Visa fullständig version : Valrossen viker ut sig
Valrossen
2003-06-29, 00:21
:smokin:
Valrossen
2003-06-29, 00:24
En tappert försök till en sidechest:
Valrossen
2003-06-29, 00:33
Lite onödiga stas:
Tillstånd när bilden togs: Totalt dyngrak! Tänk att det ska behövas en ordentlig fyll aför att man ska få av sig kläderna! :smokin:
Syfte med bilderna: Absolut inte att blotta mig på internet! Åker till USA ett år snart och mina poolare ville ha en före bild. Dessa arma stackare tror att jag kommer att väga runt 130 när jag kommer tillbaks.
Ålder: 17
Vikt: 86kg (98kg i januari, har tappat massa muskler känns det som)
Längd: 192cm
Max marklyft: 182,5kg
Max Knäböj: 135kg (tävlingsgodkänd)
Max Bänkpress: 95kg
Har som sagt tappat 12 kg under våren. Är absolut inte nöjd med min lilla deff. Har tappat en herrans massa muskler och är mycket svagare. Men det är ju första deffen så va faan..
:mallan:
EDIT: Sorry Allan, jag brukar inte ha kalsongkanten över byxorna. Jag skyller allt på alkoholen! :D
tortured
2003-06-29, 00:34
:nono: hallå det e string som gäller nu förtiden, har du missat det? iväg med dig och ta nya bilder.
Du är färdigdeffad nu eller?
Var du fet tidigare eller? (verkar otroligt då 98kg på 192cm är "normalt")
Jag menar..inte för att vara taskig men du ser lite "smal" ut och om du gått ner 12kg så ställer jag mig frågande till om det verkligen var nödvändigt att "deffa" ner sig så hårt. Tycker det är ganska svårmotiverat att en 17åring ska deffa 12kg.. en 17åring är sällan så utvecklad muskulärt att han/hon skulle "tjäna" nåt på det.
Bra resultat i lyften där. :thumbup:
/pez
GhostFace
2003-06-29, 09:09
Bra vågat!!
...Fast du var full...:D
Ser att Pez ställde frågan jag undrade så...svaret tack. ;)
Du är hård! :thumbup: Men det är inte mig emot att du kommer hem från staterna som en 130 kilos snubbe.
Alltid kul att få ett ansikte på signaturerna! :thumbup:
Ruskigt smal, behövs en rejäl mängd massa!
Fördubbla armarna, axlarna, ryggen, brösten och sedan lite till
deffa? :nono:
Äh kör som du vill, ser stark ut och uppenbarligen måste du byta nick nu:thumbup:
Valrossen
2003-06-29, 12:26
Originally posted by Pez
Du är färdigdeffad nu eller?
Ja, ska förska ligga kvar på den här vikten under sommaren.
Originally posted by Pez
Var du fet tidigare eller? (verkar otroligt då 98kg på 192cm är "normalt")
Inte för att va 17 bast. Jag är nöjdare med min kropp nu och det trcker jag är rätt viktigt. Har hela livet på mig att bygga massa,
Originally posted by Pez
Jag menar..inte för att vara taskig men du ser lite "smal" ut och om du gått ner 12kg så ställer jag mig frågande till om det verkligen var nödvändigt att "deffa" ner sig så hårt. Tycker det är ganska svårmotiverat att en 17åring ska deffa 12kg.. en 17åring är sällan så utvecklad muskulärt att han/hon skulle "tjäna" nåt på det.
Som du ser ovan är jag inte direkt nöjd med min lilla "deff". Deffen har givit mig en mycket bättre kondition, känner mig mer välmående/vältränad.
Originally posted by Pez
Bra resultat i lyften där. :thumbup:
Man tackar!
rymdrattan
2003-06-29, 18:02
shrimp it on borthers! :hbang:
Du ser rejält full ut på översta bilden :D , Stygga vikter du kör på misstänker att du kommer öka en hel del den kommande tiden.
Kör hårt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.