte tjejer och deras bakterieflora ;)
GAHHAHAHHAHAHA :D
Jo, men hur många är det? 1/10, 1/20?
Var inte halva poängen med ditt inlägg att vi skulle få veta vilken hingst du är?
Faktist inte. Blir väl en gång varannan-var tredje månad. Poängen med inlägget var att det känns som att jag har otur.
Tricklev
2008-10-05, 13:58
Vi tänker inte tycka synd om dig för att du blir sjuk av att kn*lla sjuka främlingar, du får ju kn*lla, förfan.
Du har helt enkelt inte lärt dig vad säkert sex betyder, skydd är a och o.
http://www.zyz.com/survivalcenter/images/GasMaskAdv1000.jpg
Jag säger bara; näe fy för tjejbaciller!
Faktist inte. Blir väl en gång varannan-var tredje månad. Poängen med inlägget var att det känns som att jag har otur.Okej, du kanske har haft lite "otur", men om det är det värsta som brukar hända dig så har livet inte drabbat dig särskilt hårt. *slap*
LindaS väste: Jo, men hur många är det? 1/10, 1/20?
hahavaffan kritiserade: Fräscha brudar du verkar hitta...
Roosen spekulerade: Du är nog bara är allergisk mot sex
2008-10-05, 14:06
Jag säger bara; näe fy för tjejbaciller!
Använd kroppskondomer a'la Nakna pistolen
http://manolomen.com/images/naked-gun-condom-scene.jpg
Tjejbasilusker...
Fick vi lära oss på lågstadiet mannen...
Var därför dom inte fick leka med oss.
egge sliter sitt hår på grund av dessa jävla citeringar *gah!*
Jag tycker om egge *cupid*
Han får mig att skratta när jag citerar för mycket :laugh:
Tack egge... :bow:
..
http://www.gust.st/bilder/bjornen_och_hundarna1.jpg
Tunnelbanan
2008-10-05, 14:27
Offtopic?
Tjejer är sjuka. Jag vet inte om det är mina erfarenheter, men så fort man hittat ett ragg som man drar med sig hem, så insjuknar man i halsfluss eller liknande en 2-4 dagar senare. Därefter så är träningen struken från to-do-listan i en två veckor framåt, och man tvingas knapra penicillin.
hänt mig 2 gånger i år också, du får försöka sluta o kyssa raggen dina:)
En välbeprövad metod är att säga att Du är sjuk redan från början och säga att du inte vill smitta henne (då låter du ju sjukt snäll dessutom) och att du inte kan kyssa henne. Om hon pressar dig iallafall, så säg att det är dålig karma om du smittar henne.
En välbeprövad metod är att säga att Du är sjuk redan från början och säga att du inte vill smitta henne (då låter du ju sjukt snäll dessutom) och att du inte kan kyssa henne. Om hon pressar dig iallafall, så säg att det är dålig karma om du smittar henne.
Precis, och sen fortsätter man med:
"Men min penis har helande krafter, så om du suger av mig efteråt..."
hahavaffan
2008-10-05, 15:24
"Men min penis har helande krafter, så om du suger av mig efteråt...":D
Offtopic?
Välkommen till kolozzeum. :D
Fatalist
2008-10-05, 16:31
Man kan även dra slutsatsen att du är oerhört ointelligent som inte lärt dig av dina misstag. Jämför med att bränna dig själv på spisplattan, citat: "Detta har nu hänt mig en 5-6 gånger."
Man kan även dra slutsatsen att du är oerhört ointelligent som inte lärt dig av dina misstag. Jämför med att bränna dig själv på spisplattan, citat: "Detta har nu hänt mig en 5-6 gånger."
Om jag fick orgasmera varje gång jag rörde spisplattan skulle jag lätt gjort det 5-6 gånger.
"Men min penis har helande krafter, så om du suger av mig efteråt..."
HAHAHAHAH
HAR DU OCKSÅ LÄST THE GAME
Fatalist
2008-10-05, 16:37
Om jag fick orgasmera varje gång jag rörde spisplattan skulle jag lätt gjort det 5-6 gånger.
En duktig psykoterapeut kan säkert förankra en orgasmisk njutning till det smärtfulla stimuli som en spisplatta innebär - go for it!
GAHHAHAHHAHAHA :D
+1 HAHAHAHAHA
HAHAHAHAH
HAR DU OCKSÅ LÄST THE GAME
Japp! Och det bästa av allt är att det funkar varje gång! Dock inte för mig...
som svar på första inlägget (jag har inte läst resten)
Att gå ner på en brud är att be om halsfluss.
Saft und Kraft
2008-10-05, 19:19
som svar på första inlägget (jag har inte läst resten)
Att gå ner på en brud är att be om halsfluss.
Jag förstår alls inte.
Okej, okej.. Vi fattar. Du får ligga.
Jag väntar fortfarande på beviset. Bra att veta liksom. Man kan ju inte lära sig allt från kvällstidningarnas bilagor.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.