Visa fullständig version : Magbild på mig
Bilden är sedan i vintras men enda skillnaden är nog bara att den är lite hårdare och deffad nu...
Kommentera gärna om ni känner för det.
AciDBL00D
2003-06-26, 21:50
Det är ju inte magen vi vill se ;)
Men inget fel på den
Hehe, har inga andra bilder faktiskt. Får väl ta och låna en digitalkamera vid tillfälle kanske...
I like it :kinky: :love:
Nä men tala om hur du fått sådana rutor? eller har du "alltid" haft så?
zombiealex
2003-06-26, 22:30
Bra mage :thumbup:
...och resten? :naughty:
Originally posted by Wilson
I like it :kinky: :love:
Nä men tala om hur du fått sådana rutor? eller har du "alltid" haft så?
Hårda magpass och deff, det där var dock i början av deffen. Jag tycker de ser bättre ut nu.
Ett vanligt magpass för mig:
http://www.*******.se/styrke_traning/ovnings_guide/crunches_i_cablemaskin.asp
http://www.*******.se/styrke_traning/ovnings_guide/crunches.asp
http://www.*******.se/styrke_traning/ovnings_guide/twists.asp
3set x 8-12reps
Ibland även en sådan "magbänk" från NordicGym, nån som vet vad den heter?
Karl_alfred
2003-06-26, 22:36
kan det vara romanchair?
Originally posted by Karl_alfred
kan det vara romanchair?
Den hette tydligen "Anatomisk magbänk"
http://www.nordicgym.se/produkter/bas/visa_prod.asp?id=67
Karl_alfred
2003-06-26, 22:41
Ok så ser inte den ut som jag tänkte på.
Vikt/längd och stats?
/pez
Originally posted by Pez
Vikt/längd och stats?
/pez
64kg/174cm
Bröst: 98cm
Överarm: 33.5cm
Underarm: 27cm
Midja: 74cm
Ganska aktuella mått.
shirunai
2003-06-26, 22:51
fina mått, vad är dina mål med träning osv ?
damn...vad 17 deffar du för?
Visst du kanske inte har målsättningen att bli "stor" men 64kg på 174cm är ganska lite, alldeles för lite för att deffa...
/pez :nono:
Originally posted by Pez
damn...vad 17 deffar du för?
Visst du kanske inte har målsättningen att bli "stor" men 64kg på 174cm är ganska lite, alldeles för lite för att deffa...
/pez :nono:
Det är ju ingen tokdeff jag har kört, bara dragit ner på kolhydrater och äter mer protein istället. Bara så att man blir i bra "strandform". När den säsongen är över blir det till att bygga som en dåre.
Styrketräningen var egentligen tänkt som ett komplement till min Judoträning men jag fastnade för det så nu tränar jag rätt mycket på gymmet.
GhostFace
2003-06-26, 23:10
64 kg på 174 cm är ingen vikt.
Inte undra på att han hade rutor ;)
Bygg på & Ät...om det är det du vill förstås. :cheers:
Tycker det ser ut som att du har grym strandform på första bilden eller?
rymdrattan
2003-06-26, 23:58
damn.. skulle inte klaga om jag hade sånna rutor :cryout:
All respekt men egentligen, vad är det för speciellt och ha rutor? Finns massor med andra muskler som är mer status att ha tycker iaf jag :D Ett par saftiga axlar, bred rygg och sadiga påkar, de e grejer de :cheers:
Ja det är min mage, men de e inget jag är stolt över :angel:
rymdrattan
2003-06-27, 00:43
Originally posted by Everest
Ja det är min mage, men de e inget jag är stolt över :angel:
Måste säjja att det ser lite konstigt ut.. (inte för att min är bättre :angel: )
Kan iofs bero på att du sitter ner? :confused:
Äh.. brudar tänder på rutor :kinky:
Fast det är riktigt fjolligt att bara ha snygg rut-mage utan att ha några muskler i övrigt (inget menat mot dig callek! så du inte missförstår).
Du har nästan samma stats som mig.. jag väger några kilon mindre, lite större armar än dig.. men du har stort bröstomfång! hur kan du ha det? 98 cm är bra det :thumbup:
Originally posted by Wilson
Äh.. brudar tänder på rutor :kinky:
Fast det är riktigt fjolligt att bara ha snygg rut-mage utan att ha några muskler i övrigt (inget menat mot dig callek! så du inte missförstår).
Du har nästan samma stats som mig.. jag väger några kilon mindre, lite större armar än dig.. men du har stort bröstomfång! hur kan du ha det? 98 cm är bra det :thumbup:
Sedan i mitten av vintern har jag ökat 6cm i bröst, det enda jag har gjort är att börja köra mycket tyngre i bänk och hanteflyes. Trodde jag hade mätt fel först när jag såg att jag hade ökat så mycket, för jag har inte märkt det annars. När man kollar i spegeln t ex.
Vad har du för stats då Wilson?
Flygplan
2003-06-27, 11:15
everest... Hmm, inte för att jag är bög, men det såg jävligt bra ut!
