handdator

Visa fullständig version : Charmigt killar Charmigt

AnnaElin
2008-09-08, 22:43
Jag läste på forumet för ett tag sedan om hur killar gillar att titta på snygga tjejer som brukar vara på deras gym och träna.
Så jag hade det i baktankarna när jag gick till gymmet dagen efter med min träningspolare Emelie!
Det kom in en kille på gymmet, han kollade upp och fick se Emelie och jag trodde han skulle glo ihjäl sig.
Han började styla som F* Han lyfte stora tyngder gav ifrån sig konstiga läten och kollade på emelie var tionde sekund.
Han spände sig, ja han gjorde allt för att få hennes uppmärksamhet.
:D Jag skrattade tills jag lipa på vägen hem.

Några träningspass senare var vi där och då var det en annan kille som var där som kollade på mig.
( i smyg trodde han, men eftersom det finns speglar överallt i vårat gym iaf såg jag honom.)
och när jag frågade om han var klar med benpressen blev han lila i ansiktet och tappade talförmågan,
och hade hela sin koncentration på tår.
Sen när han skulle gå tror jag han försökte säga hej då men det gick inte så bra. Han vinkade iaf.

Ni killar är väldigt bra på att glo!
Och blir väldigt förvånade när vi tjejer kommer på er!
Jag ber er absolut inte att sluta med det för det är grymt charmigt,
om inte annat så ger det ett gott skratt efteråt:laugh:

stevebc
2008-09-08, 22:44
hahahaha ibland önskar jag att jag också tränade på friskis & svettis

Jaws
2008-09-08, 22:47
Brudar kommer på en hela tiden!! Igår satt jag och kollade på en tjej genom 3 speglar och ändå ser hon att jag glor. Hur ska man egentligen glo ifred?

Leffe2000
2008-09-08, 22:50
Brudar kommer på en hela tiden!! Igår satt jag och kollade på en tjej genom 3 speglar och ändå ser hon att jag glor. Hur ska man egentligen glo ifred?

Träna med väldigt, väldigt mörka solglasögon. :cool:

Corpobal
2008-09-08, 22:53
Brudar kommer på en hela tiden!

Trevligt, fram med lite pics och filmer.

Pudzianovski
2008-09-08, 22:56
Slutsats: Killar får kolla hur mycket de vill men inte säga hej då.

Tillägg: Tjejer kollar aldrig på killar.

:thumbup:

KlopFer
2008-09-08, 23:05
Speglar är farligt =/ Även om man inte vill kolla och har råkat få ögonkontakt med en tjej fööör många gånger då vill man bara kolla ner i marken :D

Tricklev
2008-09-08, 23:08
Ja, jag är rätt charmig.

Kwon
2008-09-08, 23:09
Ni skall vara glada tjejer/damer att killar gillar att glo.

Tänk om ni aldrig fick ngn som helst uppmärksamhet? :)

jakke
2008-09-08, 23:16
Tycker tjejer kan glo ganska mkt också.
Ja, jag tränar på morgonen på F&S. Säkert dubbelt så stark som den näststarkaste som tränar samtidigt, och det säger inte direkt något om min styrka.

Piranha
2008-09-08, 23:28
Att mänskligheten ändå på nåt sätt går vidare, otroligt.... *gah!*

Dav0d
2008-09-08, 23:39
Saknar att träna på ett stort kommunalt gym, saknar alla fina flickor och deras rörelser...

Men jag måste fråga, vad är det för ålder på killarna som titttar på er? Låter oehört barnsligt, flörta och ragga på gymmet är kul ifall personen gör det bra och det inte stör vid fel tillfälle.

backflash
2008-09-08, 23:53
Trevligt, fram med lite pics och filmer.

:D

palme
2008-09-09, 00:33
Ni tjejer är rätt bra på att glo ni oxå :D

MojjMojj
2008-09-09, 00:53
Finns inte någon tjej på mitt gym, vilket är ganska skönt. Ibland kunde hela gymmet stanna upp när en snygg tjej trallade in på mitt gamla gym.

Huffo the A-LagaRe
2008-09-09, 01:06
Jag trodde folk var koncentrerade när de gymmade*slap*

mini
2008-09-09, 05:22
Inte alla killar glor.
Inte alla tjejer tycker att det är Charmigt Charmigt att bli glodda på.

Röda_Lacket
2008-09-09, 05:32
Efter ett tag bryr man sig inte så mycket om alla tjejer som försöker få uppmärksamhet på gymmet genom att spärra upp sina rådjursögon. Det blir overload min vista funkar inte på en pentium 1. Däremot kan jag glo på killar och tjejer med grym fysik oftast genom minst fyra speglar. Väldigt läskigt när man råkar få ögonkontakt med någon stor biff fast änsålänge har man klarat sig från en smocka.

Psychological
2008-09-09, 06:21
En del går lite längre än att glo. En snubbe i västerås ramlade igenom taket ner i tjejernas omklädn rum med en kamera i handen. Han fick böter för ofredande eller nåt.

