Visa fullständig version : vill se ut såhär, (behöver kunniga åsikter)
Vespertilio
2008-08-18, 16:00
Jag har hängt runt kolozzeum i ett par månader snart och läst mycket bra inlägg från många kunniga medlemmar här. Nu tyckte jag att det var dags att bli medlem och göra mitt första inlägg.
Jag är 183 cm och har gått ner från 75kg till 69 nu. jag märker att min mage har blivit klart synligare men det känns dock som att jag har förlorat mer i muskelmassa än i fett. (skulle vilja posta upp bild men har inte tillgång till kamera för tilfället.)
Min träning består av helkroppspass förutom ben som jag tränar en separat dag (tränar främst mage, bröst och armar. Ser till att få med dem varje pass iaf.). Jag tränar lite mer explosivt och maxar inte eftersom jag håller på med thai boxning på sidan av. kör 3x8-10-15 set beroende på övning och vilar kanske bara runt 1-2 minuter max mellan övningarna för att svettas extra mycket, hålla mig varm och slita på kondisen. (börjat träna i långärmad för övrigt, känns som det sliter mer.)
Såg nyligen Never back down (lite fjantig film om man tränar mma själv :P) men fick syn på skådisen cam gigandet. Tyckte han hade en väldigt sjysst fettprocent på kroppen av min smak iaf. Jag försökte ta reda på mer om hans träningsrutiner men hittade ingenting någonstans. Därför beslöt jag mig att vända mig hit och fråga några om er som är klart kunnigare kring fett minskning i samband med träning etc.
här är en bild på han:
http://farm3.static.flickr.com/2193/2340448849_5312ee2e4f_o.jpg
Meningen med topicen är att jag tänkte se om några av er kunde dömma utifrån bilden eller som har sett filmen ungefär vilken vikt ni tror att han snittar på eller fett procenten. eller av egen erfarenhet vet ungefär hur man bör göra för att få hans resultat. Det jag antar är att han vägde mer än vad jag gjorde innan han började deffa. just nu känns det som att om jag ska få så tight kring armarna och magen borde jag sänka till 60 kilo :smash: Han är för övrigt 180 cm, nästan lika lång som jag. Kunde inte finna någon information om hans vikt dock.
ska försöka få upp en bild på mig oxå så småningom.
~Tack för ett bra forum övrigt!
tigerofsweden
2008-08-18, 16:08
En vild gissning är att han ligger på mellan 75-80kg och att han har kanske 9-10% i bf. Men det är som sagt en vild gissning. Jag antar att du har några år kvar till liknande form baserat på dina stats som du la ut, men även det en vild gissning :)
Vespertilio
2008-08-18, 16:29
Ledsen för den taskiga kvalitén men detta var närmsta jag kunde komma för tilfället. (tagen med min gamla mob förra veckan ^^) ~Jag 70 kg.
http://www.freeimagehosting.net/uploads/384028ee0b.jpg
Funderar om det inte vore bra att bulka upp istället nu under under hösten-vintern till ca 80kg för att börja deffa till våren. (bad säsongen är som sagt över och man kommer inte direkt gå runt i linne under vintertid :P)
Ledsen för den taskiga kvalitén men detta var närmsta jag kunde komma för tilfället. (tagen med min gamla mob förra veckan ^^) ~Jag 70 kg.
Funderar om det inte vore bra att bulka upp istället nu under under hösten-vintern till ca 80kg för att börja deffa till våren. (bad säsongen är som sagt över och man kommer inte direkt gå runt i linne under vintertid :P)
Tycker du ska utnyttja det mörka halvåret med att lägga på dig lite massa :) Känns ju faktiskt inte som att det skulle vara någon omöjlighet för dig att se ut ungefär (märk betoningen på ungefär) sådär om du genomför en bra bulk och följer upp det med en hälsosam deff :)
Du fixar det nog! :thumbup:
Om inte annat lär du iaf komma en liten bit på vägen :)
polka_griis
2008-08-18, 18:00
Han är sjukt het!
