Shavin
2008-08-04, 10:49
Ålder : 18
Längd : 180cm
Vikt : 75kg
Erfarenhet : 2 år på gym + idrottat hela mitt liv
MÅL : Öka i muskelmassa samt bli av med ca 3-5kg fett. Vet att man inte kan bygga muskler och bränna fett samtidigt rent teoretiskt, men om jag håller en bra kost och tränar regelbundet, kör även 3 konditionspass i veckan och då är det antingen 1 timmes morgonpromenad eller 45-60min löpning, då borde väll dom där 3-5kg i fett försvinna efter nån månad/månader?
Okej, nu har jag fått min burk EsaPro och Rage..
Ville bara kompletera lite, tänkte köra min första dos idag..
Såhär skulle jag vilja köra mina träningsdagar, skulle vara utmärkt. Vad tror ni, kan det funka? :)
11:00 - 1 potion havregrynsgröt, 2 wasa knäckebröd med mjukost, 1 kopp grön te
14:00 - ris med tonfisk + frukt eller omelett + frukt. 1 kopp grönt te
16:00 - 1 hel skopa rage?
16:45 - lite mer än en halv skopa EsaPro
16:45 - Styrkepass
17:45 - Styrkepass slutfört, lite mer än en halv skopa EsaPro + 1 banan
18:30 - Stabil middag, kyckling med ris/tonfisk med ris/kött med ris lr potatis eller liknande + mycket grönsaker. 1 kopp grönt te
18:45 - en halv skopa EsaPro
20:00 - en halv skopa EsaPro + frukt. 1 kopp grönt te
22:00 - 00:00 - Kvällsmål, 2 knäckemackor eller 1-2 äpplen. 1 kopp grönt te
Bör jag slänga in nån till måltid under dagen eller duger detta? Bör jag ändra nånting om kosttillskotten?
Vilodagar:
Äta bra kost och mycket frukt hela tiden, ingen EsaPro eller Rage på vilodagar.
1-2 doser Whey-80 varje vilodag
Tips på kalorisnåla måltider man kan ta på vilodagar? Förutom omelett och ris med tonfisk dom kan jag redan*popcorn*
Längd : 180cm
Vikt : 75kg
Erfarenhet : 2 år på gym + idrottat hela mitt liv
MÅL : Öka i muskelmassa samt bli av med ca 3-5kg fett. Vet att man inte kan bygga muskler och bränna fett samtidigt rent teoretiskt, men om jag håller en bra kost och tränar regelbundet, kör även 3 konditionspass i veckan och då är det antingen 1 timmes morgonpromenad eller 45-60min löpning, då borde väll dom där 3-5kg i fett försvinna efter nån månad/månader?
Okej, nu har jag fått min burk EsaPro och Rage..
Ville bara kompletera lite, tänkte köra min första dos idag..
Såhär skulle jag vilja köra mina träningsdagar, skulle vara utmärkt. Vad tror ni, kan det funka? :)
11:00 - 1 potion havregrynsgröt, 2 wasa knäckebröd med mjukost, 1 kopp grön te
14:00 - ris med tonfisk + frukt eller omelett + frukt. 1 kopp grönt te
16:00 - 1 hel skopa rage?
16:45 - lite mer än en halv skopa EsaPro
16:45 - Styrkepass
17:45 - Styrkepass slutfört, lite mer än en halv skopa EsaPro + 1 banan
18:30 - Stabil middag, kyckling med ris/tonfisk med ris/kött med ris lr potatis eller liknande + mycket grönsaker. 1 kopp grönt te
18:45 - en halv skopa EsaPro
20:00 - en halv skopa EsaPro + frukt. 1 kopp grönt te
22:00 - 00:00 - Kvällsmål, 2 knäckemackor eller 1-2 äpplen. 1 kopp grönt te
Bör jag slänga in nån till måltid under dagen eller duger detta? Bör jag ändra nånting om kosttillskotten?
Vilodagar:
Äta bra kost och mycket frukt hela tiden, ingen EsaPro eller Rage på vilodagar.
1-2 doser Whey-80 varje vilodag
Tips på kalorisnåla måltider man kan ta på vilodagar? Förutom omelett och ris med tonfisk dom kan jag redan*popcorn*