handdator

Visa fullständig version : Muscle Growth System

Random
2008-08-08, 11:18
Hej! Jag skulle behöva lite hjälp här med ett kosttillskott för muskelökning.Det är så att jag fundrar hur bra Cellucors, Muscle Growth System egentligen är? Har hört mycket bra saker om det, inte många dåliga påståenden alls och vill nu kolla med några fler som kanske kan om det eller har provat det?
Samt vilken kost som bör användas för det? Utifall det är något speciellt med denna produkt som sägs innehålla P6 (En anabolisk formel som snabbt ökar de fria testosteronnivåerna och maximera ny cellbyggnad. Ökar IGF-1 nivåerna, blockerar östrogen och DHT omvandling.)

Det var allt för min del!
Tack på förhand

King Grub
2008-08-08, 11:22
Jag ser ingenting i innehållsförteckningen som kan ge dom påstådda dramatiska effekterna.

Random
2008-08-08, 11:40
Så alltså är det påståenden, överdrivna eller helt enkelt osanna? Och detta är alltså ingen produkt som man bör ge sig in på?

Sniggel
2008-08-10, 21:15
De saker som alla erfarna tränande vet ger dramatisk effekt är (i ordning):

1. Kcal-överskott (gärna via bra matvanor)
2. Kcal från kosttillskott i form av proteinpulver eller fria aminosyror kombinerat med snabba kolhydrater tajmade kring träning
3. Kreatin
Alla andra "häftiga" kosttillskott som folk prisar för dess effekt är ofta till stor del pg a placebo och i varierande mängd, andra effekter som inte alls är lika viktiga som de 3 (eller iaf 2 första) jag just nämnde.