Visa fullständig version : Så kan det gå när man är en attentionwhore i fel situation...
Slartibartfast
2008-09-03, 10:26
Du vet att det är ett klipp från filmen Never back Down?
arrelius
2008-09-03, 10:27
haha, så jävla rätt ^^
NickeSthlm
2008-09-03, 10:29
Jepp... Never Back Down... så grymt skön :) hahaha
Du vet att det är ett klipp från filmen Never back Down?
Nej :(
Fan då Slarti, jag som var på så bra humör...
http://images.shareapic.net/images2/006758333.jpg
Verkar vara en värdig film iaf.
You know its bad when one of the quotes on the back of the box is from a critic who gave it a negative review...
Pudzianovski
2008-09-03, 10:42
Hur fan kan man ens tro det är på riktigt. :D
http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2008/02/loldog-cute-puppy-pictures-fail.jpg
Bra där Stoltz, teh superior ownage of thy self. :D
Slartibartfast
2008-09-03, 11:00
Hittade denna också. Tycks vara från nån karatetävling. Kolla vilken grym spark killen i vitt får in i slutet! OMG!!
pYE4fNQKTs4
hahavaffan
2008-09-03, 11:07
Hahaha slarti äger
Hur fan kan man ens tro det är på riktigt. :D
Du har väldigt höga tankar om världen min vän, som tror att det inte finns folk som hellre attentionwhorar framför publiken än att fokusera på motståndaren. Du kommer bli en bra man :D
Meh, är ju ägd här, såg tillräckligt amatörmässigt ut för att vara på riktigt ju :( Brb videostore.
Pudzianovski
2008-09-03, 11:12
Du har väldigt höga tankar om världen min vän, som tror att det inte finns folk som hellre attentionwhorar framför publiken än att fokusera på motståndaren. Du kommer bli en bra man :D
Än har jag inte varit med om någon som gör 3 min capoeira innan en fight på gatan iaf :D
Hittade denna också. Tycks vara från nån karatetävling. Kolla vilken grym spark killen i vitt får in i slutet! OMG!!
Jösses, det ser ut som om det inte finns något försvar emot den sparken.
Haha fan den där hade man lyckas förtränga :laugh:
Nitrometan
2008-09-03, 11:32
Precis.
Undrar om den kan ha fått sitt namn efter en fågel?
Ryska_raketen
2008-09-03, 11:36
pYE4fNQKTs4
15 sek in i klippet, han som säger body bag.. SJUKT vad musig! haha
Precis.
Undrar om den kan ha fått sitt namn efter en fågel?
Kråkan?
Nitrometan
2008-09-03, 11:40
Kråkan?
Ja?
Nåt sånt. Han flaxar ju.
En kråka har inte så långa ben men man vet aldrig.
Haha Stoltz, det är från filmen "Never Back Down", hoppas att du inte trodde det var en riktig fight! :)
Du om någon (som är videofantast) borde ju ha anat! :)
:em:
Jag ska nog gå och gymma nu...eller nått... *cry*
Pudzianovski
2008-09-03, 11:50
:em:
Jag ska nog gå och gymma nu...eller nått... *cry*
Vi älskar dig ändå *cupid* *cupid*
Och angående det andra klippet, enastående teknik där!
Det där är ju en sån där mytisk spark (jag en gång läste om i ninja-manualen) som det inte finns något som helst försvar mot!
Nu går vi för långt med Karate-Kid skämten tycker jag! DE FILMERNA PRÄGLADE MIN BARNDOM :(
grisbil3n
2008-09-03, 16:43
Jag trodde det var på riktigt :(
Vi älskar dig ändå *cupid* *cupid*
*cupid*
Låt trådjäveln dö nu :D
Lövbiffen
2008-09-03, 17:29
Det är väl inge pinsamt att inte veta att det där kommer från en film. Om nu filmkvalitén ser ut så där, så lär inte storyn vara bättre, vilket borde göra det mer pinsamt att ha slösa bort sin tid för att se den.
:D
Nej men varför är det så dåligt kvalité på klippet?
Nitrometan
2008-09-03, 17:37
För att Stoltz ville spara på minnesanvändningen när han rippade den på en av Hemmakvälls datorer medan han jobbade?
:)
Slartibartfast
2008-09-03, 17:45
:D
Vill minnas att det var för att det skulle vara ett amatörklipp som fanns på nätet, som visade hur badass den blonde killen var. Ett amatörvideoklipp på nätet, inne i filmen alltså. *popcorn*
Doctor Snuggles
2008-09-04, 09:50
Jorå, men mot handtrumman är man körd.
Q3QlRu2-XhM
pYE4fNQKTs4
Shit vilken teknik!!!!!!!! Ser inte ut att finnas något försvar heller om den utförs perfekt!! Helsjukt! *screwy*
Q3QlRu2-XhM
OM man inte har lärt sig den så kallade Karaterobot-waven följt av en vanlig armdrag men med en sjujävla knytnäve följt efteråt.
wTIu_aWSf6M
Get up Daniel-san!!! Get up!
Klippet där Miyagi spöar döskallarna? Klart bäst! Även fighten mot hästsvansen är skönt.
pYE4fNQKTs4Nej för fan det där är ju en film. Det är ju den No Retreat, No Surrender :)
Q3QlRu2-XhMHelt sjukt att han är typ 25 i den filmen.
Doctor Snuggles
2008-09-04, 12:53
Helt sjukt att han är typ 25 i den filmen.
http://graphics8.nytimes.com/images/section/movies/filmography/1/WireImage_1353287.jpg
47 bast nu
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.