Visa fullständig version : Vad fan hände med...
En tråd där man kan fråga vad som hände med gamla medlemmar.
Jag kan börja med och fråga, vad fan hände med aliquis? Han brukade posta i varenda tråd innan kändes det som. Var håller han hus? Har han gått vidare? Skaffat en flickvän?
Deceiver85
2008-09-25, 23:39
Träffar Aliquis 1-3 gånger i veckan då vi tränar på samma gym, och så vitt jag vet delar han endast lägenhet i Örebro tillsammans med en kissekatt (de har samma dygnsrytm, båda är nattdjur). Aliquis läser dock fortfarande på forumet, så hej på dig!
Min tur, min tur...
Vad hände med Snake?
aliquis heter numera nånting annat här på kolo, men tänker dock inte avslöja :D
Björkvedens mästare
2008-09-26, 04:58
Och vad hände med Angel, vart hon till slut för vulgär eller va ?
Nu kommer en fascist moderator snart plocka bort den här tråden eller eller mitt inlägg eller kanske hela mej va ?
Nu kommer en fascist moderator snart plocka bort den här tråden eller eller mitt inlägg eller kanske hela mej va ?
Men snälla, att Angel fanns kvar såpass länge som hon gjorde på brädan skulle jag kalla ett mirakel.
Och ja kalla moderatorerna för fachister gagnar knappast ditt medlemskap.
Scratch89
2008-09-26, 07:36
Snake flyttade tillbaka dit han kom ifrån (de närrländska skogarna).
Jag spottade faktiskt aliquis i Örebro när jag var där sist; om det inte var han måste det varit hans tvillingbror (eller hans katt).
Jag förstår inte heller hur Angel har kunnat vara kvar så länge som hon varit så jag blev inte direkt förvånad att hon var försvunnen när jag vaknade en morgon.
Jag gillade Angel, har inte fattat att hon blev bannad.
men vad hände med Angel Love?
och det där skåneparet hon med tuttarna och han byggaren som hade en hat/kärleksaffär?
Jag tycker att jag är inloggad för det mesta, men ändå lyckas jag missa vad hon ställt till med. suck att man missar det roliga.
För övrigt tycker jag det är rätt högt i tak som det är, lite av en merit att lyckas bli bannad.
Hallberg
2008-09-26, 08:13
Jag förstår inte heller hur Angel har kunnat vara kvar så länge som hon varit så jag blev inte direkt förvånad att hon var försvunnen när jag vaknade en morgon.
:laugh: Stannade hon inte ens till frukost?!
..
och det där skåneparet hon med tuttarna och han byggaren som hade en hat/kärleksaffär?
Visst var det Leon och Jet. Mitt bildminne tycks ha vaknat.
Jag tror Snake finns på bräda under ett annat namn.
yepp, Leon och Jet hette dom.
saknar draman nuförtiden. Angel hjälpte iaf till lite
Scratch89
2008-09-26, 09:05
:laugh: Stannade hon inte ens till frukost?!
"... I was used? He-hey! I was used!"
Brooklyn
2008-09-26, 10:07
"... I was used? He-hey! I was used!"
:laugh:
"You promissed not to laugh...""
Jag undrarvart Diana är :( miss her
Vafan, när blev Angel drabbad? Kändes som jag såg henne skriva bara för ett par dagar sen.
Mass-Tech
2008-09-26, 10:20
Lasse Kongo har man inte sett på länge.
Lasse Kongo har man inte sett på länge.
Jodå, han är fortfarande aktiv, men han huserar nästan enbart i tvspel-tråden.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=73570
rememberence
2008-09-26, 11:07
2snarthårdkillar?
:D
Slartibartfast
2008-09-26, 11:09
rymdrattan?
Castro?
Castro?
Ja, var tusan tog han vägen egentligen? Cool snubbe jue.
Psychological
2008-09-26, 11:25
Dnepr hade ju inte alla hästar hemma . Skönt att han försvann för längesen !
