Visa fullständig version : Billiga vita t-shirts?
Letar efter en hemsida som säljer billiga vita t-shirts, gärna lite större storlekar. Kommer bara träna i de och ha under arbetskläder. Tips?
vänta in kampanjer från t.ex. Ö&B, Rusta, Jula m.fl.
Annars har du ett bra postorderföretag i Cellbes.
NOW butiken, typ ta 3 betala för 150
Stadium har 3 för 100 kr, tror även det finns vita.
Nitrometan
2008-07-28, 07:32
Köpte 3 för 99 på Maxi.
Det där låter som en riktigt dålig affär :)
:laugh:
deras T-shirtar har bättre kvalitet än Stadium och Maxi åtminstone.
(tjockare plagg som inte ser ut som något en bonde från Alabama skulle ha på sig).
Nitrometan
2008-07-28, 10:04
(tjockare plagg som inte ser ut som något en bonde från Alabama skulle ha på sig).
Men att betala för 150 stycken när man tar 3?
Är de så bra?
Är de så bra?Bra kvalité som sagt :laugh: :D
This is the funny part.
Nitrometan
2008-07-28, 10:14
This is the funny part.
Kanske skulle PM:at dam00r istället. han verkar vara den enda som inte fattar?
Kanske skulle PM:at dam00r istället. han verkar vara den enda som inte fattar?
Tog ett litet tag innan jag fattade också, skyller på värmen :)
Tack för hjälpen!
Tack för den här tråden! :thumbup:
DenSisteMohikanen
2008-07-28, 12:18
http://www.topstreetwear.com/system/search/product.asp?id=2698&m=87&c=126&page=1&rnum=17
om du vill ha stora =)
Wow.....
Jag är åtminstone den bäst klädda kille på det här forumet iaf.
ps. JOY clothing eller vad skiten heter har också nice price under reor
Wow.....
Ok. :thumbup:
zeusden1
2008-07-28, 15:10
Wow.....
Yepp *kissass*
Nitrometan
2008-07-28, 16:54
Säkert den som gör de bästa affärerna iaf! :thumbup:
Jag tror Niklas Sjö skulle steka honom hårt vad det gäller klädsel. :D
Nitrometan
2008-07-28, 16:56
Jag tror Niklas Sjö skulle steka honom hårt vad det gäller klädsel. :D
Japp.
Säkert den som gör de bästa affärerna iaf! :thumbup:
Vem som helst vet att man behöver inga dyra underplagg till tröjor och skjortor.
Motorbreath
2008-07-28, 17:06
Det blir bara bättre :laugh:
Vem som helst vet att man behöver inga dyra underplagg till tröjor och skjortor.
Det är därför du köper tre och betalar för etthundrafemtio? *jorgen*
Varför ska man inte köpa dyra strumpor och underkläder om man nu köper dyra kläder? Känns fattigt att bara lyxa på det yttre.
Nitrometan
2008-07-28, 17:08
Det är därför du köper tre och betalar för etthundrafemtio? *jorgen*
Hmm. Ännu en sjävmotsägelse.
Wow.....
Snygg truckerkeps på bilden :thumbup:
Stor humor dam00r! :laugh:
Arnesson
2008-07-28, 17:22
....och inte har man väl t-shirt under skjorta? om man är den bäst klädda *kissass*
sleep is the enemy
2008-07-28, 17:23
Alltid trevligt med trådar där alla får visa upp hur roliga dom kan vara på någon annans bekostnad.
Nitrometan
2008-07-28, 17:24
Alltid trevligt med trådar där alla får visa upp hur roliga dom kan vara på någon annans bekostnad.
Jo.
Men såna frilägen... Man kan ju inte låta bli...
Varför ska man inte köpa dyra strumpor och underkläder om man nu köper dyra kläder? Känns fattigt att bara lyxa på det yttre.
Jag menade iofs inte strumpor och boxershorts/kalsonger utan bara t-shirt
själv har jag Lanner-strumpor
Snygg truckerkeps på bilden :thumbup:
thx. Ed Hardy
Om de hade varit någon annan så hade Admin raderat inläggen p.g.a Off Topic.
Träning, tillskott och blöta pruttar är nog de ni lågintellektuella människor har som aktion om dagarna
De är en annan sak om man bara ska ha T-shirt på sig. Då vill man gärna inte ha en billig helvit t-shirt.
Men nu var caset billiga vita t-shirts som håller god kvalitet och jag gav köptips.
håll era omogna kommentarer borta
Not true!
OnT: Ingen aning, vad är billigt i trådskaparens ögon?
äsch. De är ungefär som träning, man lär sig konfrontera och skapar nya tekniker som kan vara till en nytta i de sociala livet
Är de så bra?
Du tipsade ju om 3 t-shirtar för 99kr.
din struts
Tricklev
2008-07-28, 18:15
Låt oss testa igen.
Köp 3 stycken tröjor, betala för 150 stycken tröjor.
Ser du humorn?
Låt oss säga att en tröja kostar 50, så köper du 3 stycken, och istället för att betala 150kr, så betalar du 50*150, dvs 7500kr för 3 tröjor, inte en bra deal.
Nu ska jag återgå till mina blöta pruttar.
Du tipsade ju om 3 t-shirtar för 99kr.
din struts
Varför håna oss lågintel, låginttell, lågintelektuel, lågintellektuella som inte förstår bättre? Vi som roas av din felskrivning. Vi som inte har något bättre för oss. :)
Låt oss testa igen.
Köp 3 stycken tröjor, betala för 150 stycken tröjor.
Ser du humorn?