Slartibartfast
2008-09-09, 06:24
Väldigt få tjejer där jag tränar. Inte så mycket gloande.

Ellis Wyatt
2008-09-09, 06:47
Det absolut roligaste är när tjejer som är fula och saknar utstrålning, alltså inte är någonting man tittar på av den anledningen de vill tro, får för sig att alla stirrar på dem och att de genom sitt utseende kan få alla killar att krypa på knä inför dem.

Tror inte att trådskaparen är en sådan person, men de personer jag beskriver är i min mening bra mycket roligare än någon som glor lite för mycket. För ni måste hålla med, total avsknad av självinsikt ÄR roligt.

Sheogorath
2008-09-09, 06:48
Det absolut roligaste är när tjejer som är fula och saknar utstrålning, alltså inte är någonting man tittar på av den anledningen de vill tro, får för sig att alla stirrar på dem och att de genom sitt utseende kan få alla killar att krypa på knä inför dem.

Tror inte att trådskaparen är en sådan person, men de personer jag beskriver är i min mening bra mycket roligare än någon som glor lite för mycket. För ni måste hålla med, total avsknad av självinsikt ÄR roligt.

dooh
2008-09-09, 07:39
Det är kul att titta på människor.
Sen är det faktiskt svårt att låta bli att titta lite mellan seten om någon superbiff tränar i bar överkropp.

Men alla tittar väl lite? Behöver ju inte råglo, men lite normal nyfikenhet på sin omgivning har vi väl?

bear.flowertwig
2008-09-09, 08:25
Brukar medvetet låta bli att titta (och ägna mig åt tränande istället) eftersom jag misstänker att det inte behövs en till som stirrar... Folk är pinsamt uppenbara.

Hade en rolig upplevelse var på KAK i Karlstad där det sällan var några snygga tjejer men en kvälll kom det in en. Halva gymmet la om sina pass fullständigt och "råkade" hamna i närheten av tjejen hela tiden.

Granatgiraffen
2008-09-09, 08:35
Å andra sidan räcker det att en tjej är halvsmal och har tighta kläder för att killar ska börja glo.

hahavaffan
2008-09-09, 08:37
Det var inte i Halmstad ni var o tränade igår? :D

Piranha
2008-09-09, 08:40
Jag förstår heller inte poängen med att göra sig lustig över det heller.

Om någon tittar så borde man ju ta det som en komplimang, och inte göra sig lustig över det eller försöka göra bort personen som verkar vara en sport för vissa.

Synd, den blyga killen kommer nästa gång vara ändå mer spänd.

Vinter
2008-09-09, 08:47
We aim to please, glo på vältränade människor funkar åt båda hållen har jag märkt.

snelhest
2008-09-09, 08:50
Jag kollar bara på tjejer på gymmet för att få mig ett gott skratt. Hur seriöst ser det ut när deras kroppar håller på att ramla ur deras för små kläder medan de står och svänger lite med 1 kg:s kromhantlarna? Varför går man till gymmet för 4000kr/året om man tränar med vikter motsvarande ett mjölkpaket? Sen brukar förstås det viktigaste vara hur många som glor under träningspassen när de står och tränar underliga rump-putövningar och inte de faktiska träningsresultaten.

Har aldrig sett en tjej träna med mer än 100 kg på skivstången. Seriös träning :laugh:

//"350 kg i marklyft"-MANNEN

Imni
2008-09-09, 09:03
Jag förstår heller inte poängen med att göra sig lustig över det heller.

Om någon tittar så borde man ju ta det som en komplimang, och inte göra sig lustig över det eller försöka göra bort personen som verkar vara en sport för vissa.

Synd, den blyga killen kommer nästa gång vara ändå mer spänd.

+1. Visst kan det vara kul o speja lite mellan seten o jag blir själv smickrad när någon kollar in mig men jag skulle aldrig få för mig att skämma ut den personen.

kaer
2008-09-09, 10:07
Jag får för mig att TS trots allt ägnar en hel del av sin träningstid att glo på de som glor.

Griip
2008-09-09, 10:09
fan måste byta gym.. F&S here I come!

Langster
2008-09-09, 10:15
Jag läste på forumet för ett tag sedan om hur killar gillar att titta på snygga tjejer som brukar vara på deras gym och träna.
Så jag hade det i baktankarna när jag gick till gymmet dagen efter med min träningspolare Emelie!
Det kom in en kille på gymmet, han kollade upp och fick se Emelie och jag trodde han skulle glo ihjäl sig.
Han började styla som F* Han lyfte stora tyngder gav ifrån sig konstiga läten och kollade på emelie var tionde sekund.

Några träningspass senare var vi där och då var det en annan kille som var där som kollade på mig.
( i smyg trodde han, men eftersom det finns speglar överallt i vårat gym iaf såg jag honom.)
och när jag frågade om han var klar med benpressen blev han lila i ansiktet och tappade talförmågan,
Sen när han skulle gå tror jag han försökte säga hej då men det gick inte så bra. Han vinkade iaf.