Nitrometan
2008-09-26, 11:32
2snarthårdkillar?
:D
En av dem finns här.
Nu heter han Floddan.
Nitrometan
2008-09-26, 11:33
rymdrattan?
Drog inte han till nåt amerikanskt "penis admirers"-forum?
Sen såg vi aldrig till honom mer?
Mescreant
2008-09-26, 11:44
Var är bolio?
Tricklev
2008-09-26, 11:50
Action och Castro?
Action skriver då och då i bland annat kolo-spotting tråden, han håller bara en lägre profil.
Var är bolio?
bolio valde att säga upp sitt medlemskap efter en kort men väldigt intensiv period sist.
LadyInsane
2008-09-26, 11:57
Gymtt!?
Tricklev
2008-09-26, 12:04
Pez?
Yo, Pez här, sup bro? (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3224169&postcount=19)
Yo, Pez här, sup bro? (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3224169&postcount=19)
Har fan inte sett honom på länge, men han smyger tydligen omkring här lite lätt diskret :D
Action skriver då och då i bland annat kolo-spotting tråden, han håller bara en lägre profil.
bolio valde att säga upp sitt medlemskap efter en kort men väldigt intensiv period sist.
Där ser man, har lyckats missa det där. Killen har varit min träningsförebild sedan dag 1 här på forumet.
Och Castros framgångar och vilja fick en att häpna.
Bolio sa upp sitt medlemskap? Varför?
http://forum.body.se/showthread.php?t=31529
Angel verkar ha migrerat.
Nja han loggade in några gånger efter att han hade sagt att det var hans sista gång, men nu har det gått ett tag.
Jag undrarvart Diana är :( miss her
+1 *cry*
Diana come back!
JustinCredible
2008-09-26, 17:31
Dr.Pepper
Castro har jag träffat irl efter han blev inaktiv, då hade han lagt ned tha wurkout.
JustinCredible
2008-09-26, 17:54
Castro har jag träffat irl efter han blev inaktiv, då hade han lagt ned tha wurkout.
Kände på mig att han skulle bli "utbränd". Han hade jäkla potential dock.
Castro hade kunnat gå riktigt långt, tror inte han vart utbränd, snarare dök det upp roligare saker att göra tror jag. vet att han började resa väldigt mycket, svårt att hålla träning igång då.
Herkulez har inte gjort nån comeback? eller är han fortfarande bannad?
Krokodil
2008-09-26, 18:43
Herkulez har inte gjort nån comeback? eller är han fortfarande bannad?
Hekulez ja, hur går det för honom? Skulle inte han bli farsa också?
bear.flowertwig
2008-09-26, 18:51
RajtanTajtan?
Haha, Rajtan var kul. Lyckades få de flesta emot sig :D
Vad gjorde att Angel blev bannad? På gränsen till spam var det ju men det är ju ju fler som skulle kunna bli bannade för...
Är Juniorwizarden och Spankmee bannade for life eller?
Och vad exakt lyckades de med för att bli portade från Allmänt? :)
obesogen
2008-09-26, 19:03
Vad hände med Lizard? Han gjorde ju någon "comeback" tråd för några månader sen men där tog det stop. Tyckte han skrev många bra inlägg
Eddie Vedder
2008-09-26, 19:04
Vi gick i samma klass när jag upptäckte Kolo och då hade han typ slutat hänga här själv. Gick även i samma klass som Tjuckot då, det var han som introducerade mig till denna underbara plats.*cupid*
Hursomhelst var han i bra form även då men mer seriös med skolan och flickvännen än träningen. Sedan flyttade jag från Örebro och han hoppade av skolan och dumpade flickvännen.:D Precis som stenis säger så är han ute och reser nu tror jag. Riktigt bra kille för övrigt.:)
petersson
2008-09-26, 20:00
Puppas? Han var ju i bra form förut!
Krokodil
2008-09-26, 20:01
Rossi? Han växte som ogräs...
Fluffyferret var kul så länge han fick va kvar... :D
kalle_banan
2008-09-26, 20:43
Är angel bannad?