Cam har lika snygga tuttar som mig
kalajset
2008-08-18, 18:35
Jag tror personligen han är under 9% i kroppsfett - (kolla ådrorna på magen t ex), men det är som sagt endast en gissning, mkt svårt att uppskatta fettprocent, så även vikt. Men om man nu ska göra en gissning, så tror jag snarare det handler om närmare 75 än 80 kg. Visst är han vältränad, och har en del muskler på kroppen, men det är fortfarande mestadels hans låga fettprocent som gör det mesta med hans kropp s as.
Du vet säkert om att musklernas utséende i grund och botten handlar om gener, (du kan m ao inte direkt forma musklerna med olika typer av träning, bara få dem att växa sig större), men du verkar ha en liknande kroppstyp iaf, så med lite mer massa, och ännu bättre form, (din nuvarande är knappast dålig, mkt lägre ska man nog inte gå utan mer muskler), så lär du vara bra nära en liknande kropp som sagt.
Jag tycker absolut du ska börja bulka nu, av flera skäl. Dels slippar du den värsta grisbulken, eftersom du har ett tag på dig. (Ungefär fem-sex månader, kallt räknat). Sedan eftersom du är i en såpass bra form som du redan är i, kommer de första pålagda kilona knappast få dig att se tjock ut=även sensommarbaden går att genomföras utan att skämmas alltför mycket. Däremot skulle jag vilja hävda att 80kg är absolut minimum, gå gärna upp till runt 85 anser jag. (M ao 2-3 kg i månaden). Då börjar det iofs likna grisbulk, men ändå "på rätt sida", anser jag iaf. Formen kommer då i slutet vara litet off, men å andra sidan lär du då faktiskt ha såpass mkt muskler, att du med lite tur åtminstone kommer bra nära din förebilds utséende efter en deff på sisådär 10-12 kg t om mitten av sommaren. (Från 85 ner till 73-75 m ao). Rent ut sagt kommer du då, om allt går vägen, vara i riktigt jäkla hård form, men om du sedan ser ut som din förebild eller inte går som sagt inte att svara på. En sak är säker - du kommer iaf vara bra nära muskel/fettprocentsmässigt. :)
Vespertilio
2008-08-18, 20:27
Jag tror personligen han är under 9% i kroppsfett - (kolla ådrorna på magen t ex), men det är som sagt endast en gissning, mkt svårt att uppskatta fettprocent, så även vikt. Men om man nu ska göra en gissning, så tror jag snarare det handler om närmare 75 än 80 kg. Visst är han vältränad, och har en del muskler på kroppen, men det är fortfarande mestadels hans låga fettprocent som gör det mesta med hans kropp s as.
Du vet säkert om att musklernas utséende i grund och botten handlar om gener, (du kan m ao inte direkt forma musklerna med olika typer av träning, bara få dem att växa sig större), men du verkar ha en liknande kroppstyp iaf, så med lite mer massa, och ännu bättre form, (din nuvarande är knappast dålig, mkt lägre ska man nog inte gå utan mer muskler), så lär du vara bra nära en liknande kropp som sagt.
