handdator

Visa fullständig version : 3 olika "pulver" i veckan.

fribz
2008-09-25, 21:29
tjena tänkte höra vad ni har för åsikter om att köra olika pulver eller om det är bäst att hålla sig till ett.

hade tänkt.
biceps och ryggpasset köra raw

bröst och tricepspasset köra hyperblast

och ben axlar underarmar och lite småplock kör man no xplode.

petah
2008-09-25, 21:42
tjena tänkte höra vad ni har för åsikter om att köra olika pulver eller om det är bäst att hålla sig till ett.

hade tänkt.

Min första tanke och dryga svar är, spar pengarna, kör åtminstone bara med ett "pulver".

Men för att besvara din fråga så känn efter vad kroppen säger, känns det bäst att köra raw på biceps och ryggpasset? Kör raw. Känns hyperblast bäst? Kör hyperblast. Prova.

Scratchen
2008-09-25, 22:31

hade tänkt.

Jag har egentligen inget svar på din fråga, men är nyfiken på vilken tanke du har bakom att köra tre olika PW-drinkar före olika träningspass?

J.V
2008-09-25, 23:12
Jag har egentligen inget svar på din fråga, men är nyfiken på vilken tanke du har bakom att köra tre olika PW-drinkar före olika träningspass?För att dom har olika effekter?

fribz
2008-09-26, 00:45
Jag har egentligen inget svar på din fråga, men är nyfiken på vilken tanke du har bakom att köra tre olika PW-drinkar före olika träningspass?

det är också för att jag just nu har 3 st olika hemma och tänkte liksom prova det för att se hur kroppen skulle reagera. men har kört nu 1 vecka och tycker det känns bra.