Visa fullständig version : Vilket proeintillskott passar mig?
Jag tränar 5-6 dagar i veckan (innebandy, spänstträning, allmän styrka på gymmet) Jag känner att jag klarar mig bra på enbart vanlig mat, men jag har lite svårt att få i mig tillräckligt med protein och jag tror att ett tillskott av det skulle ge träningen en extra kick.
Så vad tycker ni jag skall testa för protein tillskott?
Tacksam för svar.
Extra protein kommer inte ge din träning nån kick, varför tror du det? Vassle funkar, det billigaste du kan hitta.
Det som smakar bäst och är billigast! protein som protein.
Är du inte rädd för lite fett och kolhydrater (mjölksocker) så är ett koncentrat det du skall handla. Har du problem med laktos så rekomenderas ett isolat.
Extra protein kommer inte ge din träning nån kick, varför tror du det? Vassle funkar, det billigaste du kan hitta.
kick o kick, att man får i sig tillräckligt med protein måste ju åtminstone vara positivt för återuppbyggnaden av musklerna.
Vad tycker ni om whey 80, är det något att satsa på, skulle vilja ha lite tps på bra märken med vassle protein om ni har några tips...
Vad tycker ni om whey 80, är det något att satsa på, skulle vilja ha lite tps på bra märken med vassle protein om ni har några tips...
Whey80 är ett koncentrat så det är billigt och bra. Jag personligen har väldiga problem med GGs smaker på proteinet, medan andra gillar dem. Ett protte som de flesta gillar samt att man på köpet stöder detta forum är Kolozzeums eget protte (http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=166). Speciellt kokos och skogsbär är smakerna som de flesta höjer till skyarna.
/Martin
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.