Jag tycker absolut du ska börja bulka nu, av flera skäl. Dels slippar du den värsta grisbulken, eftersom du har ett tag på dig. (Ungefär fem-sex månader, kallt räknat). Sedan eftersom du är i en såpass bra form som du redan är i, kommer de första pålagda kilona knappast få dig att se tjock ut=även sensommarbaden går att genomföras utan att skämmas alltför mycket. Däremot skulle jag vilja hävda att 80kg är absolut minimum, gå gärna upp till runt 85 anser jag. (M ao 2-3 kg i månaden). Då börjar det iofs likna grisbulk, men ändå "på rätt sida", anser jag iaf. Formen kommer då i slutet vara litet off, men å andra sidan lär du då faktiskt ha såpass mkt muskler, att du med lite tur åtminstone kommer bra nära din förebilds utséende efter en deff på sisådär 10-12 kg t om mitten av sommaren. (Från 85 ner till 73-75 m ao). Rent ut sagt kommer du då, om allt går vägen, vara i riktigt jäkla hård form, men om du sedan ser ut som din förebild eller inte går som sagt inte att svara på. En sak är säker - du kommer iaf vara bra nära muskel/fettprocentsmässigt. :)
sjysst inlägg! Nu får jag allt motivation =). Dock är det ju lättare sagt än gjort. Jag är duktig på att slarva med frukost och mat för övrigt. Dock tror jag jag skulle klara av att bulka upp mig till iaf till en 80 kg till början av våren. 10 kg på 6 månader bör avklaras. Gäller bara att ha disciplin och ligga i med träningen oxå! cool avatar btw, Megaman äger.
tack för alla svar :hbang:
en fråga bara?
Ser inte killen lite fyllig (den första bilden).
Tros ni han anbänder/andvänt kretain?
Slartibartfast
2008-08-18, 20:35
Vill man se ut sådär så behöver man fan inte bulka upp sig 10-15 kilo som vissa föreslår i denhär tråden. *screwy*
Träna hårt, ät vettigt.
creperiet
2008-08-18, 21:55
Han ligger är väl ungefär Fight Club-Brad/rent discobygge. Kan garantera att han inte kör marklyft eller knäböj. Hantelpump, idiotcardio och som sagt någorlunda balanserad kost så tar det inte lång tid.
kalajset
2008-08-18, 23:07
Vill man se ut sådär så behöver man fan inte bulka upp sig 10-15 kilo som vissa föreslår i denhär tråden. *screwy*
Träna hårt, ät vettigt.
Jo, med tanke på att kroppsfettet troligen ligger runt 8%, och trådskaparen ligger på kanske 11%, utan sådär jättemycket muskler i dagsläget. Att då "bulka upp sig" fem sex kilo, för att sedan gå ner hälften när det är dags att deffa lär knappast hjälpa. Går man upp 10-15 kg, och sedan går ner 70-80% av den siffran, långsamt, lär formen vara säkerställd. Överskriden? - Jovisst, högst troligen, men hellre vara säker på att klara det än bli missnöjd.
Sedan - hur många har sett Never Back Down, och/eller vet något om personen i fråga gällande hans ev. knäböjar eller inte?
tigerofsweden
2008-08-18, 23:14
en fråga bara?
Ser inte killen lite fyllig (den första bilden).
Tros ni han anbänder/andvänt kretain?
Det kallas muskler? :Virro
kalajset
2008-08-18, 23:16
Man skulle även kunna förenkla det: I mitt tycke borde trådskaparen allt som allt gå upp en tre-fyra kilo massa, och "samtidigt" ner i fettprocent. Vägen dit är egentligen valfri. Med mitt förslag går han, teoretiskt, upp tre kg i slutändan, samtidigt som han har sänkt sitt kroppsfett, bra shit :thumbup:
kalajset
2008-08-18, 23:18
sjysst inlägg! Nu får jag allt motivation =). Dock är det ju lättare sagt än gjort. Jag är duktig på att slarva med frukost och mat för övrigt. Dock tror jag jag skulle klara av att bulka upp mig till iaf till en 80 kg till början av våren. 10 kg på 6 månader bör avklaras. Gäller bara att ha disciplin och ligga i med träningen oxå! cool avatar btw, Megaman äger.
tack för alla svar :hbang:
80kg lär nog räcka som sagt, men då gäller det att verkligen vara strikt också, och framförallt inte ha för bråttom när deffen kommer, då är det lätt att det ryker fem-sex kilo första månaden. Därav mina "säkehetsmarginaler" :D - Dock är detta verkligen ingen omöjlighet, utan tvärtom, ytterst realistiskt.