Men alltså, innan du läste det här, trodde du inte att killar kollade på tjejer på gymmet då?

mjukglass
2008-09-09, 10:17
Vänta nu. Menar ni att de besiktar er okulärt vid träningstillfället? Horribelt.

chidde
2008-09-09, 10:17
jag kräver en bild på AnnaElin och hennes kompis Emelie, bara för och se om den här stackars killen har smak eller inte

folk brukade glo på mig också, men det var knappast för att jag var snygg :D

shape
2008-09-09, 10:21
Killar glor mer på andra killar på gymmet, alla glor på varandras muskler genom speglarna och det pinsamma är när blockarna möts. Det är ju inte en "slump" att alla går runt och spänner sig emellan set:en. . :D

Nitrometan
2008-09-09, 10:29
Det är ju inte en "slump" att alla går runt och spänner sig emellan set:en. . :D
På sig själv känner man andra.

Jag slappar mellan seten. Vilar och fokuserar för nästa ansträngning.

Om jag tittar på nån är det endera för att jag passar dem eller för att de har bett mig om en "SL-domar-bedömning" av deras lyft.

bubbe
2008-09-09, 11:06
Grymt skönt med SL-klubb, där det skojas och är avslappnat men samtidigt jäkligt fokuserat när det kommer till själva lyftningen.

jaaaaag
2008-09-09, 11:10
Jag tkr inte alls om när killar glor, eller stirrar. Speciellt om dt är äldre herrar så äcklas jag och störs. Om det är yngre killar blir jag irriterad. Titta lite kan man få men när man verkligen märker att nån bara glor hela tiden så är det världens störigaste. Jag brukar kolla argt tillbaka och då brukar de kolla bort.. men de flesta fortsätter glo även om jag visar att det stör mej. Brukar dock inte säga någonting.. orka.

Ironbabe
2008-09-09, 11:17
Grymt skönt med SL-klubb, där det skojas och är avslappnat men samtidigt jäkligt fokuserat när det kommer till själva lyftningen.
+1
Och där finns det iaf något att glo på!! Starka män i trikåer som klär av och på varandra helt öppet på flaket *drool*

tjabon
2008-09-09, 11:27
Jag kollar bara på tjejer på gymmet för att få mig ett gott skratt. Hur seriöst ser det ut när deras kroppar håller på att ramla ur deras för små kläder medan de står och svänger lite med 1 kg:s kromhantlarna? Varför går man till gymmet för 4000kr/året om man tränar med vikter motsvarande ett mjölkpaket? Sen brukar förstås det viktigaste vara hur många som glor under träningspassen när de står och tränar underliga rump-putövningar och inte de faktiska träningsresultaten.

Har aldrig sett en tjej träna med mer än 100 kg på skivstången. Seriös träning :laugh:

//"350 kg i marklyft"-MANNEN

Kwon
2008-09-09, 11:32
Imagine that! Killar tittar på Tjejer! :)

Revolutionerande Upptäckt! :)

Durre
2008-09-09, 11:48
Jag brukar glo och jag bryr mig inte om tjejerna ser det, jag tycker om vad jag ser och de borde ta det som en komplimang, har aldrig varit med om att någon klaggat, sen är de så härligt att ge ett smajl eller snacka med olika människor :)

Visst jag stirrar inte för det kan jag själv tycka är störande, jag tänker också på träningen.

Durre
2008-09-09, 11:51

+1 Och att de även tror att man stöter på dem fast man knappt ha kollat, så springer de iväg 100m till någon annan maskin med en sur blick.

beckman88
2008-09-09, 11:57
Bara jag som kollar och skiter i om tjejen i fråga ser att jag kollar på henne? Jag ser det som mn rætt som man att få kolla på er tjejer. Sen om ni væljer att skratta eller gråta så ær det erat problem:thumbup:

Ahead Of The Pack
2008-09-09, 12:02
På sig själv känner man andra.

Jag slappar mellan seten. Vilar och fokuserar för nästa ansträngning.

Om jag tittar på nån är det endera för att jag passar dem eller för att de har bett mig om en "SL-domar-bedömning" av deras lyft.

Men du är ju lyftare, det brukar vara ont om tjejer på lyftarklubbar och finns det några så är det inte fullt så upphetsande att se tjejer som är itryckta i bänktröjor eller böjdräkter...

z_bumbi
2008-09-09, 12:13
Men du är ju lyftare, det brukar vara ont om tjejer på lyftarklubbar och finns det några så är det inte fullt så upphetsande att se tjejer som är itryckta i bänktröjor eller böjdräkter...

Du har inte sett sweetkarolina bänka..

mini
2008-09-09, 12:21

:smash:

stevebc
2008-09-09, 12:21
Du har inte sett sweetkarolina bänka..Inte jag heller, det låter som man missat något :D

BigSpawn
2008-09-09, 12:31
Ja för tjejer spanar ju aldrig:P
Jag spanar väldigt sällan på nån på gymmet, kan dock slänga iväg en snabb blick om det är en snygg och vältränad tjej, men i övrig går jag runt i min lilla egna värld när jag tränar. Jag har dock en polare som jag tränade med förr, han var helt hopplös ibland, han kunde försvinna in i dimman om det var en snygg tjej som tränade i närheten, och det var helt omöjligt o få kontakt med honom, fick till sist ge han en känga på axeln för att han skulle vakna till.

