Visa fullständig version : Simma med lunginflamation?
Jag har lyckats dra på mig en lunginflamation genom bedriften att kräkas under narkos. Är det helgalet att åka och simma några längder i en tempererad basäng?
Mest sugen på att bli våt, tänker inte leka Phelps utan mest som avslappning.
Är du galen? När jag hade lunginflamation så kunde jag knappt stå upp.
Jag skulle inte göra något fysiskt alls förutsatt att din läkare inte gjort klartecken för det.
Slartibartfast
2008-08-24, 08:54
Hur kan man ens överväga nåt sånt?
För jag mår kanon, det som är så konstigt. Låg inne på sjukhus mellan onsdag och lördag men har varit feberfri i flera dagar.
Det enda jag har är ytterst lite slem i halsen.
Du känner väl din kropp bäst, svårt för andra att veta över internet :f
Antar att det är bäst att vänta.
Tack för snabba svar.
Med tanke på att bakterier mår ganska gott i sån miljö, kan det ju vara trevligt mot de andra badhusbesökarna att avstå.
Pepparkakssmurfen
2008-08-24, 14:51
lol? Ta det lugnt nu och fortsätt käka penicillin så att du blir av med lunginflammationen.
Svar på din fråga: Ja,det är helgalet att åka och simma några längder i en tempererad basäng.
Jag har lyckats dra på mig en lunginflamation genom bedriften att kräkas under narkos. Är det helgalet att åka och simma några längder i en tempererad basäng?
Mest sugen på att bli våt, tänker inte leka Phelps utan mest som avslappning.
lägg dig i badkaret
Med tanke på att bakterier mår ganska gott i sån miljö, kan det ju vara trevligt mot de andra badhusbesökarna att avstå.
Nu smittar ju iofs inte lunginflammation men det är klart att det är rätt idiotiskt att dra till en simhall när man har lungorna fulla med slem.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.