Och ja, visst gör han!
Jag har hängt runt kolozzeum i ett par månader snart och läst mycket bra inlägg från många kunniga medlemmar här. Nu tyckte jag att det var dags att bli medlem och göra mitt första inlägg.
Jag är 183 cm och har gått ner från 75kg till 69 nu. jag märker att min mage har blivit klart synligare men det känns dock som att jag har förlorat mer i muskelmassa än i fett. (skulle vilja posta upp bild men har inte tillgång till kamera för tilfället.)
Min träning består av helkroppspass förutom ben som jag tränar en separat dag (tränar främst mage, bröst och armar. Ser till att få med dem varje pass iaf.). Jag tränar lite mer explosivt och maxar inte eftersom jag håller på med thai boxning på sidan av. kör 3x8-10-15 set beroende på övning och vilar kanske bara runt 1-2 minuter max mellan övningarna för att svettas extra mycket, hålla mig varm och slita på kondisen. (börjat träna i långärmad för övrigt, känns som det sliter mer.)
Såg nyligen Never back down (lite fjantig film om man tränar mma själv :P) men fick syn på skådisen cam gigandet. Tyckte han hade en väldigt sjysst fettprocent på kroppen av min smak iaf. Jag försökte ta reda på mer om hans träningsrutiner men hittade ingenting någonstans. Därför beslöt jag mig att vända mig hit och fråga några om er som är klart kunnigare kring fett minskning i samband med träning etc.
här är en bild på han:
http://farm3.static.flickr.com/2193/2340448849_5312ee2e4f_o.jpg
Meningen med topicen är att jag tänkte se om några av er kunde dömma utifrån bilden eller som har sett filmen ungefär vilken vikt ni tror att han snittar på eller fett procenten. eller av egen erfarenhet vet ungefär hur man bör göra för att få hans resultat. Det jag antar är att han vägde mer än vad jag gjorde innan han började deffa. just nu känns det som att om jag ska få så tight kring armarna och magen borde jag sänka till 60 kilo :smash: Han är för övrigt 180 cm, nästan lika lång som jag. Kunde inte finna någon information om hans vikt dock.
ska försöka få upp en bild på mig oxå så småningom.
~Tack för ett bra forum övrigt!
Är det lovehandles han har eller är det nåt annat som buktar ut?
Hört talas om Obliques (http://www.exrx.net/Muscles/Obliques.html)?
creperiet
2008-08-19, 08:11
Sedan - hur många har sett Never Back Down, och/eller vet något om personen i fråga gällande hans ev. knäböjar eller inte?
Han har inte bål- eller trapsmuskulaturen som de basövningarna ger. Kroppsfettprocenten lurar. Armarna och pects är svullna på det sättet, jämfört med resten av kroppen, att det åstadkommer man bara genom att punktträna de områdena.
Slartibartfast
2008-08-19, 08:29
Herregud, det är som att läsa en tråd på hälso.info. eller Manligt.net *popcorn*
Herregud, det är som att läsa en tråd på hälso.info. eller Manligt.net *popcorn*
Men visst är det kul :laugh:
chaffisen
2008-08-20, 02:34
Han har inte bål- eller trapsmuskulaturen som de basövningarna ger. Kroppsfettprocenten lurar. Armarna och pects är svullna på det sättet, jämfört med resten av kroppen, att det åstadkommer man bara genom att punktträna de områdena.
Och tränar man hela kroppen växer alla muskler lika snabbt? Han vore inte den första som har någon muskel som släpar.
creperiet
2008-08-20, 14:47
Och tränar man hela kroppen växer alla muskler lika snabbt? Han vore inte den första som har någon muskel som släpar.
