Joshua
2008-09-14, 14:26
När jag drog undan gardinen imorse som varit halvt fördragen de senaste veckorna finner jag två bortglömda blommor.... :( en orkidé och en fikus som är torra som grus och således lika döda. Det var en ren besvikelse men nu har jag fått nog av det här med att sköta om blommor som något jävla ungebarn. Yukkan som fortfarande lever är brun längst ut i bladen trots att jag vattnar den flera gånger i veckan.
Jag tänker därför skaffa mig en stor skog av plastblommor :D effektivt som bara den... det ända man behöver göra är ju att duscha dem kanske en gång i halvåret så de inte samlar damm. Men då är frågan, var? Jag vill ha stora grejer och inte de här små futtiga som IKEA säljer för hela 70 kr (!!!) Någon som har bra förslag?
Jag tänker därför skaffa mig en stor skog av plastblommor :D effektivt som bara den... det ända man behöver göra är ju att duscha dem kanske en gång i halvåret så de inte samlar damm. Men då är frågan, var? Jag vill ha stora grejer och inte de här små futtiga som IKEA säljer för hela 70 kr (!!!) Någon som har bra förslag?