Visa fullständig version : Muscle Tech Gakic
Hej!
Har kört Muscle Tech Gakic nu i några dagar, och har kommit fram till att det är totalt värdelöst. Gakic är en omtalad pre-workoutprodukt som jag köpte nu för att köra under mitt kreatin-uppehåll. Men ack så besviken jag är!
Jag känner ingen som helst effekt och inga som helst styrkeökningar :/. Billigt var det ju inte heller. Håll er till fairing!
Rage rock!:hbang:
EiseltUK
2008-09-12, 17:36
Vi har flera kunder som testat BrutalFx + Gakic som varit nöjda men den kombinationen så har du Rage hemma så kan ju ju testa att ta dem samtidigt med Gakic.
Vi har flera kunder som testat BrutalFx + Gakic som varit nöjda men den kombinationen så har du Rage hemma så kan ju ju testa att ta dem samtidigt med Gakic.
+1000000000000000
tillsammans gjorde dom mirakel och jag överdriver inte!
King Grub
2008-09-12, 18:04
Gakic har i alla fall dokumentade prestationsförbättrande egenskaper.
Med Sci Sports Exerc. 2004 Apr;36(4):583-7. Glycine-arginine-alpha-ketoisocaproic acid improves performance of repeated cycling sprints.
Med Sci Sports Exerc. 2000 Dec;32(12):2102-8. High-intensity dynamic human muscle performance enhanced by a metabolic intervention.
frambogir
2008-09-12, 18:10
Jag kommer ihåg att jag testade Self's GAKIC för länge sedan, problemet med den var att smaken fick mig att nästan kräkas.
Jag kommer ihåg att jag testade Self's GAKIC för länge sedan, problemet med den var att smaken fick mig att nästan kräkas.
Body science har prisvärd gakic i tablett form.
Jag har MT's tablett variant, och jag har aldrig tagit en pre-workout produkt i piller förut, endast i pulver. Men det kan ju inte vara det som är orsaken på min tolerans (elr vad vi ska kalla det) mot Gakic, för jag känner verkligen nada, zip, zero av skiten. Jag undrar om testerna ang gakic är utförda på möss. :)
Gakic i pulverform är i princip omöjligt att äta en längre period, för det jävla lidandet vill man bara inte stå ut med! Jag har en variant där man sväljer 9 gigantiska piller och det är också skitjobbigt, mår illa efter hälften för de är så jävla stora, är som att köra fingrarna i halsen. Så det är svårt att få i sig gakic på ett enkelt sätt
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.