Det är ju inte frågan om släpning, det är frågan om obefintlig tillväxt.
ser inte direkt ut som han tränat mkt rygg :P
Han är juh en spete, träna på ett gym 6 månader å deffa så ser du ut sådär, hoppa gjärna över icke-disco övningar som mark å böjj så blir du garanterat lika dan.
-Englund
2008-08-20, 16:19
Är det bara jag eller är han GRYMT LIK Tobias Linderoth? :| Tobias kör nog mer cardio än denna kille dock;)
Den där snubben kan inte väga 80 kg på 180 cm.. Inte en chans i dalar.. Man är bra mycket biffigare än sådär vid den vikten.
Min gissning är 68-70.
Eddie Vedder
2008-08-20, 20:54
Är det bara jag eller är han GRYMT LIK Tobias Linderoth? :| Tobias kör nog mer cardio än denna kille dock;)
:laugh:
Jag tänkte på EXAKT samma sak det första jag gjorde när jag såg honom. SJUKT lika!:D Mycket roligt men även mycket offtopic.;)
Chrillee
2008-08-20, 20:58
Kärlekshandtag med ådror på magen vore coolt :Virro
Den där snubben kan inte väga 80 kg på 180 cm.. Inte en chans i dalar.. Man är bra mycket biffigare än sådär vid den vikten.
Min gissning är 68-70.
Ja, det där är knappast 80kg om killen är 180cm. Närmare 70kg som sagt.
Lite konstruktiv kritik. Mycket mer armar, lite mer bröst och mage.
Några tokiga energiöverskott är bara onödigt. Satsa på att lägga på dig ca 4-6kg fram till februbari, sen deffar du ner ca 8kg till juni. Borde inte vara långt ifrån ditt mål då...
Kan tillägga att en deff nu inte skulle ge dig ett positivt resultat med tanke på ditt mål.
Vespertilio
2008-08-21, 09:23
Lite konstruktiv kritik. Mycket mer armar, lite mer bröst och mage.
Några tokiga energiöverskott är bara onödigt. Satsa på att lägga på dig ca 4-6kg fram till februbari, sen deffar du ner ca 8kg till juni. Borde inte vara långt ifrån ditt mål då...
ska försöka gå upp ca 10 kg fram till feb hade jag tänkt. väger ju nästan 71 nu så det är nog inga problem. måste bara se till att träna hårt under tiden så jag lyckas öka i massa oxå*flex*
heh bra att du påpekade armarna eftersom jag själv tycker att jag skulle behöva öka som mest där, jobbigt som fan att köra biceps dock *gah!* får kanske bygga om mitt schema och lägga in ett helt arm pass.
jobbigt som fan att köra biceps dock *gah!* får kanske bygga om mitt schema och lägga in ett helt arm pass.
Att köra för mycket armar (små muskelgrupper) kan i värsta fall få rent motsatt effekt. Själv hade jag knappt någon nämnvärd utveckling av biceps när jag till en början körde en dedikerad arm-dag. Först nu när jag tränar biceps mindre (i ett två-splitupplägg) har de börjat växa.
Bättre är då att satsa på ett genomtänkt val av övningar, och/eller att kanske gå över från helkroppspass till ett upplägg där biceps körs endast en gång i veckan. Vad kör du för bicepsträning i dagsläget?
Vespertilio
2008-08-21, 15:27
Att köra för mycket armar (små muskelgrupper) kan i värsta fall få rent motsatt effekt. Själv hade jag knappt någon nämnvärd utveckling av biceps när jag till en början körde en dedikerad arm-dag. Först nu när jag tränar biceps mindre (i ett två-splitupplägg) har de börjat växa.