Och har inte Castro varit ute och rest lite väl länge nu? Han borde göra come back och röra runt i grytan här tycker jag.
shadowfire
2008-09-26, 20:50
gladiator1 :)
saknar pez för övrigt, det var en trevlig herre (likaså hans mkt yngre donna vad hon nu hette).
Bolio var lite rolig, han livade upp. Han + jwrzd + trance + aliquis ägde liksom Allmänt.
Kebab-Arne
2008-09-26, 22:22
gladiator1 :)
Att hon var kvar så länge som hon var måste vara en av de största bedrifterna här på kolo. Kunde inte starta en tråd om en fråga utan att det slutade med att hon gick till personliga påhopp.
Nån som vet vad som hänt med Grahn? Var t o m moderator ett tag, vilket inte alla medlemmar gillade. :)
Handcuff
2008-09-27, 16:10
Lars-Börje, Hårigrygg och alla andra nick människan hade :D
Kanske finns här redan i ny skepnad? Man känner ju lätt igen stilen om man så säger....kanske missat?
Tricklev
2008-09-27, 16:17
Öl o brännvin, även om jag har mina misstankar om att han är tillbaks, igen.
shadowfire
2008-09-27, 16:19
Att hon var kvar så länge som hon var måste vara en av de största bedrifterna här på kolo. Kunde inte starta en tråd om en fråga utan att det slutade med att hon gick till personliga påhopp.
Nån som vet vad som hänt med Grahn? Var t o m moderator ett tag, vilket inte alla medlemmar gillade. :)
Det var riktig humor dock, jag har nog aldrig läst så mkt allmänttrådar som då :D
Fatalist
2008-09-27, 16:40
Vad var charmen med Angel? Jag ogillar ingen på kolo, men jag undrar varför folk matade henne så mycket som de gjorde.
Vad var charmen med Angel? Jag ogillar ingen på kolo, men jag undrar varför folk matade henne så mycket som de gjorde.
Kom igen, det här är kolo, behöver du fråga ens.
Hon hade bröst.
Fatalist
2008-09-27, 17:01
Kom igen, det här är kolo, behöver du fråga ens.
Hon hade bröst.
Det handlar alltså om en tro om att få känna på bröst genom internetkommunikation?
Eddie Vedder
2008-09-27, 17:02
Kanske finns här redan i ny skepnad? Man känner ju lätt igen stilen om man så säger....kanske missat?
Om vi säger såhär: Han har återkommit och återkommit och återkommit och... ja du hajjar poängen.:Virro
För att det funkade, typ? :/
Det handlar alltså om en tro om att få känna på bröst genom internetkommunikation?
Precis
Men snälla, att Angel fanns kvar såpass länge som hon gjorde på brädan skulle jag kalla ett mirakel.
Amen.
Ignatius72
2008-09-27, 20:13
.
Jag tyckte nog att hon var tämligen harmlös.
Litecore
2008-09-27, 20:20
vars tog FridaB vägen ?
Jag tyckte nog att hon var tämligen harmlös.
+1 hon hade ju sina kvalliteer på den hära brädan
vars tog FridaB vägen ?
Bannad?
Tror det iallafall.
Litecore
2008-09-27, 20:23
Bannad?
Tror det iallafall.
ja så långt är jag med, men låt mig omformulera frågan:
varsför är fridaB inte här längre? ;)
shut teh face
2008-09-27, 20:28
vart är shut teh face nånstans, oo han e här. hjelp.
Jag undrar faktiskt vart king grub tagit vägen.
Fredrik S
2008-09-27, 22:23
Jag kan bara svara för mig själv, men enligt mig så var hennes helt ofattbara törst efter uppmärksamhet många gånger upphov till riktigt stor humor. Allmänt kommer inte att vara detsamma utan henne och jag är oerhört besviken på mig själv att jag lyckades missa tråden där hon blev bannad.
Litecore skrev: ja så långt är jag med, men låt mig omformulera frågan:
varsför är fridaB inte här längre?
