Visa fullständig version : Felkod 81000314 - Msn
Carolinew
2008-09-11, 11:53
*gah!*
Kommer inte in på MSN, får felkod 81000314 hela tiden. Har sökt runt på nätet och försökt hitta nån lösning men inget av det jag hittat fungerar. Har läst nåt om att tömma cacheminnet, hur tusan gör man det i MSN? :confused: Har tömt det i firefox iaf men inget händer.
Innan fick jag felkod 81000306 men hittade nåt på nätet som jag testade men då kom som sagt den andra felkoden istället.
Vad tusan skall jag göra egentligen?
Jag har 2st online på msn, mot de 40st sombrukar vara online, så jag antaratt det är något fel på msn.
internethjälten
2008-09-11, 11:54
Står att läsa på deras sida att det är driftstörningar.
Danny Devito
2008-09-11, 11:54
Mitt msn funkar inte att logga in på nu så det är väl säkert nån server som är nere eller nåt sånt skit. Fixar sig väl snart antar jag.
Carolinew
2008-09-11, 11:57
Jaha okej, då är det väl bara att vänta då :)
Jag tror det är ett tecken på att jorden skall gå under. ---> http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=111737
Det här kan inte bara vara ett tillfälligt sammanträffande, *gah!*
Rädda sig alla som kan ! :krampus
Inaktiverade Avira så kom jag in. tycks ha blivit problem nyligen. MSN servrarna har fungerat hela förmiddagen
Carolinew
2008-09-11, 12:44
Det står ju att tjänsten funkar som den skall... men icket. har också testat att inaktivera Avira men kommer fortfarande inte in
Carolinew
2008-09-11, 12:51
Jo nu funkade det... vad sjutton är det för fel med avira då?
Parachutes
2008-09-11, 13:05
*gah!*
Kommer inte in på MSN, får felkod 81000314 hela tiden. Har sökt runt på nätet och försökt hitta nån lösning men inget av det jag hittat fungerar. Har läst nåt om att tömma cacheminnet, hur tusan gör man det i MSN? :confused: Har tömt det i firefox iaf men inget händer.
Innan fick jag felkod 81000306 men hittade nåt på nätet som jag testade men då kom som sagt den andra felkoden istället.
Vad tusan skall jag göra egentligen?
Nu du.. prettygirl.. nu ångrar du dig att du inte satt och lekte med volt antalet på nordbryggan och överklocka dina minnen istället för att gå runt och spänna dig på gymmet va? Nu har du sjunkit så lågt att du inte ens får igång msn messenger.. detta hade kunnat motverkas med mer nördande och mindre tränande.. bättring tack! *slap*
I'm nerdy in the extreme and whiter than sour cream!
Tricklev
2008-09-11, 13:36
Skit msn funkar inte här heller, tom testat med inaktiverat Avira men noll resultat hittills.
Bråkade igår också, man blir så upprörd.
Omg msn funkar inte, vad ska man göra då? Man har ju inget liv utanför msn eller så..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.