Visa fullständig version : Bästa pumpen karlar?
priceless
2008-09-16, 19:53
Jag undrar vad ni karlar tycker är den bästa pumpprodukten?
Min karl använder just nu Vaso Flow, men han tycker inte det gör speciellt mycket förutom att han får springa som en galning på toaletten.
Han funderar på att köpa något som heter Anabolic Pump men jag tyckte han skulle kika runt här lite först och han har läst en tråd om det nu och jag vet att jag läst mycket positivt om Rage och Raw.
Så jag tänkte fråga alla karlar som pumpar loss här på forumet vad ni skulle rekommendera till grabben min? Vad är skillnaderna mellan AP, Rage & Raw t.ex? Vad fungerar bäst när man vill ha rejält med pump på gymmet? Vilken produkt passar bra som man kan ta både före och efter ett gympass?
Väldans tacksam för svar :)
Kram Priceless
Jag har bara använt rage och planerar inte att testa något annat än så länge i alla fall, den ger mig grym pump och uthållighet!
Fredriiik
2008-09-16, 20:18
RAW är en ren pump produkt. så vill han bara ha pumpen är nog de kalas!
Rage har kreatin i sig och koffein som blir uppiggande och man blir lite taggad, ja körde de själv och är helt klart nöjd. Fick hyffsad pump av de också.
Men raw skulle ja nog prova om ja bara eftersträvade pumpen :)
priceless
2008-09-16, 20:21
Tack så mycket för era jättebra svar :)
CrazyJoeDavola
2008-09-17, 14:38
Jag har provat Rage och Trück, av dessa två så gillar jag Trück mer just pga "pumpen" båda smakar riktigt illa. Har slutat med rage därför att min mage klarar inte av det helt enkelt. Så av dessa två skulle jag säga Tr¨cuk för pumpen och en bättre ork, Rage var dock lite mer uppiggande.
Just som jag skriver detta har jag druckit min första NO-Shotgun V3, och ska strax iväg och träna rygg, kan återkomma med hur denna funkade, men kan redan nu säga att det smkar himmel jämför med de andra två samt att den kickar in lite snabbare. Men får så hur det går på passet också :)
CrazyJoeDavola
2008-09-17, 16:18
uppdatering :) väldigt positivt överraskad! grym pump och ork samt att det smakade ganska gott (extremt sött och sliskigt risken är att man tröttnar fort). Får se om det funkar lika bra efter några pass.
Betalar ni så mycket för att spegla eran pump på gymmet?
Ok om det ger något mer, energi, styrka whatever, men pump?
Why? *popcorn*
CrazyJoeDavola
2008-09-17, 16:50
Pump är ju grymt, är ju endel av styrketräning, precis som muskler som "brinner", svett och träningsvärk. Sen så har väl pump troligen något med muskeltillväxt att göra, eller har jag bara inbillat mig det?
Har även jag både prövat Truck och Rage, och kan säga att jag finner Truck snäppet vassare, men om man ska räkna in hur dom smakar et.c så är Rage klart att rekomendera.
Jag har en vän som körde med Rage(cherry) samtidigt som jag körde med Truck. Nu kör vi båda Rage(peach).
Han klagar varje gång han ska dricka det, att 'det knappt går ner'.
Medans jag sitter där och tycker allt smakar himmel gemfört mot Truck.
Så köp en Truck först, så är ni säkrade för alla smakar som kan tänkas dyka upp i dessa 'pump-produkter'. :thumbup:
Kreatin Monohydrat är den bästa pumpen tillsammans med koffeintabs.
Den här använder jag
edit: oj fel forum...
kreatin och rage funkar riktigt bra på mig, nästan för bra...
Molle123
2008-09-18, 19:31
Säger som så många andra! RAGE!
Mycket är säkert mentalt, men den ger grym ork och vilja..
HajduMan
2008-09-19, 23:48
Här kommer bästa pumpmedlet, inta 1 timme innan träning:
1 dl malto
3 st krealkalyn
1 kopp starkt kaffe
NO explode
prottedrink med frysta bär
För dom som inte har provat Brutal FX så kan jag rekomendera den
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.