Visa fullständig version : Gammal gubbe vinner 10 kilo gröt! blir skogstokig
Röda_Lacket
2008-10-02, 21:38
Eurocop radio (ett radioprogram som driver med folk) ringer upp denna trevliga gamla mannen för att meddela om vinsten.
nBashWBC-zM
Jag minns när den där kom haha, (Jag är inbiten eurocop fan.) gubben är ju tamejfan rubbat och antagligen livsfarlig! ;)
Carolinew
2008-10-02, 21:41
Hahahahah!:D
viktor.larsson
2008-10-02, 21:46
Hahahahahahahahahahaahahhaahahahahahahahaha!
Ve du ha gröt'n?!?
rememberence
2008-10-02, 21:47
En gammal FB-klassiker!
j8VZBXCcm5A
Tricklev
2008-10-02, 21:52
Så dom driver med en mentalsjuk gamling, sjukt kul, hoppas vi får se dom spöa en rullstolsbunden nästa vecka.
Six Barrel Shotgun
2008-10-02, 21:55
HEHE..
Nja
5B60Y-t3uT4
"guu vaa heeeeeeemskt"
Hahahahahaha smolderingasses. Det var fan länge sedan man satt och lyssnade på EC. Dom ringde ett samtal som jag tipsade om. :D
spoonchest
2008-10-02, 22:06
Herregud. detta var antagligen den sämsta busringningen jag hört.
Ringer en random gubbe som inte förstår från början vad det handlar om.
Killen som ringer spelar ju inte ens halvdant...
Kom ihåg själv när jag var liten och ringde runt till folk och utgav mig för att vara progamledare för nåt program i mix megapol. Om de gissade vilken kanal jag ringde ifrån så fick de en massa pengar. Hysteriskt roligt tyckte jag då iaf. när de gick på skiten och började jubla i luren. men det skulle inte vara något jag slänger ut i nån radio.
viktor.larsson
2008-10-02, 22:07
Så dom driver med en mentalsjuk gamling, sjukt kul, hoppas vi får se dom spöa en rullstolsbunden nästa vecka.
Äsch - jag säger det i förberedande syfte - blir jag mentalsjuk gamling so go right ahead alltså.
Jag kan i viss del sympatisera med honom men samtidigt känna, händer det så mycket mer i hans liv att det är så allvarligt?
spoonchest
2008-10-02, 22:33
eller så kan man tolka det såhär:
Gubben har hört om bedragarna som ringer runt och berättar om "vinster", och lurar sedan av dem massor med pengar.
I och med att busringaren är så fatalt dålig på det han gör så uppstår det ett missförstånd. Gubben anar ugglor i mossen och blir skitförbannad.
Busringaren fattar absolut ingenting och tycker att han är en lysande komiker.
Han är fanimej vrickad i huvudet, killen som ringer alltså :D Har kollat en del andra saker han gjort också. Sen låter han väldigt likt en som ringde hem till mig när jag var 12-13 och frågade om jag hade badat på det lokala badet och om jag ville komma hem till honom. Morsan och farsan blev rätt förbannade kan jag säga.
Viktor_Balck
2008-10-02, 22:38
Sjukt tråkigt.
Givetvis blir han arg på folk som busringer och flejmar dom.
5B60Y-t3uT4
"guu vaa heeeeeeemskt"
Vilket rövhål den där killen är, vad är det roliga med det klippet?*screwy*
Bra argumentationsteknik den farbrorn hade.
Black Star Abyss
2008-10-03, 01:03
Eurocop radio (ett radioprogram som driver med folk) ringer upp denna trevliga gamla mannen för att meddela om vinsten.
nBashWBC-zM
Hahahaha. Gubben har ju problem. Kanske är många som busringt den senaste tiden? :laugh:
Alfred Nobel
2008-10-03, 07:25
Haha skön
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.