handdator

Visa fullständig version : rodnad av kreatin?

kaysim
2008-09-04, 21:32
Har märkt att jag på senaste tiden fått "lättare" att bli röd i ansiktet. Visst brukar man bli lite röd i ansiktet vid träning/konditionsträning, men jag blir mycket lättare varm och röd i ansiktet än tidigare. Känner även av det lite när jag är stressad och liknande.

Kan detta ha med kreatin-intag att göra? Har sen 2 veckor tillbaka kommit igång med en kur kreatin monohydrat. ha d bra alla=)/k

kaysim
2008-09-06, 08:22
är frågan så idiotisk så ingen kan tänka sig att svara=)?

samsam
2008-09-06, 17:38
är frågan så idiotisk så ingen kan tänka sig att svara=)?

Inte mer idiotisk än din avatar =)

Har inte upplevt samma "symtom", men testa avbryta kreatinkuren ett tag och se om det förändras?
Uppladdning av kreatin har tidigare sagts vara överflödigt och onödigt anyway.

kaysim
2008-09-07, 17:46
Inte mer idiotisk än din avatar =)

Har inte upplevt samma "symtom", men testa avbryta kreatinkuren ett tag och se om det förändras?
Uppladdning av kreatin har tidigare sagts vara överflödigt och onödigt anyway.
*slap*
jo är medveten om det, får se sen hur det blir när jag avslutar kuren

Sverker
2008-09-07, 19:41
Jag gillar Fragglarna:em:

Kan det inte vara så enkelt att du tränar tyngre och hårdare med kreatin i kroppen => mer färg i ansiktet. Något annat svar har jag inte.

kaysim
2008-09-07, 19:52
Jag gillar Fragglarna:em:

Kan det inte vara så enkelt att du tränar tyngre och hårdare med kreatin i kroppen => mer färg i ansiktet. Något annat svar har jag inte.

skulle kunna vara så!=), men jag märker ingen direkt skillnad vad gäller styrka, så jag kör på i princip samma vikter med lika många reps som innan. vet inte om själva "kreatin"-effekten funkar så bra på mig, men röd och fin blir jag:)

fragglarna är riktigt goa:thumbup: