Visa fullständig version : Extra starka sinnesintryck?
Ja, finns det något namn för tillståndet? Jag gillar det. Först blandade jag ihop det med lycka, men jag är sjuk och saknar nära och kära så det är det inte.
Smaksinnet gör kullerbyttor, öronen hör alla dimensioner i bra musik, huden mysryser av fläkten från fönstret ute, känns som att man ser som en örn utan linser.. Jag vet inte varför jag känner så nu. Känns inte odelat positivt, känns neutralt, men intensivt?
Under ett spinningpass kan jag känna samma. Efter träning nästan, fast då är fokus mer på hur det känns inuti.. pulsen,värmen etc. Sex är lite som efter träningskänsla.
Men vad känner jag nu? :confused:
MasterChief
2008-08-07, 13:45
Det är inte så att du tar Cocillana Etyfin (hostmedicin)? Du var ju sjuk, skrev du. Den blir man lätt hög av.
Det är inte så att du tar Cocillana Etyfin (hostmedicin)? Du var ju sjuk, skrev du. Den blir man lätt hög av.
Lätt vettefan...men nog kan man få mofferus om man överdoserar eller är känslig.
MasterChief
2008-08-07, 13:51
Lätt vettefan...men nog kan man få mofferus om man överdoserar eller är känslig.
Ja, det är ju inte ren morfin vi pratar om. Men jag är jävligt känslig och tar jag 10 ml så går jag och myser i 10 timmar och känner mig förbannat kreativ.
Ja, det är ju inte ren morfin vi pratar om. Men jag är jävligt känslig och tar jag 10 ml så går jag och myser i 10 timmar och känner mig förbannat kreativ.
Nej men tar du mycket får du morfinkliningar så nog är den märkbar.
Ett tips,
Starta en samlingstråd: Lellans sjuk&flum tråd.......;)
Mescreant
2008-08-07, 14:44
Lellan, du är så mysig. Säker på att du inte ätit underliga svampar? Det verkar som om du alltid är i mitten av en mild svamp- och ganjatripp. :)
Söta människor.. Ingen cocceliana nu heller. Jag har aldrig varit hög och tycker inte ens det är så förtjusande att vara berusad.
Kanske beror på att jag är vrickad helt au naturel? :D
Okejj, då kanske ingen har såna här "moments" då.. Men iaf så är det lite intressant. Jag får väl hitt på en egen term då. Fast liiiite så tror jag ni ljuger, eller? Inga starka upplevelser? Låter inte sunt.
(vi kan väl låta detta vara sjuka flumtråden, känner att jag avverkat min "starta ny tråd" kvot.. :em: )
Semiramis
2008-08-07, 16:25
Närvaro? När man faktiskt är här och nu och upplever det istället för att vara på tusen andra ställen mentalt. Det känns som om man upplever världen klart med alla sinnen istället för genom ett filter.
Närvaro? När man faktiskt är här och nu och upplever det istället för att vara på tusen andra ställen mentalt. Det känns som om man upplever världen klart med alla sinnen istället för genom ett filter.
BINGO! Den termen kör vi. Jag har haft stunder av närvaro idag.. Jag kan framkalla det men ibland ramlar det ju över en när man är tokavslappnad och just - i stunden.
Väder är rätt bra på att styra in en dit. Särskilt åska, blåst osv..
Good. Då behöver jag inte ringa psykakuten å fråga då. ;)
Så känns det för mig ibland med, livet är gött och inget spelar någon roll. Jävligt skön känsla :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.