För att hon blev bannad.
:laugh:
bear.flowertwig
2008-09-27, 23:31
Leila K?
High1ander
2008-09-28, 00:15
Skont att vissa bannas sa man slipper alla "snalla ge mig uppmarksamhet"-tradar.
Jag kan bara svara för mig själv, men enligt mig så var hennes helt ofattbara törst efter uppmärksamhet många gånger upphov till riktigt stor humor. Allmänt kommer inte att vara detsamma utan henne och jag är oerhört besviken på mig själv att jag lyckades missa tråden där hon blev bannad.
Vad handlade tråden om som föranledde hennes banning?
ölobrännvin, briskis, bronkitkorv (med elaka tvillingbrodern drinkitkirv), 3 underhållande herrar, synd att de försvann :(
ja så långt är jag med, men låt mig omformulera frågan:
varsför är fridaB inte här längre? ;)
Bannad. Gillade henne, fast den posten var långt över gränsen. (Nu hoppas jag att jag minns rätt, det var ett rätt bra tag sedan)
Bannad. Gillade henne, fast den posten var långt över gränsen. (Nu hoppas jag att jag minns rätt, det var ett rätt bra tag sedan)
Vad handlade posten om?!?
Vi behöver mer skvaller i den här tråden.
kalle_banan
2008-09-28, 12:25
Skvaller är alltid intressant för alla parter, så var inte blyga att berätta varför angel försvann, frida B och alla andra, seså :)
Fatalist
2008-09-28, 13:16
Skont att vissa bannas sa man slipper alla "snalla ge mig uppmarksamhet"-tradar.
Du måste leva ett tungt liv, eftersom du verkar ha något slags tvångsbeteende som får dig att läsa alla trådar som skrivs, vi andra kan faktiskt välja vad vi vill läsa och på så sätt helt enkelt strunta i att läsa de trådar vi inte bryr oss om / irriterar oss på.
Beklagar. :(
mickeb är ju också lite av en klassiker
(obs!! förväxla INTE med mickebodyb tack)
Man and Machine
2008-09-28, 14:11
Jag kanske minns fel men var det inte du som startade en tråd typ "Min flickvän tycker jag liknar Brat Pitt" eller "Min flickvän tycker att jag är så sjukt snygg" ?
Jag kanske minns fel men var det inte du som startade en tråd typ "Min flickvän tycker jag liknar Brat Pitt" eller "Min flickvän tycker att jag är så sjukt snygg" ?
haha nästan rätt, det var väl mer att folk tyckte att han liknade brad pitt? :D
Att Angel försvann är synd.
FuntexSwinger aka SickDog var det också länge sedan man hörde något från. Är det någon som kommer ihåg P Kulan? En dryg fjortonårig som försökte spela Allan. Toxy var en härlig Göteborgare och när vi pratar om gamla goda medlemmar så måste Tinner ,Muskelbyggaren, Forest och Andersson nämnas. Tror ingen av dessa är aktiva idag men de var för några (nåja många) år sedan en stor del av detta forumet. Sist men inte minst Joachim Bartoll.
En annan personlig facorit är Gladiatorerna1. Vet inte om hon slutade posta eller om hon finns här under anant nick. Jag har till och med för mig att moderatorerna öppet bad henne att skapa en ny användare och hålla låg profil. Om detta hände så har hon ju faktiskt lyckats bra. :)
Verkar som Angel är tillbaka igen då hon står som Registered User.
Bump I´m back!
Har rest en djävla massa de sista åren och tränat väldigt lite, men trivts bra med livet. Bor i Buenos Aires nu med några polare på en stor gård med privat gym osv så nu fan ska det bli fart på träningen igen. Vi flyttar in imorgon och till helgen blir det en rungande inflyttnings- och födelsedagsfest med massa chics!