Bättre är då att satsa på ett genomtänkt val av övningar, och/eller att kanske gå över från helkroppspass till ett upplägg där biceps körs endast en gång i veckan. Vad kör du för bicepsträning i dagsläget?
hmm, kör först med lättare fria vikter på 6-7kg. 5x10 sen kör jag maskin. (den som isolerar armarna, man sitter ner o sträcker ut armarna på en platta framför en, så får man lifta :P) mins ej vad den heter men kör 3x8 med 15 kg på den. brukar köra detta varannan dag.
hoppas du fattar vad jag menar:smash:
hmm, kör först med lättare fria vikter på 6-7kg. 5x10 sen kör jag maskin. (den som isolerar armarna, man sitter ner o sträcker ut armarna på en platta framför en, så får man lifta :P) mins ej vad den heter men kör 3x8 med 15 kg på den. brukar köra detta varannan dag.
hoppas du fattar vad jag menar:smash:
Det verkar som om du fokuserar på biceps. (Där är rätt vanligt att man tror att "det är armar".) Faktum är att triceps är den största muskeln i armen och alltså den som faktiskt står för den största volymökningen.
Jag skulle lägga upp träningen såhär:
Dag1: Bröst + Triceps
Dag2: Rygg + Biceps
Vila
Dag3: Axlar + Triceps
Dag4: Ben
Dag5: Mage + Biceps
Vila
Varje övning kör du 3x12 så tungt att den 12:e repetitionen är så tung att du inte orkar en till.
Övnignar för biceps:
Stångcurl
Hantelcurl
Hammarcurl
Övningar för triceps:
Dips (smala)
Tricepspress
Vila
Vila
Du kommer tröttna på upplägget efter ca 2-3 månader. Då kan du under en månad eller två byta till en muskelgrupp i veckan där du kör tungt, dvs 3x6 reps.
Detta för styrkans skull.
Tex:
Dag1: Bröst
Dag2: Rygg
Vila
Dag3: Axlar + Mage
Dag5: Biceps + Triceps
Vila
Vespertilio
2008-08-21, 16:45
Det verkar som om du fokuserar på biceps. (Där är rätt vanligt att man tror att "det är armar".) Faktum är att triceps är den största muskeln i armen och alltså den som faktiskt står för den största volymökningen.
Vila
Vila
Varje övning kör du 3x12 så tungt att den 12:e repetitionen är så tung att du inte orkar en till.
Övnignar för biceps:
Stångcurl
Hantelcurl
Hammarcurl
Övningar för triceps:
Dips (smala)
Tricepspress
Tack så Mycket!:thumbup: Heh jo jag tränar triceps oxå, men du har rätt när du säger att jag fokuserar på bicepsen. kör bara en övning 4x10 på triceps varje pass. så blir klart mer biceps ^^
Tack så Mycket!:thumbup: Heh jo jag tränar triceps oxå, men du har rätt när du säger att jag fokuserar på bicepsen. kör bara en övning 4x10 på triceps varje pass. så blir klart mer biceps ^^
Håller med Rasco angående att man inte får glömma bort triceps (samt +1 på hans förslag på övningar).
När du kör biceps kan du gärna börja med några relativt tunga set stångcurl för att sedan gå över till någon form av koncentrationsövning med hantlar. Att kombinera detta med hammercurl är inte heller en dum idé. Inga konstigheter med andra ord.
När det gäller tricepsövningar så har jag blivit helt förälskad i tricepssträck runt huvudet. *cupid* -Den tar riktigt fint och har gett bra tillväxt i triceps för min del. Brukar köra relativt tungt för att sedan köra lite lättare kabel-koncentrationsövningar (ja, disco)! :)
Annars kan du ju alltid testa smalbänk, dips/dips mellan bänkar om du vill ha förslag på tricepsövningar som kan köras relativt tungt. Arnes tricepsskola är ett hett tips! Sök så hittar du den här någonstans.
johanhej
2008-10-22, 15:03
Vill hålla med om att killen i fråga inte väger mer än 70 kg. Hans kroppsbyggnad är väldigt lik den som Brad Pitt har i Fight Club. Pitt vägde då cirka 150 pounds (ca 70 kg).
