Visa fullständig version : Tillskot för bättre pump?
Delerious
2008-09-10, 17:30
Tjenare. Nu undrar jag om det finns något tillskot som ger bättre tryck/pump utan vatten ansamling/ eller minnimalt. Drckeffar nu så ibland så blir det lite dåligt tryck, men oftast så brukar jag få bra tryck.
Men ibland så verkar inte kroppen vilja, fast jag är utvilad eller så.
Har kört Vault en gång, det funkar grymt tyckte jag, men tyckte jag la på mig vatten på det, eller är jag helt ute och cyklar.
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=209 verkar intressant. Jag har inte själv provat den än dock.
Delerious
2008-09-10, 17:35
Jo det verkar intressant.
Men eftersom det innehåller kreatin, samlar man inte vatten då? Vill helst undvika det så mycket som möjligt.
Handcuff
2008-09-10, 17:36
Men eftersom det innehåller kreatin, samlar man inte vatten då? Vill helst undvika det så mycket som möjligt.
Kreatin binder vätska - ja. I musklerna. Inte i fläsket.
Delerious
2008-09-10, 17:37
Så man kan säga att eftersom jag deffar så kan detta vara bra då jag kan få lite synligare/fylligare muskler lite lättare?
Så man kan säga att eftersom jag deffar så kan detta vara bra då jag kan få lite synligare/fylligare muskler lite lättare?
precis.
och dessutom så hjälper kreatin dig att träna hårdare och behålla mer muskler.
Och det är väl inte mitt i deffen som du ska oroa dig för om du ser lite plufsig ut? det är väl först efter avklarad deff?
Delerious
2008-09-10, 18:17
Iofs sant :P hehe, men tack för tippsen, drar iväg en beställning på Raw Så får vi se hur det funkar :P
Martin Löwgren
2008-10-03, 13:33
Och massa socker, eller?
Och massa socker, eller?Shit vad du verkar ha fastnat på det.
Det är ändå bara ~75-80kcal i en dos, och kolhydrater är ju bra i samband med intag av beta alanin. I mina ögon är det inget negativt.
Martin Löwgren
2008-10-03, 16:16
Shit vad du verkar ha fastnat på det.
Det är ändå bara ~75-80kcal i en dos, och kolhydrater är ju bra i samband med intag av beta alanin. I mina ögon är det inget negativt.
Nej men går på stenhård diet nu, därför jag reagerade och 20gram rent socker innan träning vilket inte är något för mig även om jag är en kolhydratvän överlag. Ser ingen mening med att inta extremt snabba kolhydrater inför ett styrketräningspass bara.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.