Visa fullständig version : rodnad av kreatin?
Har märkt att jag på senaste tiden fått "lättare" att bli röd i ansiktet. Visst brukar man bli lite röd i ansiktet vid träning/konditionsträning, men jag blir mycket lättare varm och röd i ansiktet än tidigare. Känner även av det lite när jag är stressad och liknande.
Kan detta ha med kreatin-intag att göra? Har sen 2 veckor tillbaka kommit igång med en kur kreatin monohydrat. ha d bra alla=)/k
är frågan så idiotisk så ingen kan tänka sig att svara=)?
är frågan så idiotisk så ingen kan tänka sig att svara=)?
Inte mer idiotisk än din avatar =)
Har inte upplevt samma "symtom", men testa avbryta kreatinkuren ett tag och se om det förändras?
Uppladdning av kreatin har tidigare sagts vara överflödigt och onödigt anyway.
Inte mer idiotisk än din avatar =)
Har inte upplevt samma "symtom", men testa avbryta kreatinkuren ett tag och se om det förändras?
Uppladdning av kreatin har tidigare sagts vara överflödigt och onödigt anyway.
*slap*
jo är medveten om det, får se sen hur det blir när jag avslutar kuren
Jag gillar Fragglarna:em:
Kan det inte vara så enkelt att du tränar tyngre och hårdare med kreatin i kroppen => mer färg i ansiktet. Något annat svar har jag inte.
Jag gillar Fragglarna:em:
Kan det inte vara så enkelt att du tränar tyngre och hårdare med kreatin i kroppen => mer färg i ansiktet. Något annat svar har jag inte.
skulle kunna vara så!=), men jag märker ingen direkt skillnad vad gäller styrka, så jag kör på i princip samma vikter med lika många reps som innan. vet inte om själva "kreatin"-effekten funkar så bra på mig, men röd och fin blir jag:)
fragglarna är riktigt goa:thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.