Sen har jag sett exempel på tjejer som verkligen vill att killar ska spana i dom, har några exempel:

1: ca 18årig tjej i väldigt tajta kläder lägger sig på rygg och går upp i brygga framför ett gäng cyklande killar(fanns inte ens mjuk madrass här).*screwy*

2: annan ung tjej med nyfixade pattar(gissar det för hon gick konstant och spanade in dom i speglarna) la sig framför mig och en annan kille på löparband och påbörjade diverse stretchövningar ocksåi förd riktigt tighta kläder. Jag trodde killen bredvid mig skulle ramla av löparbandet av alla konstiga ljud och gestikulerande han gjorde(han hörde definitivt till gruppen ogenerat spanande killar med ljudeffekter:D ).

Men de gjorde säkert flera killar glada det passet så vem är jag att gnälla:P

AnnaElin
2008-09-09, 15:05
Joo jag och Emelie är 17 respektive 18 och killarna som glodde var väl mellan 23-28 kan jag tänka. Han som glodde på mig var svår att sätta ålder på..men jag tror han var 27-28

Granatgiraffen
2008-09-09, 15:08
Joo jag och Emelie är 17 respektive 18 och killarna som glodde var väl mellan 23-28 kan jag tänka. Han som glodde på mig var svår att sätta ålder på..men jag tror han var 27-28

Bra information.

doh

palme
2008-09-09, 15:12

Seriöst? Shit alltså!

AnnaElin
2008-09-09, 15:12
Jo det är klart jag visste! Men jag hade det liksom inte i baktankarna när jag gick till gymmet. Förut innan den dumma tråden hade jag koncentrationen på träningen. Nu har jag den på gloo-killar istället :P

Nu fick jag inte med vems fråga jag svarade på men jaja... :P

AnnaElin
2008-09-09, 15:16
jag kräver en bild på AnnaElin och hennes kompis Emelie, bara för och se om den här stackars killen har smak eller inte

folk brukade glo på mig också, men det var knappast för att jag var snygg :D

Bilder kommer att komma! Men killens morsa ska utomlans och ville låna den, så jajaja..

Kwon
2008-09-09, 15:16
Så summa sumarum, killar glor på er på gymet och ni glor på killarna? :)

Är det så Anna und Elin?

Hallberg
2008-09-09, 15:18
Så summa sumarum, killar glor på er på gymet och ni glor på killarna? :)

Är det så Anna und Elin?

Du glömde att de ser ut som schablon-17-18åringar.

AnnaElin
2008-09-09, 15:19
Killar glor mer på andra killar på gymmet, alla glor på varandras muskler genom speglarna och det pinsamma är när blockarna möts. Det är ju inte en "slump" att alla går runt och spänner sig emellan set:en. . :D

Haha:D Helst karlar i 40-50 års åldern.. Men dom brukar ha något att visa upp. Min svärfar Janne är väl lite amatör body builder, och han har typ 47cm omkrets på armarna, ligger lite efter asså..

AnnaElin
2008-09-09, 15:25

Det var meningen att det skulle vara Quote blalala.. Missade det..!

Liten Men Fet
2008-09-09, 15:27
Jo det är klart jag visste! Men jag hade det liksom inte i baktankarna när jag gick till gymmet. Förut innan den dumma tråden hade jag koncentrationen på träningen. Nu har jag den på gloo-killar istället :P

Nu fick jag inte med vems fråga jag svarade på men jaja... :P

Jag tror en del av killarna glor på er och undrar "va fan glor dom på hela tiden", ni glor för att kolla om killarna glor och killarna glor för att ni glor.

Sen tisslar ni och fnittrar, tar lite fåniga danssteg och tappar en hantel. Klart folk glor.

;)

joriice
2008-09-09, 15:33
Tantgodis som glor är ju dock det värsta.

Kwon
2008-09-09, 15:34
Gubbar som glor är värre, imho.

AnnaElin
2008-09-09, 15:36
Jag tror en del av killarna glor på er och undrar "va fan glor dom på hela tiden", ni glor för att kolla om killarna glor och killarna glor för att ni glor.

Sen tisslar ni och fnittrar, tar lite fåniga danssteg och tappar en hantel. Klart folk glor.

;)

På mitt gym där jag är så är springmaskinerna på en slags balkong på andra våningen, skit svårt att förklara om man inte har sett det själv. Så man tittar ofta rätt in i taket när man springer osv. Men det märks verkligen om någon glor upp på en... eftersom man tror att deras nackar snart ska gå av :P

backflash
2008-09-09, 15:37
2snarthårdatjejer?