Castro har hunnit bli 24 år och blivit med blogg, men metrosexualiteten kvarstår. Sugen på att läsa om träning, fest, lite poker, tjejer och livet i Buenos Aires? http:\\www.elsequitosueco.blogspot.com (http://www.elsequitosueco.blogspot.com)
välkommen tillbaks Castro ;)
Nitrometan
2009-11-02, 10:57
Vi flyttar in imorgon och till helgen blir det en rungande inflyttnings- och födelsedagsfest med massa chics!
Är alla koloiter bjudna?
Är alla koloiter bjudna?
Dem som är intresserade kan pma mig.
Bump I´m back!
Har rest en djävla massa de sista åren och tränat väldigt lite, men trivts bra med livet. Bor i Buenos Aires nu med några polare på en stor gård med privat gym osv så nu fan ska det bli fart på träningen igen. Vi flyttar in imorgon och till helgen blir det en rungande inflyttnings- och födelsedagsfest med massa chics!
Castro har hunnit bli 24 år och blivit med blogg, men metrosexualiteten kvarstår. Sugen på att läsa om träning, fest, lite poker, tjejer och livet i Buenos Aires? http:\\www.elsequitosueco.blogspot.com (http://www.elsequitosueco.blogspot.com)
Welcome back Bro!
Slartibartfast
2009-11-02, 15:00
Bump I´m back!
Ah! Min defförebild på brädan! Välkommen tillbaka! :thumbup:
Kul att se att det är några kvar från förr. Härligt att se er grabbar! Slarti, du är ju självaste Brad Pitts deff-förebild efter vad jag sett.
No1fitness? inte direkt intresserad av att veta varför hon inte är kvar här utan mera om hon smyger runt och läser i hemlighet.
Bra prick iaf!*flex*
Scorpionida
2009-11-02, 16:41
Hur blev jwzrd bannad för övrigt? Eget önskemål?
Hur blev jwzrd bannad för övrigt? Eget önskemål?
Precis, han kände att kolozzeum och träningen tog en för stor del av kakan. Vad jag förstått så tränar han som mest ett helkroppspass i veckan just nu och arbetar för att komma in på floristutbildningen.
Scorpionida
2009-11-02, 17:06
Precis, han kände att kolozzeum och träningen tog en för stor del av kakan. Vad jag förstått så tränar han som mest ett helkroppspass i veckan just nu och arbetar för att komma in på floristutbildningen.
Ok, så det är då på detta forum som man kan hitta honom i fortsättningen -
http://www.odla.nu/forums/
Toxic;3964931']Smelish ?Mela?
Hon är väl kvar, dock inte lika mkt spammande. Hon kanske skaffade sig ett liv.
Andy.da.wohoo
2009-11-02, 18:32
regus!
Ryktet har sagt att han har ett liv numera?
e en oldschooler sen juli 2004, en o annan nisse har man sett..
Ett bra sätt att ta död på den här tråden är att börja spekulera i varför olika användare blivit avstängda. Ni har helt enkelt inte med det att göra. Punkt.
Vars fashiken är Diana?
Haha, ja där har vi sannerligen en storspammare som bara försvann.
välkommen tillbaka castro.. kommer på ditt party *popcorn*:naughty: skönt se dig igen..
Hum va det inte Angel som addad min msn??? :D
Angel - Hej snygg kropp du har hur gammal är du?
JoeyP - YOO WAZZUPP DOUUGG TY TY JAG ÄR 17 BAST VA VA
Angel - 17?????? Okej trodde du va äldre.
Sen skrev hon aldrig nåt mer =O Blev jag dissad :D xD ??
Hum va det inte Angel som addad min msn??? :D
Angel - Hej snygg kropp du har hur gammal är du?
JoeyP - YOO WAZZUPP DOUUGG TY TY JAG ÄR 17 BAST VA VA
Angel - 17?????? Okej trodde du va äldre.
Sen skrev hon aldrig nåt mer =O Blev jag dissad :D xD ??
Vet inte, fråga någon här (www.fragbite.se).
Vet inte, fråga någon här (www.fragbite.se).
Fragbite? Va?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.