Visa fullständig version : Gråter du när du ser denna videon?
Tricklev
2008-08-25, 17:16
Nej, tönt.
Jag gråter lite. Håll inte inne dina känslor.
Jag är med tricklev.
Tönt.
Nej, tönt.
okänsliga sten!
första gången jag såg den så var det fan nära att det kom en liten tår. :em:
Helt galet! Jag är inte långt från tårar faktiskt. Musiken, historian, det helt otroligt makalösa händelseförloppet! Men jag har också lätt för att gråta för såna här saker. Bölade igenom senaste halvan av idol ffs :)
(Amanda var otrolig)
hahavaffan
2008-08-25, 17:22
Det är låtens fel *cry* *cry* *cry*
JärnJane
2008-08-25, 17:23
Nej, men lite fuktig i ögat blir man allt, samtidigt som jag gör en fånig min och hundögon och säger "naaaaawwwww"
:em: :D
Gråta till Whitney Houston?
sundvall
2008-08-25, 17:24
wtf?
JustinCredible
2008-08-25, 17:25
Nä, musiken är för mkt. Däremot grät jag åt ett Star Trek avsnitt för några dagar sen så helt omöjlig är jag inte.
Gråta till Whitney Houston?Whitney, Foreigner och Journey kan få mig att gråta vid vissa emotionella stunder.
Carolinew
2008-08-25, 17:40
Nä jag är så jävla trött på den där videon nu då folk postar den precis ÖVERALLT! GAH! *gah!*
Whitney, Foreigner och Journey kan få mig att gråta vid vissa emotionella stunder.
Den enda musiker som jag kan ta till gråten för är Dylan.
Haha det känns sjukt 90-tal att förknippa passion med kvinnlighet. Iofs är jag väldigt introvert med mina känslor, vilket kan få en att verka som en känslokall, något stel individ.
Gullig, men lite osannolik, story. Men gråta?
jag blev lite besviken faktiskt.
det hade varit kul å se lejonet ge någon av dom
ett rejält bett över nacken.
Sett den många gånger, men hittills fått fuktiga ögon varje gång. *cupid*
Vill bara se lejon när de sliter något i stycken!
Liten Men Fet
2008-08-25, 18:26
Videon är ju gullig och dom ser ju ut att ha trevligt, varför gråta över det?
Haha det känns sjukt 90-tal att förknippa passion med kvinnlighet.
Vem gör det då?
Förutom du då (uppenbarligen).
Haha det känns sjukt 90-tal att förknippa passion med kvinnlighet. Iofs är jag väldigt introvert med mina känslor, vilket kan få en att verka som en känslokall, något stel individ.
De har inte sett någon MMA-fighter skråla efter en härlig knockvinst. Det är känslor; det handlar om passion och aggression, och lättad glädje tamigfan.
Jag är passionerad som en tegelsten.
Vad makabert ifall videon haft det upplägget och de blivit mat för kissen. "unfortunately he didn't recognise them" :laugh:
Vad makabert ifall videon haft det upplägget och de blivit mat för kissen. "unfortunately he didn't recognise them" :laugh:
Det var faktiskt riktigt roligt skrivet:laugh:
Det är fint och gulligt men jag gråter inte. Jag är glad att du är i sån kontakt med dina känslor.
Skulle Steven Seagal gråta av det där?
http://www.theage.com.au/ffximage/2007/08/18/rgw_seagal_narrowweb__300x428,0.jpg
Andy.da.wohoo
2008-08-25, 19:36
Fint faktiskt:) Väldigt tufft och fint:)
Aekkelpotta
2008-08-25, 19:37
Nej, men det var väldigt coolt :)
ErikWrestlingFreaket
2008-08-26, 00:56
Nej. Ögonen blev inte ens fuktigare
Den där j-a bakgrundsmusiken förstör ju allt och på slutet trodde jag att det hela var ett prank. Nej jag blev inte fuktig i ögat. Jag fick dock en min som sade "naaaaw" under en liten period.
ManuelIT
2008-08-26, 07:41
Nej. Min bullshit-detektor skriker för högt
Fin katt, fruktansvärt fula frisyrer och en jobbigt blinkande text.
Nä, jag blev inte fuktig i ögat.
Langster
2008-08-26, 07:57
Det gick ett helt TV-program om de där för ett tag sen. Lejonet levde dock inte vilt vad jag kommer ihåg utan i någon typ av park, så det var fortfarande vant vid människor. Men det gillade ju människorna och det hade gått ett tag sen de sågs. Jag tror de skulle starta en egen park i Afrika eller nåt sånt men mannen dog innan de hann fixa det.
Hursomhelst, coolt att vara kompis med ett lejon!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.