PowPow
2008-09-09, 15:38
Jag tkr inte alls om när killar glor, eller stirrar. Speciellt om dt är äldre herrar så äcklas jag och störs. Om det är yngre killar blir jag irriterad. Titta lite kan man få men när man verkligen märker att nån bara glor hela tiden så är det världens störigaste. Jag brukar kolla argt tillbaka och då brukar de kolla bort.. men de flesta fortsätter glo även om jag visar att det stör mej. Brukar dock inte säga någonting.. orka.

Det handlar om att vara lugn och ge det tid. Med tiden kommer folk att sluta glo på dig. Frågan är vad du kommer tycka om det då. Mouha.

Mescreant
2008-09-09, 15:38
SL-klubb så jag slipper också det här.
Men det finns en lurig tjej som dyker upp ibland och tränar utfall i tights. Hur trevligt det än är så vill jag inte ha henne där varje gång jag tränar.

hio
2008-09-09, 15:40
ttiwwp

Whistler
2008-09-09, 15:41
Jag tycker det är värst när jag upptäcker att jag glor på mig själv i spegeln. Då blänger jag lite argt, men jag fattar inte att jag inte tycker om det, så jag bara fortsätter glor. Har t o m upptäckt mig glo på mig själv genom fyra speglar, även om jag försökte glo lite diskret.

Kwon
2008-09-09, 15:41
Anna und Elin

Ni har väl inte missat denna tråd?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=118297

AnnaElin
2008-09-09, 15:55
Anna und Elin

Ni har väl inte missat denna tråd?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=118297

Gullig tråd.. :P

Heter Anna Elin btw.

Ironbabe
2008-09-09, 16:03
Tantgodis som glor är ju dock det värsta.

Gubbar som glor är värre, imho.
Eller tänk er ett ännu värre scenario: Att de glor på varann *spy* Jag menar..vaf*n tanter o gubbar ska inte vare sig glo eller hava "förbjudna" tankar om det motsatta könet! Deras tid är lixom förbi :smash: Isch..nu är min hjärna besudlad med massa orena tankar *JELP* :Virro

Hank
2008-09-09, 16:08
Så länge man kan bänka kan man skänka.. varandra sexuella tjänster.

Kwon
2008-09-09, 16:16
Gullig tråd.. :P

Heter Anna Elin btw.

Mycket intressant efternamn Anna!

Ahead Of The Pack
2008-09-09, 16:57
Du har inte sett sweetkarolina bänka..
Jo jag tror att jag har det.

:smash:
Men tjejor utan bänktröja=*cupid*

forslund
2008-09-09, 17:20
Finns ju inget roligare än att sitta och titta på killar som verkligen inte gör annat än att sitta och glo på ,och i vissa fall försöka få uppmärksamheten från, tjejer.

Senast igår så kom det in en redigt fint stycke tjej på gymmet, sätter sig i närheten av mig. Genast kommer gymmets grövsta kille fram, börjar spänna sig framför varenda spegel han hittar (som han iofs gjort under hela tiden jag varit där). Stöna kunde han göra dessutom. Utan förvarning (efter att ha justerat positionen så han såg tjejen bättre) åkte linnet av när han körde bicepscurl.

Sådant förgyller mina träningspass fruktansvärt mycket. :D

jaaaaag
2008-09-09, 17:55
Det handlar om att vara lugn och ge det tid. Med tiden kommer folk att sluta glo på dig. Frågan är vad du kommer tycka om det då. Mouha.

Nej. Jag blir snyggare med tiden.

MAXX
2008-09-09, 18:13
är ju rätt mkt dötid mellan setten ibland. då finns det inte så mkt annat att göra än att glo på folk, eller sig själv :naughty:

Kwon
2008-09-09, 18:15
Finns ju inget roligare än att sitta och titta på killar som glor på killar som glor på tjejer som glor på killar som glor på vägg/tak etc !

Hank
2008-09-09, 18:30
Jag brukar glo på mina egna biceps

Roosen
2008-09-09, 19:52

Visst visst, det är sant.

Samtidigt blir jag förvånad över hur mycket tjejer tittar. Speciellt dom yngre varianterna på gymet, och dom är ju knappast diskreta dom heller :whipped:

burre
2008-09-09, 20:04
Nej. Jag blir snyggare med tiden.

Tillräckligt med muskler sen blir det äckligt för de flesta, så stanna innan det är försent!!!

Yes
2008-09-09, 20:15
Jag har aldrig förstått det där med att titta i smyg. Måste vara bättre att vara tydlig och låta damen förstå att man gillar det man ser.

frambogir
2008-09-09, 20:30
Mig glor folk på dels pga mina töjda öronlober, dels för att jag är rätt ful :)

Hades
2008-09-09, 20:40
Vad ska man göra mellan seten, om inte glo på andra? Kvinnokroppar är ett av mina stora intressen, så det är dubbel vinst.

Granatgiraffen
2008-09-09, 20:41
Jag har aldrig förstått det där med att titta i smyg. Måste vara bättre att vara tydlig och låta damen förstå att man gillar det man ser.

Hur går denna taktik för dig hitills? Råstirrandet menar jag.

edit
Alltså jag vet inte om du skriver roligt eller om du låter helpsycho :)

jaaaaag
2008-09-09, 20:55
Tillräckligt med muskler sen blir det äckligt för de flesta, så stanna innan det är försent!!!

