Logga in

Visa fullständig version : Creatine HSC

virre678
2008-08-05, 15:56
tja, jag kollar efter ett kreatin och surfade in på ast;s hemsida. Dem rekomenaderade deras eget vid namn "Creatine HSC " som dem beskrev som mycket effektivare än "billigare produkter". Är det någon som har testat de här kreatinet och vet om det fungerar bra?
De känns som om AST sport science är rätt seriösa och om det är som dom utger sig, att dom forskat fram alla deras produket så är väl det en fördel.
Men är "science" slogan mer marknadsföring än vetenskap är frågan?

themanwhosoldtheworl
2008-08-05, 16:26
tja, jag kollar efter ett kreatin och surfade in på ast;s hemsida. Dem rekomenaderade deras eget vid namn "Creatine HSC " som dem beskrev som mycket effektivare än "billigare produkter". Är det någon som har testat de här kreatinet och vet om det fungerar bra?
De känns som om AST sport science är rätt seriösa och om det är som dom utger sig, att dom forskat fram alla deras produket så är väl det en fördel.
Men är "science" slogan mer marknadsföring än vetenskap är frågan?

Va förvånade man skulle bli om de plötsligt rekommenderade rage eller fierce *popcorn*

virre678
2008-08-05, 22:55
ingen som har testat produkten?

Udd3n
2008-08-06, 08:17
Jag har använt den för ungefär 4 år sedan. Visst, den "fungerade" väl. Det är ju kreatin! :)

Jag ökade mycket på den produkten men det var nog mest placebo. :)
Jag hade precis börjat träna och någon sa att den var jättebra.
Den var iaf god. :)

Kischen
2008-08-06, 08:23
Det är ett monohydrat.

Låt säga att du jämför två 99% monohydrat med varandra, vad skulle vara den stora skillnaden? Båda innehåller mer eller mindre samma sak.

Udd3n
2008-08-06, 08:42
Fast det är inte bara ett monohydrat. Dom har blandat i lite kolhydrater och så! :P

Men nu ska jag lämna den här tråden för HSC är inget jag stödjer, skrev bara vad jag upplevt av den. Jag hade hellre köpt ett billigt monohydrat och blandat i malto själv om jag ville ha kolhydrater.

de_dave
2008-08-06, 16:14
Den funkar väl lika bra som ett vanligt kreatin. Kändes så för mig iaf.

Men med tanke på priset rekommenderar jag dig att inte köpa den.

Den är iofs väldigt god, skulle kunna dricka den bara för det :P