handdator

Visa fullständig version : Nu kan jag börja träna igen Yankeee.

Kaboffastar
2008-08-10, 20:24
Skiljer ca 1 år och 4 månader från första till sista bilden. Resten av lägenheten är också helrenoverad men det är väl egentligen ingen ursäkt då det endast handlar om ett rum och kök.
Detta tillsammans med en rad andra anledningar bl.a att jag träffade min flickvän,distans 25 mil gjorde att jag inte hade ro att träna längre men nu är det dags igen!

http://i36.tinypic.com/2hi3r85.jpg

http://i37.tinypic.com/2hoeln7.jpg

http://i36.tinypic.com/acsp6a.jpg

http://i34.tinypic.com/302avxg.jpg

Det är inte 100% klart men jag har flyttat in flyttat hemifrån det är en sjuk lättnad.

Så nu jag har pratat av mej åsse :) pra pra.

Ants
2008-08-10, 20:25
JÄvlar vad snyggt! Hade du haft en orkan där innan eller? :D

Snyggt!

Robbin
2008-08-10, 20:32
Riktigt fint :) Har du lust att ta ett viloår till från träningen och jobba lite hos mig? ;P

Kaboffastar
2008-08-10, 21:04
Riktigt fint :) Har du lust att ta ett viloår till från träningen och jobba lite hos mig? ;P

Nej faen...de forna 80 kilona har blivit 93 kg under resans gång också så det blir som vanligt start med diet. Iom att jag tränat 0 gånger och ätit mycket mcd så är det ju inte sjukt mycket muskler jag lagt på mig.. mest bytt ut dom små musklerna jag hade mot dubbelt så mycket ren deg. det känns sådär.

Edit:
JÄvlar vad snyggt! Hade du haft en orkan där innan eller? :D

Snyggt!

Tack så mycket :)

Tuniz
2008-08-10, 23:49
Riktigt nice! :thumbup:

Är det ett IKEA kök? har för mig jag sett ett rött IKEA kök när jag var på besök där senast.

olle lindblad
2008-08-11, 07:00
Tjusigt. Abstrakt röd antar jag. Hur har du gjort med täcksida mot högskåpet? Eller är det kakel där också?

Poxeman
2008-08-11, 07:14
Mycket tjusigt! Men varför "old school" spis? Häll är ju så mkt smidigare!

Vitamin
2008-08-11, 07:24
Vad blir det för färg på sparksockeln sen? svart?
har oxå för mig att jag sett liknande kök på ikea.

Whistler
2008-08-11, 07:56
Snöggt!

Timme
2008-08-11, 08:00
Nej faen...de forna 80 kilona har blivit 93 kg under resans gång också så det blir som vanligt start med diet. Iom att jag tränat 0 gånger och ätit mycket mcd så är det ju inte sjukt mycket muskler jag lagt på mig.. mest bytt ut dom små musklerna jag hade mot dubbelt så mycket ren deg. det känns sådär.

Hardcore :D

tossefar
2008-08-11, 10:49

Ar herrn blind?

Snyggt kok! Jag har samma luckor i vitt!

qwerty1
2008-08-11, 10:58
Stilrent. Funderar på och göra något likadant. Bra jobbat, min son.

Kaboffastar
2008-08-11, 11:04
Riktigt nice! :thumbup:

Är det ett IKEA kök? har för mig jag sett ett rött IKEA kök när jag var på besök där senast.

Yes it Is =)

Tjusigt. Abstrakt röd antar jag. Hur har du gjort med täcksida mot högskåpet? Eller är det kakel där också?

Det stämmer. Jag har bara stommens vita där just nu, vet inte om jag ska kakla där eller sätta täckskiva än. Time will tell

Det är en häll. tyvär rinte glashäll.. det hade vart mer pimp och det är inte helt omöjligt att det kan bli det sen men tror diskmaskinen har högre prio.

Vad blir det för färg på sparksockeln sen? svart?
har oxå för mig att jag sett liknande kök på ikea.

Snöggt!

Funderar på härdat lackerat glas med belysning bakom jämt så det lyser upp lite lite. Rött eller blästrat kanske. en sån glasbit skulle kosta 2500 spänn så det kan lik väl bli en silver eller svart träsockel.

Thanks to you all :)

mystic[-_-]
2008-08-11, 11:06
welcome back kaboffz0r

Poxeman
2008-08-11, 11:14
Ar herrn blind?

Snyggt kok! Jag har samma luckor i vitt!

Hehe, nejdå. Jag får väl förklara mig:
Jag anser att en häll är en plan yta (glas /keramik) medan det kaboffstar har är plattor. Nackdelen med plattor är att det är osmidigt, vält/spillrisk och tråkigare att göra rent.

Det är en häll. tyvär rinte glashäll.. det hade vart mer pimp och det är inte helt omöjligt att det kan bli det sen men tror diskmaskinen har högre prio.

Funderar på härdat lackerat glas med belysning bakom jämt så det lyser upp lite lite. Rött eller blästrat kanske. en sån glasbit skulle kosta 2500 spänn så det kan lik väl bli en silver eller svart träsockel.

Oki. Diskmaskin är ju inte fel...

Är skeptisk till belysning i sockeln, det blir nog inte så smickrande när det ligger lite damm / smulor på golvet eller du tappar något som skvätter på skivan.

Forfarande ett mycket snyggt och stilrent kök. Me likes!

Grisen
2008-08-11, 11:18
Snyggt jobb!

Three pigs
2008-08-11, 11:49
Härligt!

Nu vill vi se ny journal me mycke böjj & proteinpulver!

olle lindblad
2008-08-11, 20:31

IKEA har helsvart sockel på gång nu i dagarna. Brunsvart som finns redan är jag lite tveksam till.

Wao
2008-08-11, 21:11
Nja, jag gillade inte den äldre spisen, att skåpen stod på ben och den vita färgen på väggen/arna. Annars var det skitsnyggt, gillade den röda färgen.