Du kan inte mena allvar? LOL

Yes
2008-09-09, 20:55
Hur går denna taktik för dig hitills? Råstirrandet menar jag.
Alltså, jag ifrågasatte varför man ska smyga och skämmas för att man uppskattar någons utséende - jag ifrågasatte inte varför man ska uppföra sig civiliserat.

joriice
2008-09-09, 21:01
Du kan inte mena allvar? LOL

Jag håller med honom.

Kwot
2008-09-09, 21:08
Jag håller med honom.

VERKLIGEN

Tricklev
2008-09-09, 21:12
Tjejer som styrketränar får håriga handflator, ger dom acne, kan leda till blindhet, samt håravfall.

Sista stadiet är galenskap, du blir galen, och kort därefter så dör du.

Ironbabe
2008-09-09, 21:14

Jag håller med honom.

VERKLIGEN

Och detsamma gäller förstås det manliga könet oxå ;) Så stanna innan alla tjejer kommer tycka att ni ser äckliga ut! Att ni själva tycker ni är snygga eller trivs med er kropp skiter de i *dooh*

Piranha
2008-09-09, 21:15
Och detsamma gäller förstås det manliga könet oxå ;) Så stanna innan alla tjejer kommer tycka att ni ser äckliga ut! Att ni själva tycker ni är snygga eller trivs med er kropp skiter de i *dooh*

Nu är det hög tid att byta lag hör jag.

Tricklev
2008-09-09, 21:16
Tjejer som styrketränar får håriga handflator, ger dom acne, kan leda till blindhet, samt håravfall.

Och inte att glömma, Gud gillar det inte.

Ironbabe
2008-09-09, 21:27
Nu är det hög tid att byta lag hör jag.

Åkej??

Heniin
2008-09-09, 21:41
bara normalt att sitta o kolla på folk i speglarna eller bara kolla runt, inte bara att man stirrar på tjejer. brukar kolla om killar tränar fler, lyfter nice,har schnygga muskler etc :D

Viktor_Balck
2008-09-09, 22:05
bara normalt att sitta o kolla på folk i speglarna eller bara kolla runt, inte bara att man stirrar på tjejer. brukar kolla om killar tränar fler, lyfter nice,har schnygga muskler etc :D

Kollar du som på din avatar?

jaaaaag
2008-09-10, 11:39
Jag håller med honom.

VERKLIGEN

Jag menade inte att ifrågasätta om han menade allvar med att det ser "äckligt" ut med för mkt muskler på tjejer enligt honom. Jag undrade om han menade allvar med den kommentaren. Det är precis som om ni tror att bara för att ni tkr att det ser äckligt ut så kommer alla tjejer sluta bygga när de nått en viss gräns som enligt er är okej gällande muskler på tjejer. Vem bryr sej? Ni ser säkert ut som skit.

mini
2008-09-10, 11:46
Senast igår så kom det in en redigt fint stycke tjej på gymmet, sätter sig i närheten av mig. Genast kommer gymmets grövsta kille fram, börjar spänna sig framför varenda spegel han hittar (som han iofs gjort under hela tiden jag varit där). Stöna kunde han göra dessutom. Utan förvarning (efter att ha justerat positionen så han såg tjejen bättre) åkte linnet av när han körde bicepscurl.

Sådant förgyller mina träningspass fruktansvärt mycket. :D

Om det inte var för att du bor i Eskilstuna och skrev att det var gymmets grövsta kille skulle jag satt en peng på att det var RR.

psirus
2008-09-10, 11:58
Vem bryr sej? Ni ser säkert ut som skit.

haha you go girl!
:laugh:

burre
2008-09-10, 12:33
Jag menade inte att ifrågasätta om han menade allvar med att det ser "äckligt" ut med för mkt muskler på tjejer enligt honom. Jag undrade om han menade allvar med den kommentaren. Det är precis som om ni tror att bara för att ni tkr att det ser äckligt ut så kommer alla tjejer sluta bygga när de nått en viss gräns som enligt er är okej gällande muskler på tjejer. Vem bryr sej? Ni ser säkert ut som skit.

Högst allvarlig.

Bitterfjortis som vill pumpar i restyline (?) i läpparna och tränar överkropp på gym. Hur orolig jag än blir i mina kroppsideal kan jag ändå inte nå din kroppsfixering till knäna.

ps. (LOL)

Carolinew
2008-09-10, 13:22
Jag har dock märkt att vissa tjejer bara tror att de är gymmets medelpunkt... På mitt förra gym så tränade även en hel del av mina kompisar och en del av dem var övertygade om att den ena killen efter den andra spanade in henne. Vi tränade ihop då och då och jag märkte definitivt inte att det var någon som glodde på henne, i princip alla killar körde sitt eget race som vanligt. Men hon var fortfarande lika övertygad... *rolleyes*

Och ibland är det jävligt svårt att låta bli att titta på någon, man måste ju ha blicken någonstans och när det dessutom är speglar överallt är det svårt att inte råka titta på någon. Får ta med ögonbindel nästa gång kanske?

