Visa fullständig version : Varumärken
MasterChief
2008-08-31, 09:25
Säg vilka varumärken du gillar och jag ska berätta vem du är.
Vilka varumärken får det att pirra lite så där extra för dig, och vet du varför?
Exklusiva varumärken som har en gedigen tradition, historia och stolthet och som självklart har en väldigt bra kvalitet.
Viktor_Balck
2008-08-31, 09:41
Eldorado.
Arf Pingvin
2008-08-31, 09:42
Eleiko
Öhlins
Danielsson Flyreels
Återkommer, ska fundera lite.
Blizzard Entertainment och Apple
Marlboro.
Och då gillar jag inte ens rökning...
Fatalist
2008-08-31, 10:09
Sector Nine
Daniiiel
2008-08-31, 10:44
Red Stripe
Black Isle (extinct)
Interplay (extinct)
Google
H&M
IKEA
Sundsarn
2008-08-31, 11:27
Black Isle (extinct)
Interplay (extinct)
+1 :(
Tricklev
2008-08-31, 11:35
Brazzers
JärnJane
2008-08-31, 11:36
nike, nike och nike för nästan hela slanten!
men också scott, G-star raw, marabou och ikea
Muaytudd
2008-08-31, 11:57
Eleiko
Öhlins
Danielsson Flyreels
Hah!
Simms :cool:
Säg vilka varumärken du gillar och jag ska berätta vem du är.
Vilka varumärken får det att pirra lite så där extra för dig, och vet du varför?
Lego (bygga saker, hela min uppväxt)
Ikea (Åter igen, bygga saker, billigt, bekvämt)
MAX (Goda hamburgare, norrländskt alternativ, in you'r face donken!)
Pringels (Seriöst, blir sugen varje gång jag ser reklamen, men så fantastiska är ändå inte chipsen)
Dell (Underbar support, storföretag, gammal arbetsgivare)
V.I.C.E FUND (omoraliska och står för det, inte bara står för det utan flaggar med det "investing in companies that have significant involvement in, or derive a substantial portion of their revenues from, industries such as tobacco, gaming, defense/weapons, liquor and other companies irrespective of whether their products or services may be considered socially correct")
Blizzard (Diablo, Warcraft, Starcraft, de har haft mig på kroken sedan förra årtusendet)
Arc'teryx - Grundad i Canada, ägs nu av finnar har jag för mig. De tillverkar extremt bra utekläder och ryggsäckar. Har allt ifrån 3 olika jackor av dem, skalbyxor, handskar, mössor, klättersele, ryggsäckar osv. osv.
Märket är för mig förknippat med otroligt bra kvalitet, deras kläder sitter som skräddarsydda, ryggsäckarna är otroligt bra osv.
Black Diamond - Nästan 95% i mitt klätterrack, har en sele oxå från dem, hjälm, alpinryggsäck, kilar, slingor och alla friends kommer från dem.
Nikon - för att jag drömt om en Nikon kamera och nu är jag ägare till en D80*cupid*
American Express
Bollinger
Borelli
Church's
Ermenegildo Zegna
Porsche
Muaytudd
2008-08-31, 12:13
Arc'teryx - Grundad i Canada, ägs nu av finnar har jag för mig. De tillverkar extremt bra utekläder och ryggsäckar. Har allt ifrån 3 olika jackor av dem, skalbyxor, handskar, mössor, klättersele, ryggsäckar osv. osv.
Märket är för mig förknippat med otroligt bra kvalitet, deras kläder sitter som skräddarsydda, ryggsäckarna är otroligt bra osv.
Black Diamond - Nästan 95% i mitt klätterrack, har en sele oxå från dem, hjälm, alpinryggsäck, kilar, slingor och alla friends kommer från dem.
Nikon - för att jag drömt om en Nikon kamera och nu är jag ägare till en D80*cupid*
Måste vara tråkigt för alla Arc'teryx-älskare att produktionen har flyttats från Canada till Kina.
Däremot kommer Canada Goose få bättre kvalité (kanska t.om matchar pris nu..) då de kommer att producera i Arc'teryx gamla fabriker (myyycket kompetent produktion där).
/chrille
hangatyr
2008-08-31, 12:30
vulkan fightwear. (http://www.vulkanstore.com/home.php)
bekvämast bjj-gi någonsin.
Måste vara tråkigt för alla Arc'teryx-älskare att produktionen har flyttats från Canada till Kina.
Däremot kommer Canada Goose få bättre kvalité (kanska t.om matchar pris nu..) då de kommer att producera i Arc'teryx gamla fabriker (myyycket kompetent produktion där).
/chrille
Det har den ju varit länge, inget nytt under solen, även om någon på Utsidan ville påstå det.
Canadian Goose jackorna är bra om man jobbar med olja och gas i de mer arktiska breddgraderna och inte går på stureplan. Såg inte ens deras jackor och då har jag bott i Calgary känd för sina bistra vintrar!
Muaytudd
2008-08-31, 13:47
Det har den ju varit länge, inget nytt under solen, även om någon på Utsidan ville påstå det.
Canadian Goose jackorna är bra om man jobbar med olja och gas i de mer arktiska breddgraderna och inte går på stureplan. Såg inte ens deras jackor och då har jag bott i Calgary känd för sina bistra vintrar!
Tänkte inte på deras dunjackor. De har även några fina som påminner om oljerockar.
Hänger inte så mycket på utsidan. Har dock jobbat i grossistleden.
hahavaffan
2008-08-31, 13:47
BMW
Universal Studios
Hungry Jack's
Sony
Sony
Kwon
Fairing
Schering
Coca Cola
Juice Rx
Nikon, Leica, Kalles kaviar, Apple, Fjällräven, Bofors, Victorinox
Fairtrade
Jack Daniel's
Slashdot
Måste lägga till Gary Strydoms märke
CrazEEWear, då nästan hela min mysklädsel-ensemble består av plagg av detta märke.
Sedan vill jag också tacka gudarna för bryggeriet Saturnus AB som skapade Trocadero-läsken.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.