Vill hålla med om att killen i fråga inte väger mer än 70 kg. Hans kroppsbyggnad är väldigt lik den som Brad Pitt har i Fight Club. Pitt vägde då cirka 150 pounds (ca 70 kg).
Moget att dra upp en sån gammal tråd...
Vad var det omogna i det? Om han nu vill kommentera en tråd som finns tillgänglig, varför ska du då opponera dig om det?
Om det var något som var omoget så var det ditt inlägg. Har du inget att tillägga av intresse så bry dig istället inte om att kommentera inlägg.
Ungefär som att jag inte tillför diskutionen något med detta inlägg. Men bara så du förstår.
Eddie Vedder
2008-10-23, 05:58
Ja jätteomoget att använda en redan existerande tråd som diskussionsunderlag. Bättre att göra som du och alltid starta nya trådar och ställa samma frågor som redan besvarats i existerande trådar hur många gånger som helst.
Man kanske ska se till sig själv innan man klagar på andra helt i onödan?
Ja jätteomoget att använda en redan existerande tråd som diskussionsunderlag. Bättre att göra som du och alltid starta nya trådar och ställa samma frågor som redan besvarats i existerande trådar hur många gånger som helst.
Man kanske ska se till sig själv innan man klagar på andra helt i onödan?
Jag menade att det var onödigt av han att skriva någonting i denna tråden som redan hade skrivits, vi hade readan konstaterat att han vägde 70 kg eller var det nu va...
Eddie Vedder
2008-10-23, 07:51
Jag menade att det var onödigt av han att skriva någonting i denna tråden som redan hade skrivits, vi hade readan konstaterat att han vägde 70 kg eller var det nu va...
Nej det var inte onödigt, bara för att du anser att "ni" har konstaterat det så får andra också säga sitt.
Men nog om det nu.
Slartibartfast
2008-10-23, 08:23
Ok, ska jag måste öppna min obegränsade Brad-kunskapsbas?
Kommer du med ett påstående som om det vore fakta så ska du ju ha med en källa också.
Se dessa inlägg som referens till hur man backar upp ett påsetående. Läs gärna igenom hela tråden, för den är bra.
Brad är 180 cm lång och vägde 72 kg (159 lbs) omkring 1987 (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2735409&postcount=23)
Sen länkar man in några bilder på hur Brad såg ut 1987 (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2735512&postcount=31)
Sen kan man använda det som referens när man jämför med olika filmroller han gjort.
TylerDurden84
2008-10-26, 20:23
Vill påstå att Brad i Fight Club hade ett par kg mer muskelmassa en denna killen. Hur lång Brad exakt är svårt att avgöra då internetsidor har olika uppgifter. IMDB.com borde vara mest pålitlig, men där ändras hans längd stundtals av någon anledning. Jag har dock en bild på mig och hans vaxdocka-kopia på Madame Toussauds (franskan suger, jag vet). Och där har vi båda kostymskor och är exakt lika långa, 181 cm över jordytan.
Filmen TS nämnde: "Never back down" har också jag sett (skådisen Djimon Hounsou var väl ända positiva med den). Ha i åtanke att de är upp-pumpade och har bra ljussättning inför sina "fight-scéner" vilket gör att Cam och Brad ser välsigt vaskulära ut.
Som nämnts innan så fokusera dig på discoövningar om du vill uppnå en liknande fysik. Vill du vara så hård skulle jag börja deffa redan nu och när du kommit ner till den BF som han har kan du ev börja att käka mer för ev muskelökning. Gör du i omvänd ordning som en del föreslår lär du vara långt ifrån lik honom i kroppen i några månader (men det kanske är ok?).
Edit: Kan ju även tillägga att bara för att man skriver att man är en viss längd och väger ett x antal kg på en blankett så behöver det inte vara fakta. Killar vill ofta vara ett par cm längre än dom egentligen är och väga ett par kg (muskler) mer
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.