Hank
2008-09-10, 14:30
Jag har dock märkt att vissa tjejer bara tror att de är gymmets medelpunkt... På mitt förra gym så tränade även en hel del av mina kompisar och en del av dem var övertygade om att den ena killen efter den andra spanade in henne. Vi tränade ihop då och då och jag märkte definitivt inte att det var någon som glodde på henne, i princip alla killar körde sitt eget race som vanligt. Men hon var fortfarande lika övertygad... *rolleyes*

Och ibland är det jävligt svårt att låta bli att titta på någon, man måste ju ha blicken någonstans och när det dessutom är speglar överallt är det svårt att inte råka titta på någon. Får ta med ögonbindel nästa gång kanske?

Det jobbigaste måste vara när man råkar vila sin blick på någon som då automatiskt tror att man glor eller spanar in denne varpå personen resterande tid av passet kommer glo dubbelt så mycket tillbaka för att försäkra sig om att denne blev spanad på eller glodd på, hur man nu väljer att se det.

priceless
2008-09-10, 14:54
När jag ser att folk tittar på mig på gymmet, alltså jag menar inte glor som en 3åring genom fönstret på en godisaffär men liksom tittar - då tror jag inte att det är för att dom tycker jag är läcker utan snarare för att dom kanske kollar min teknik eller att dom är nya och kollar in folket som tränar eller helt enkelt att dom tycker jag är patetisk och undrar vad i helvete jag håller på med.

På mitt gym är det väääldigt blandat pojkar och flickor, jag tittar gärna på deras tekniker men inte för länge för jag vill inte vara en sån där som 'glor' för jag klarar knappt av när min egen pojkvän glor på mig när jag tränar för jag tappar koncentrationen, menmen :P

priceless
2008-09-10, 14:58
Kan även tillägga att jag tränar med en kille som riktigt är en sån som glor på tjejerna på gymmet, och han är inte blyg heller. Han är sjuk dryg och kan fälla kommentarer som "Jäävlar, såg ni den där bruden när hon sprang på löpbandet? Fan va pattarna hoppade" samt "Kolla in röven på den där bruden, aaaah" - vilket är det sista jag vill behöva lyssna på jag tränar. Blä! :P

Så mansgrisar finns det ;) Men dom är oseriösa små pojkar helt enkelt. Kanske?

stridis
2008-09-10, 15:00
Jag gillar att vila ögonen på folk. Finns det söta tjejer så uppmärksammas det. Samtidigt är det jävligt jobbigt när de börjar glo tillbaka.

Kwon
2008-09-10, 15:06
"Kolla in röven på den där bruden, aaaah" - vilket är det sista jag vill behöva lyssna på jag tränar. Blä! :P

Så mansgrisar finns det ;) Men dom är oseriösa små pojkar helt enkelt. Kanske?

"Kolla in röven på den där bruden, aaaah" är vad många killar tänker men alla kanske inte säger. :)

Oseriösa eller inte. Självklart finns det olika sätt att utrycka det på.

Ibland kanske man utbrister, "Now, that's a mighty fine specimen!" eller, "Den där organismen har en mycket imponerande fysik!"

priceless
2008-09-10, 15:10
"Kolla in röven på den där bruden, aaaah" är vad många killar tänker men alla kanske inte säger. :)

haha ja men vad folk tänker på vet man ju aldrig.. Oseriös menade jag i det syftet att han hellre kollar in tjejerna på gymmet och kommenterar högt och ljudligt istället för faktiskt TRÄNAR ;)

Jag stod och väntade på en bänk här om dagen, alla de 2 var upptagna, då stod en kille och körde benböj och jag var så fascinerad och tagen av vikterna han använde så jag tror nästan jag glodde lite. Måste ha varit jobbigt för honom.

Einar
2008-09-10, 16:11

Ibland kanske man utbrister, "Now, that's a mighty fine specimen!" eller, "Den där organismen har en mycket imponerande fysik!"

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42046000/jpg/_42046896_irwintiger_picgall.jpg

:D

Whistler
2008-09-10, 16:20

Nej, alltså... Först dör du, sen kommer galenskapen.

Kwon
2008-09-10, 16:23
Hade jag sett denna rutin på gymet hade jag börjat undra dock :D

THE HELL? :D
I0U3_U7OvJ0

priceless
2008-09-10, 16:25
Tänk om man kunde röra arslet sådär, dålig i sängen?

Heniin
2008-09-10, 16:56
Kollar du som på din avatar?

mm speciellt på dig Homer.. morr

jaaaaag
2008-09-10, 20:47
Högst allvarlig.

Bitterfjortis som vill pumpar i restyline (?) i läpparna och tränar överkropp på gym. Hur orolig jag än blir i mina kroppsideal kan jag ändå inte nå din kroppsfixering till knäna.

ps. (LOL)

Det är vällan roligt att du intresserar dej av vad jag gör på min fritid men jag fattar inte vad mina läppar har med muskler på kvinnor att göra.

