Visa fullständig version : Fitness 24/7 Stureplan
Någon som kör där? Bra eller anus? Hittade inga bilder på nätet, allt verkar vara från den heta Malmölokalen. Billigt som tusan är det i alla fall, så jag funderar på att byta.
Stureplan är av. Inte på.
Tack, det var ju jävligt stor hjälp. För din upplysning är jag intresserad av folks åsikter kring gymmet, inte dina åsikter om Stureplan.
Nån som vet nåt om det gymmet öht? Funderar också på att börja där, fast i Stadshagen. Så billigt att det nästan är gratis ju. Och schysst med dygnet-runt-tillgång!
Torwald, om du går dit och provtränar eller nåt får du gärna betygsätta efteråt så gör jag detsamma.
grisbil3n
2008-09-06, 12:15
Alltså både hornstull och gävlegatan e nice, jag är övertygad om att David bagares håller samma standard.
Kör på Fitness 24/7 i Helsingborg och är väldigt nöjd. 149:- i månaden, bra utrustning, 18årsgräns, solarium inne i omklädningsrummet, bastu, välstädat + en massa andra smarta småsaker som jag saknat på andra gym.
Det enda jag kan klaga på är musiken. Samma skit som Friskis kör, dvs RixFM blandat med fjortismusik från MTV.
Kör på Fitness 24/7 i Helsingborg och är väldigt nöjd. 149:- i månaden, bra utrustning, 18årsgräns, solarium inne i omklädningsrummet, bastu, välstädat + en massa andra smarta småsaker som jag saknat på andra gym.
Det enda jag kan klaga på är musiken. Samma skit som Friskis kör, dvs RixFM blandat med fjortismusik från MTV.
Små ställningar *grr*
Små ställningar *grr*
Små ställningar? Bänkpressarna, racken osv eller? De är rätt normalstora tycker jag i alla fall.
Det låter ju toknice! Jag drar dit i veckan och testar. Lite för långt hemifrån egentligen, men jag hinner aldrig förbi Delta och jag vägrar SATS, så det finns inte så många andra alternativ. Återkommer med utvärdering! Under tiden mottages tacksamt fler synpunkter.
:O
Får man inte bestämma musik O.o?
Jag brukar Ta med mig lite techno/trance cd hemmifrån när jag ska tilll gymmet, och stoppa in det i dera stereo, Men är det nån där på gymmet före mig så är det ju han som bestämmt musik ! Pfft:P
Drygast med dom som spelar rix fm, går ju inte att lyfta då >.<
Kom till Sala Shape club, jag betalar 800kr/år :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.