Visa fullständig version : var är de nya DP???
har för mig att mr eiselt sa att de skulle komma i mitten (senast slutet) på sommaren, var är de?*cry*
vill ju så gärna prova nån ny smak*cupid*
Supercharger
2008-09-18, 10:32
DP:confused: .
Googla! :)
HookersUnited
2008-09-18, 10:38
Låter som finska Delicatbollar.
Razorman
2008-09-18, 10:45
har för mig att mr eiselt sa att de skulle komma i mitten (senast slutet) på sommaren, var är de?*cry*
vill ju så gärna prova nån ny smak*cupid*
mmm vill ha nu! *grr27*
Double Pro antar jag.
Supercharger
2008-09-18, 12:20
Gjorde det men det var 195 000 000 antal träffar.
Ska tänka mig för nästa gång;) .
Sniggel: Tack för upplysningen!
mvh
Jag undrar också... är nyfiken på den där bärsmaken. *drool* (Jag gillar konsistensen man får med Double Pro, så allt handlar inte om smaken)
har eiselt slutat kommentera i forumet ?:(
CrazyJoeDavola
2008-09-23, 12:21
har eiselt slutat kommentera i forumet ?:(
Nej har allt sett mr eiselt kommentera, men inte här tydligen, vill också prova nya smaker *grr27*
EiseltUK
2008-09-23, 14:58
Vi har fått skjuta lite på de nya smakerna pga av att det är så mycket annat på gång just nu. Vill inte lova något nytt datum för att inte göra någon besviken.
Vi har fått skjuta lite på de nya smakerna pga av att det är så mycket annat på gång just nu. Vill inte lova något nytt datum för att inte göra någon besviken.
men sist sa du 1 och 1/2 månad max och nu har hela sommaren gått*cry*
EiseltUK
2008-09-23, 19:01
men sist sa du 1 och 1/2 månad max och nu har hela sommaren gått*cry*
Jo men annat kom i vägen som vi prioriterade. Vi har den s k efterrättsmaken klar men den har ett lägre proteininnehåll än DP och kommer därför att säljas under en snarlikt namn bara för att markera att det är en skillnad. När den blir lanseringsklar vågar jag inte sia om idagsläget.
Vi håller på med Kp3, nya Trück, en ny typ av kolhydrat, en finslipning av Brutal Fx osv... mycket är på gång hela tiden. :Virro
loverius
2008-09-23, 19:06
vad blir moddat i nya kp3`?
Jo men annat kom i vägen som vi prioriterade. Vi har den s k efterrättsmaken klar men den har ett lägre proteininnehåll än DP och kommer därför att säljas under en snarlikt namn bara för att markera att det är en skillnad. När den blir lanseringsklar vågar jag inte sia om idagsläget.
Vi håller på med Kp3, nya Trück, en ny typ av kolhydrat, en finslipning av Brutal Fx osv... mycket är på gång hela tiden. :Virro
men bärsmaken då?
CrazyJoeDavola
2008-09-24, 10:11
Får man önska en smak så vill jag ha blåbär *drool* Varför finns det aldrig något protein/kolhydrat-pulver med blåbärssmak :confused:
Damien Thorne
2008-09-24, 10:15
Vad blir det för ändringar i Trück? (Vad ska bort och vad ska dit?)
Får man önska en smak så vill jag ha blåbär *drool* Varför finns det aldrig något protein/kolhydrat-pulver med blåbärssmak :confused:
Det har funnits blåbärsmak på protein, vad gäller kolhydrater så gå till valfri livsmedelsaffär och leta upp märket ekströms.
Jennie, testa Hy Pro 85 istället. Finns i massor av goda smaker, och går lika bra att fluffa som DP.
EiseltUK
2008-09-26, 14:04
men bärsmaken då?
Vi är inte klara med den. Allt arbete med DP har legat på is sedan före sommaren. Vi har ett grundrecept som är ok men vi är inte helt nöjda med den.
complete 3 finns i blåbär/vanilj yammi*cupid*
complete 3 finns i blåbär/vanilj yammi*cupid*
Helt underbar smak är det, svårare än så är det ju inte att hitta en "bärsmak";) .
Hallon oxå finns hos Fairing!
EiseltUK
2008-09-26, 15:28
Vad blir det för ändringar i Trück? (Vad ska bort och vad ska dit?)
Missade din fråga... det blir i stort sett en helt ny produkt. Googla på Owamax så hittar du säkert lite mer info som finns på ett annat forum där vi har en egen forumdel.
Jennie, testa Hy Pro 85 istället. Finns i massor av goda smaker, och går lika bra att fluffa som DP.
låter intressant :)
är den också så "tjock" i konsistensen? och har du någon aning om näringsvärderna? *cupid*
låter intressant :)
är den också så "tjock" i konsistensen? och har du någon aning om näringsvärderna? *cupid*
Jajamen, blir som en pudding, om man vill... Cappuccino-smaken är min favvo!! Dessutom finns de i 0,5 kg påsar, vilket jag tycker är bra om man vill chansa på någon udda smak. Har ingen påse till hands just nu, så jag kan inte kolla de exakta näringsvärdena. Men, tror inte de skiljer sig så mycket från DP. Om du googlar hittar du nog både inköpsställen och mer detaljinfo.
Hoppas du kommer gilla den!
Jajamen, blir som en pudding, om man vill... Cappuccino-smaken är min favvo!! Dessutom finns de i 0,5 kg påsar, vilket jag tycker är bra om man vill chansa på någon udda smak. Har ingen påse till hands just nu, så jag kan inte kolla de exakta näringsvärdena. Men, tror inte de skiljer sig så mycket från DP. Om du googlar hittar du nog både inköpsställen och mer detaljinfo.
Hoppas du kommer gilla den!
tack sara :) ska se om jag hittar det proteint i någon butiki sthlm city
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.