Visa fullständig version : Kcg R2
Herman Nordell
2008-09-29, 12:46
Hej.
Ibland tränar jag 2 pass per dag, thai boxning/shootfighting och styrkträning. Ska jag ta KCG R2 innan båda passen, innan första passet, eller innan thai boxningen/shootfightingen?
Herman Nordell
2008-09-29, 14:01
Är det ingen som vet?
Är det ingen som vet?
Om du har råd så kör inför båda passen. Effekten av KCG klingar av efter ca. 1,5 timmar. Cyklister , löpare mm som tränar i flera timmar fyller på med mer KCG efter 60-90 minuter*flex*
schabo-labo
2008-09-29, 19:35
Återkom gärna med vad du tycker om produkten mister.
delta_mats
2008-10-01, 21:43
Varför ser skopan ut som den gör? Varför är den två storlekar för stor för öppningen i burken? Den person som tryck in den kan ju inte riktigt tänkt efter ordentligt.
Varför ser skopan ut som den gör? Varför är den två storlekar för stor för öppningen i burken? Den person som tryck in den kan ju inte riktigt tänkt efter ordentligt.
Hej
Jag skrev svaret om detta i en annan tråd. När KCG skulle förpackas hade dom levererat fel burkar och vi hade inte tid att vänta 10 dagar på dom riktiga burkarna.
delta_mats
2008-10-03, 22:30
Att det är beta alanin som gör att man får stickningar vet jag. Men varför får man stickningarna, vad beror det på?
MrCrowley
2008-10-03, 22:48
Att det är beta alanin som gör att man får stickningar vet jag. Men varför får man stickningarna, vad beror det på?
Beta alanin vidgar dom ytliga blodkärlen torr jag... därav stickningarna
Njaa...Fairing skrev i någon annan tråd att beta-alaninet helt enkelt aktiverade vissa nervreceptorer som svarar med att skicka dessa signaler om stickningar i händer, ansikte mm.
Jag uppfattar det som en ren biverkning, utan koppling till träningsresultat.
Många av kroppen hormoner och nervtransmittorer är små aminer och beta-alanin är just en liten amin.
loverius
2008-10-04, 09:20
Njaa...Fairing skrev i någon annan tråd att beta-alaninet helt enkelt aktiverade vissa nervreceptorer som svarar med att skicka dessa signaler om stickningar i händer, ansikte mm.
Jag uppfattar det som en ren biverkning, utan koppling till träningsresultat.
Många av kroppen hormoner och nervtransmittorer är små aminer och beta-alanin är just en liten amin.
så länge det inte är små melaminer :smash:
schabo-labo
2008-10-04, 13:34
Jag vidhåller fortfarande att stickningarna för mig ej är en biverkning, utan en pusher.. Nån sa att man känner sig som spindelmannen, och det stämmer.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.