Töntigt värre att deffa när det ända som är halv imponerande är magen :nono: Vad ska man med mage till då man ändå är för spetig för att gå utan tröja?
Originally posted by labbbus
Töntigt värre att deffa när det ända som är halv imponerande är magen :nono: Vad ska man med mage till då man ändå är för spetig för att gå utan tröja?
Haha, nu får man sågen också. Jag har då inga problem att gå utan tröja och det är inte nån på länge som har sagt att man ser ut som en kratta.
Sen är det väl upp till var och en att bestämma om man vill ha hängbuk eller om man vill trimma sig lite till stranden?
Callek: desvärre är min vänstra sida mindre än den andra.. altlså tex armen, axlen m.m är något mindre i strl. Kan bero på att jag har brutit vänstra handleden för nåt år sedan..
sen jag mätte senast:
Bröst: 90-91 nånting tror jag..
Armar: vänster 34, höger 35..
midja: 71 lr nåt tror jag. kommer inte irktigt ihåg
vader: 33-34
ben: 51
Deffa gör man först när det finns något att visa, då inte bara mage :thefinger Visst magen är klart bättre än min och :thumbup: för den men samtidigt är magen det lättatse att få till, bara äta dåligt och pippa så vips, hade du istälelt haft ett par rejäla armar och övrig kropp hade det varit imponerande, nu var det mera fjolligt :booty:
rymdrattan
2003-06-27, 14:38
Originally posted by labbbus
Deffa gör man först när det finns något att visa, då inte bara mage :thefinger Visst magen är klart bättre än min och :thumbup: för den men samtidigt är magen det lättatse att få till, bara äta dåligt och pippa så vips, hade du istälelt haft ett par rejäla armar och övrig kropp hade det varit imponerande, nu var det mera fjolligt :booty:
Vad käre labbbus här menar är att om du hade haft en stor snaséh en hårig bringa och ett par grova händer...
Då hade i alla fall han blivit kåt :notme:
Måste säga att jag hellre är lite mindre muskulös med inte allt för mycket fett än att vara mer muskulös fast med mer fett (så att tom har lite hängbug).
Stör mig lite på feta människor som är biffiga men tror dem har nåt å komma med (dvs personer som har stoora bugar å så). Det är väl inte så förbannat svårt att äta upp sig så in i och bli muskulös... det är åtminstone betydligt svårare att bygga nästintill rena muskler utan att bli fet :hbang: såna ska ha heder
Oas så bygger man fortare om man bulkar på sig lite. Men visst, vill man att det skall ta lång tid så är det ju bara att deffa på. Om det nu är så himla lätt att äta upp sig och bli muskulös, varför gör du inte det då så kan du ju defffa sen och hålla en bra form året runt fast nu stor.
//jörgen
Alla gör som dom vill, i sitt eget tempo och efter egen förmåga så sluta hacka ner på varann fram och tillbaka.
Vill man vara deffad året om så får man vara det, men också vara beredd på att bygga mindre muskler. Man behöver inte kalla nån tjockis för det.
Vill man bulka i några år och snabbt bygga upp en muskulös kropp, men även lägga på sig en massa fett så får man göra det, utan att behöva kalla andra för spinkisar.
De flesta som lägger ut bilder vill ha kritik angående hur de sur ut? Är de feta säg det, är de spetiga, säg det! snacka inte en massa skit som KANON!, TOPPEN! mm när personen antinge är gravt överviktig eller ser ut som en spädgris, ge riktig kritik.
När något proffs lägger ut en bild hyllas han av vissa, när sedan en spete som väger 40kg mindre lägger ut hyllas han av samma. har ni svårt att bestämma vilken typ av fysik ni tycker är snygg?
Självklart kan man tycka olika kroppstyper är snygga på sitt sätt men men att hurra och hylla två helt olika kroppstyper? :rolleyes:
Lite väl mycket fredsmäklare över vissa "kritiker" :thefinger
INGEN som lägger ut bilder vill egentligen ha kritik, det är bara sånt dom säger......... iaf på kolozzeum
Konstruktiv kritik är något som om mottagaren tar till sig av blir positivt. Kritik däremot är bara ett evigt nertrampade som ingen mår bra av.
rymdrattan
2003-06-27, 20:54
Originally posted by Castro
Konstruktiv kritik är något som om mottagaren tar till sig av blir positivt. Kritik däremot är bara ett evigt nertrampade som ingen mår bra av.
What does not kill you, makes you stronger! eller gäller inte det i detta fallet? :confused:
Dessutom så ger kritik också en förståelse hur andra ser på saker å ting...
Men visst är det skojjigt att få höra nått kul ibland också :thumbup:
Jaa det är sant råttan! Nu skall jag sluta leka moralnisse! :D
Förresten...du är spinkig! :thefinger
Jag med. :hbang:
Anledningen man lägger ut bilder är väl att mer erfarna byggare kan ge en tips på vad man behöver köra mer och kan berätta om nått släpar lite mer osv...
Annars är det ju ingen idé tycker jag, iof man kan få lite inspiration när man ser andra som är vältränade men annars ger det ju inte så mycket...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.