Visa fullständig version : Arnold använde steroider?
Här är ett klipp spm påvisar på ett humör som kan vara orsakat av steroider. vad tror ni?
http://www.youtube.com/watch?v=MSCBwczZ2gY
Ren.
Eller vill du ha (en) prop? tm
Wintermute
2008-09-02, 15:59
Man blir helt stum, kan det verkligen stämma?
Larsson85
2008-09-02, 16:01
Här är hela klippet
http://www.youtube.com/watch?v=wsHLbZyA2Uk&feature=related
Du tycker inte det ser arrangerat ut?
arrelius
2008-09-02, 16:04
Helt ärligt trådskaparn? Varför skulle det där vara på riktigt? Olika kameravinklar hela tiden samt inlagd musik. xD
Gastrocnemius
2008-09-02, 16:04
Klart att grabben är ren för tusan. Cutler och Coleman likaså.
Ni tror inte han är ironisk? Herregud.
Wintermute
2008-09-02, 16:11
Ni tror inte han är ironisk? Herregud.
Är Arnold ironisk? Varför?
LadyInsane
2008-09-02, 16:14
Klart att grabben är ren för tusan. Cutler och Coleman likaså.
Precis. 12000 kalorier om dagen är nyckeln...
Tricklev
2008-09-02, 16:14
Lite mer roids beteende, ungarna har tur att han inte drämde en stol i ansiktet på dom.
yFl-WQAXMto
Är Arnold ironisk? Varför?
Mig lurar du inte. ;)
:D Det är förstås ett skämt från trådskaparens sida!! :laugh:
Runda Grodan
2008-09-02, 16:17
Det är väl inte så konstigt att han reagerar som han gör. Hon skrattade ju åt hans posering. :/
Viktor_Balck
2008-09-02, 16:19
Det är väl inte så konstigt att han reagerar som han gör. Hon skrattade ju åt hans posering. :/
Precis, hon skall veta hut helt klart.
Ni visste dock inte att Arnold var en hejjare på spanska!
f5wN3a_YQW4
HAHA, så roligt klipp :laugh:
Arnold slog krabban. Det måste innebära att det är en officiell pose
arnold svarar på den frågan i extramaterialet på pumping iron.
han säger själv vilka preparat som han använde. men understryker även att de inte var förbjudna då.
Ah, Stay Hungry. Nästan lika bra som Hercules i New York.
Scratch89
2008-09-02, 21:58
Ah, Stay Hungry. Nästan lika bra som Hercules i New York.
INGET slår Hercules I New York! :D
haha vilken konung!
Dock kan väl vem som helst se att klippet var arrangerat...
So true. Bara specialeffekterna när han kastar diskus och brottningsmatchen med björnen är värda Oscar.
specialeffekterna
? :confused:
arnold svarar på den frågan i extramaterialet på pumping iron.
han säger själv vilka preparat som han använde. men understryker även att de inte var förbjudna då.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/01/funny-pictures-captain-obvious-cat.jpg
Nope, därav "nästan". ;)
Tror inte du sett Stay Hungry iofs? Den är rätt grym den med.
Vad exakt är det han skriker i slutet? :D jag får det till något i form av STOP THAT I DONT LIKE IT och sen typ THE BODY IS SUPPOSE TO LOOK NICE!!! innan han slänger bort henne. kan någon förstå jag vill veta :D
förresten får man inte bilden av att det är en gammal porrfilm i början.... alla mina polare som har sett den trodde också det.
Vad exakt är det han skriker i slutet? :D jag får det till något i form av STOP THAT I DONT LIKE IT och sen typ THE BODY IS SUPPOSE TO LOOK NICE!!! innan han slänger bort henne. kan någon förstå jag vill veta :D
förresten får man inte bilden av att det är en gammal porrfilm i början.... alla mina polare som har sett den trodde också det.
"I am not ugly, stop it, this is what a body should look like, i am beautiful etc."
Mr. Moose
2008-09-29, 06:48
Här är ett klipp spm påvisar på ett humör som kan vara orsakat av steroider. vad tror ni?
http://www.youtube.com/watch?v=MSCBwczZ2gY
Vad jag tror? Att det är ett klipp från en film och därför till 100% arrangerat efter filmskaparens tycke och smak.
Om jag länkar ett klipp till "Superman", vad skulle du tro? Att han verkligen kunde flyga innan han bröt nacken?
Scratch89
2008-09-29, 06:53
Tack för att ni bumpade den här tråden. Den är helt sanslöst bra! :D
Så sjukt bra när han brottas med en man i en sliten björndräkt. Kan vara bästa actionscenen någonsin.
Svårt att säga om det är fejk eller inte.
Pumping Iron var ju fejkad (dvs de hade bestämt innan hur de skulle agera och säga etc), men Hercules i New York var ju en dokumentär. Däremot tyckte jag att det kändes lite fejkat på vissa ställen, tex vid slutet kändes det inte riktigt genuint.
Men oavsett vad ni har läst (på vissa förkastliga sidor) så var gudarna i början och björnen genuina. Det var bara en episod i slutet som man kan spekulera om det var fejk eller inte.
Scratch89
2008-09-29, 10:04
Kwon, det enda som jag tror är fejk i Hercules I New York är när Arnold tappar sin styrka under tyngdlyftartävlingen. Aldrig nånsin skulle Arnold bli svag.
Kwon, det enda som jag tror är fejk i Hercules I New York är när Arnold tappar sin styrka under tyngdlyftartävlingen. Aldrig nånsin skulle Arnold bli svag.
Exakt! Den scenen fick mig att fundera länge!
Whistler
2008-09-29, 10:40
Pie? :Virro
Lite mer roids beteende, ungarna har tur att han inte drämde en stol i ansiktet på dom.
yFl-WQAXMto
HAHAHAHA DAGENS!
Alltidxx
2008-09-30, 15:08
Det VAR faktiskt inte en klockren most muscular. Det är klart hon blev full i skratt. Men om någon av er skrattar när jag posar då jävlar smäller det!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.