Och om du menar att det är att vara kroppsfixerad för att man pumpar på gym så dömer du nog ut minst 90% av kolozzeums medlemmar som kroppsfixerade. Men ingenting hade med ämnet att göra i vilket fall som helst.

Jag vet inte vem det är av oss som är bitter, kanske är du bitter för att tjejerna på stan nu inte bara är snyggare än dej utan också större och mkt mer vältränade.

Och jag har aldrig hört en vältränad kille säga att det är fult med muskler på tjejer, det är alltid de blekfeta som inte vill bli dwarfade.

Chrillee
2008-09-10, 20:56
Killar är väl överlag dåliga människor, men är man snygg så är man, lev med det (bättre än att vara ful o inte få några blickar öht).

Rahf
2008-09-11, 00:10
Tjejer, allvarligt. Jag vet att mina Do-Win skor ser bra ut men nu far det vara nog! Man kan ju inte traska in pa gymmet langre utan att fa blickar pa sig.

(Engelskt tangentbord, ar man i Los Angeles sa ar man).

Fettecke
2008-09-12, 08:36
men jag kan iofs tillägga till diskutionen att jag får en "kick" av att folk kollar på vad jag sysslar med, jag vet att jag gör rätt så det kan inte vara en "wtf-håller-han-på-med-blick"

Dock kan jag fastna ¨med blicken på folk som jag tycker beteer sig lite rolig, eller lyfter tokmycket, eller helt enkelt sådant som inspirerar mig...

har dock gjort missatget att stirra på kvinnor i "fel "syfte på gymmet, det slutade med en klämd dick mellan 2st 10kg hantlar och 2 veckors sexuell avhållsamhet. ja, jag har lärt mig min läxa =/

Prankie
2008-09-12, 08:51
har dock gjort missatget att stirra på kvinnor i "fel "syfte på gymmet, det slutade med en klämd dick mellan 2st 10kg hantlar och 2 veckors sexuell avhållsamhet. ja, jag har lärt mig min läxa =/

Körde du axlar och fick bonge? :D

Fettecke
2008-09-12, 09:09
Körde du axlar och fick bonge? :D

säger inget så har jag inget sagt... men jag var faktiskt 16 eller 17 =)

Timme
2008-09-12, 16:39
du är grymt bra på att generalisera :D

dared
2008-09-12, 16:46
Tycker man det är riktigt jobbigt finns ju alltid alternativet att gå helt ofixad i gamla fula mjukisar och en säckig länsförsäkringartröja eller något. Borde iaf dra ned på blickarna.
Förövrigt skulle jag vilja att tjejer kollade på mig när jag träna :cool:

Liten Men Fet
2008-09-12, 17:01
Tycker man det är riktigt jobbigt finns ju alltid alternativet att gå helt ofixad i gamla fula mjukisar och en säckig länsförsäkringartröja eller något. Borde iaf dra ned på blickarna.
Förövrigt skulle jag vilja att tjejer kollade på mig när jag träna :cool:

Ja om man upplever att det är ett stort problem att killar glor så dra på säckiga mjukisbyxor och en stor tröja. Men då kommer kanske argumentet "jag ska kunna gå klädd hur jag vill utan att nån glor", sorry det fungerar inte så. Om jag gick utan tröja på gymmet eller i riktigt små shorts så skulle folk glo och jag är inte snygg.
Piffar man upp sig ordentligt innan gymmet och drar på sig tajta kläder så glor killar, det gör dom även på stan, på krogen och i skolan/arbetet.

BisseN
2008-09-12, 17:02
Tjejer är väldigt duktiga på att kolla in skrevet på killar haha,,det händer för jämnan och senast för 20 min sen på Kvantum, den sköna minen då dom själva insett att dom riktat blicken på skreven är obetalbar.. o ni behöver inte sluta för det är charmigt! :-D

Liten Men Fet
2008-09-12, 17:12
Tjejer är väldigt duktiga på att kolla in skrevet på killar haha,,det händer för jämnan och senast för 20 min sen på Kvantum, den sköna minen då dom själva insett att dom riktat blicken på skreven är obetalbar.. o ni behöver inte sluta för det är charmigt! :-D

Sluta ha så tajta brallor. Eller gå inte runt med halvbånge på gator och torg.

;)

BisseN
2008-09-12, 17:27
Sluta ha så tajta brallor. Eller gå inte runt med halvbånge på gator och torg.

;) HAHA I cant hjelp it, jag är konstruerad på detta sätt :hbang:
=)

Dan S
2008-09-12, 18:55
haha.. man går ju på gym för o träna men vafan det är ju ett stort + med snygga brudar och deras härliga rumpor :D

DenSisteMohikanen
2008-09-12, 19:16
Är ju fan aldrig yngre tjejer när jag tränar...man ser de bara in och ut på passen på kvällarna. Vilken tid är optimal för träning då tjejer tränar??? Kanske borde byta gym...

hiihi peace !!

Vinter
2008-09-12, 19:27
Tja anmäld dig till ett bodypump pass och ställ dig längst bak....