Visa fullständig version : Anabolic Halo
Är det någon som har prövat Anabolic Halo? Fungerar? Slöseri?
Funderar på att köpa och prova men villle höra med er på kolo först.
Tack på förhand
Tror Yankeee här på forumet kan vara intresserad av produkten.
Mass-Tech
2008-09-23, 13:53
Är det någon som har prövat Anabolic Halo? Fungerar? Slöseri?
Funderar på att köpa och prova men villle höra med er på kolo först.
Tack på förhand
^^^^^^
Muaytudd
2008-09-23, 13:57
Är det verkligen namngivet efter spelet Halo eller är jag tvspelsskadad?
I så fall.. :laugh:
King Grub
2008-09-23, 14:09
Ja, det var ju en väldans massa grunkor i det där. Jag anser mig relativt insatt, men jag vet inte vad det är tänkt att alla saker skall göra, särskilt i kombination med och i relation till varandra. Undrar om tillverkarna gör det. Det finns i alla fall inte dom utlovade "mer än 75 vetenskapligt framtagna, och muskelbyggande ämnen, inkluderat cryo-anaboliska molekyler som tvingar dina muskler till ett kraftfullt anaboliskt läge". Bara den meningen är ju avskräckande.
Jag vill ha en skopa cryo-anaboliska molekyler.
AmericanDragon
2008-09-23, 14:19
Jag har använt produkten och förutom att det var otroligt svårt att dricka (och jag får ner esapro utan problem), så gjorde det inte så mycket för mig heller. Inte ett dugg på något sätt, och dyrt vare också! *bs* *grr*
TylerDurden84
2008-09-23, 14:47
Jag vet inte bara om det var för att min kollegas burk kan ha varit av första upplagan, men där på stod det ingen direkt fakta om innehållet förutom vad produkten påstås göra med kroppen. Och det lilla man kunde läsa var skrivet på engelska.
Nitrometan
2008-09-24, 13:12
Anabolic Halo = Uppbyggande Gloria
Ja, de kan då hitta på namn.
Cryo-anabolic molecules = frysuppbyggande molekyler
Känns som att de som kommer på coolast namn och häftigast innehåll är de som tjänar mest pengar :P
Känns som att de som kommer på coolast namn och häftigast innehåll är de som tjänar mest pengar :P
nje det är mest muscle tech =)
Gastrocnemius
2008-09-24, 17:02
Muscletech i ett nötskal. Tycker dock att Anator P-70 är ännu värre. Ska ett tillskott påverka ens DNA?
Anabolic Halo = Uppbyggande Gloria
Ja, de kan då hitta på namn.
Cryo-anabolic molecules = frysuppbyggande molekyler
De kan ju även åsyfta på de gamla styrkesportarnas favorittävlingsprepp Halotestin...
Är rätt tragiskt att många nya häftiga kosttillskott har namn snarlika med AAS.
/Martin
Hejnomax
2008-09-25, 14:23
Det är mest kolhydrater och kreatin. Drar man bort det från portoinsinnehållet återstår något gram bara som ska stå för de 72 laser ämnerna. Skrääp
Gymfjollan
2008-09-25, 14:51
De kan ju även åsyfta på de gamla styrkesportarnas favorittävlingsprepp Halotestin...
/Martin
++++1
deras konsumenter är väl spinkiga å tamiga ungdomar ?
Fredrik_S
2008-09-25, 23:07
/Martin
Ja de är riktigt skrämande vad de hittar på i amerika. Finns tex Dianobol winstroll m.m. Alltså bara en enda bokstav ändrad eller tilllagd från det olagliga preparatet.
Martin Löwgren
2008-09-27, 10:49
Japp
spoonchest
2008-09-27, 11:07
/Martin
AAS? upplys en oinsatt inom tillskottsvärlden.
AAS? upplys en oinsatt inom tillskottsvärlden.
AAS = Anabola Androgena Steroider.
Det är alltid bra att fråga om man inte vet något. Men ett bra sätt är att först försöka skaffa informationen själv. www.google.se är en väldigt bra sida där man hittar information, inte många verkar känna till den, men den är bra. Eller så kan man försöka med kollos egen sökfunktion vilken också fungerar bra.
/Martin
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.