Låt oss säga att en tröja kostar 50, så köper du 3 stycken, och istället för att betala 150kr, så betalar du 50*150, dvs 7500kr för 3 tröjor, inte en bra deal.
Nu ska jag återgå till mina blöta pruttar.
wow. Ordlekar, då man missade att skriva Kronor på slutet.
Tänkte inte så långt att folk inte förstår att man menar kr.
felskrivning och felskrivning, missing word
Tricklev
2008-07-28, 18:22
wow. Ordlekar, då man missade att skriva Kronor på slutet.
Tänkte inte så långt att folk inte förstår att man menar kr.
Ja, vi hittade lite humor i din felskrivning, och det faktum att du inte insåg felskrivningen, utan trodde att vi kastade personliga angrepp emot din person, vilket få i denna tråden antagligen är intresserade av. (Förutom Jörgen verkar det som).
Ja, vi hittade lite humor i din felskrivning, och det faktum att du inte insåg felskrivningen, utan trodde att vi kastade personliga angrepp emot din person, vilket få i denna tråden antagligen är intresserade av. (Förutom Jörgen verkar det som).
Va? Förklara gärna hur jag tänkte där? :confused:
Att ens 'felskrivning' kan vara så otroligt att man lägger ner en sån energi och uppmärksammar saken visar ju helt klart på något alldeles extra. Dont you think?
Snart får jag väl en varning till bara för att jag vågar säga emot
Tricklev
2008-07-28, 18:26
Va? Förklara gärna hur jag tänkte där? :confused:
Du svarade personligt på nästintill varenda inlägg dam00r skrev i tråden, och det är ju rätt uppenbart att han tog till sig det personligt.
Att ens 'felskrivning' kan vara så otroligt att man lägger ner en sån energi och uppmärksammar saken visar ju helt klart på något alldeles extra. Dont you think?
Tja, jag har semester. What can I say?
Snart får jag väl en varning till bara för att jag vågar säga emot
Nej, det har vi aldrig varnat någon för. Varför skulle vi göra det?
Du svarade personligt på nästintill varenda inlägg dam00r skrev i tråden, och det är ju rätt uppenbart att han tog till sig det personligt.
Det var inte min mening. Jag skall försöka vara mer opersonlig när jag skriver till honom i framtiden. Är det ok?
Nej, det har vi aldrig varnat någon för. Varför skulle vi göra det?
jodå, men de var inte du som varnade mig för de
jodå, men de var inte du som varnade mig för de
Nä, inte enligt vad som står i våra loggar. Det var kanske en tillsägelse du fick?
Motorbreath
2008-07-28, 18:53
felskrivning och felskrivning, missing word
Vad kostar den där prylen som kallas "150 Kronor"?
Du ser inte alls det roliga i det du skrev? Eller i att du inte förstod vad det var folk skrattade åt?
Känns som dam00r fortfarande inte förstod felskrivningen. Tror ingen här inne vill vara elak, det var bara lite småroligt i början men gick sedan överstyr av att du missförstod när dem skämtade med dig. Det får man bjuda på. :D
För ska inte vara där.
Ditt fel var inte så farligt... men det såg roligt ut :) Kan du inte bjuda på det utan att bli aggressiv?
Jimmymardberg
2008-07-28, 20:31
Hahahaha! :laugh: Sluta skriva nu! Håller på skratta ihjäl mig och magen hugger med sin träningsvärk! :furious: :cool:
Not true!
OnT: Ingen aning, vad är billigt i trådskaparens ögon?
3 för 99 är billigt för mig.
Ge er ffs, ni går OT så det stänker om det och att en mod gör det så pass många gånger förvånar mig.
Three pigs
2008-07-28, 21:51
Ge er ffs, ni går OT så det stänker om det och att en mod gör det så pass många gånger förvånar mig.
Det är roligt tills man verkligen vill någonting, eller hur? :)
Det enda jag kan komma på såhär på rak arm är ju stadium o dom där vanliga, inga webbutiker.
Goddaniel
2008-07-29, 00:22
Kika lite på märket Bläck, deras t-shirtar är bäst evarr. Hittas på MQ. 2 tröjor för 299 stycken.
Kika lite på märket Bläck, deras t-shirtar är bäst evarr. Hittas på MQ. 2 tröjor för 299 stycken.
OK, lite för dyrt dock. Kommer användas när jag tränar am. fotboll och vill inte få ångest om de rivs sönder (har hänt flertalet gånger med andra).
Vissa felskrivningar måste uppmärksammas, denna var faktiskt riktig rolig och var väl värt energin det tog att påpeka.
Men för ett tips så brukar GeKås i Ullared ha 3st t-shirtar för en 60-70:- så har du vägarna förbi så sväng in där. Inte samma kvalitet som dyrare märken kanske men då de blir slitna så tar man en ny.
Vissa felskrivningar måste uppmärksammas, denna var faktiskt riktig rolig och var väl värt energin det tog att påpeka.
Men för ett tips så brukar GeKås i Ullared ha 3st t-shirtar för en 60-70:- så har du vägarna förbi så sväng in där. Inte samma kvalitet som dyrare märken kanske men då de blir slitna så tar man en ny.
Så dum jag är, ska ju dit om två veckor, blir till att handla där :D
gorillan11
2008-07-31, 14:42
jag rekommenderar HM, för 49kr för du skit bra tshirts :)
just beställt hem några extra sådana svart&vita.
Tag 3 betala för 150 lät ju inte direkt billigt :D HAHAHA
NiXPhoenix
2008-07-31, 18:46
jag rekommenderar HM, för 49kr för du skit bra tshirts :)
just beställt hem några extra sådana svart&vita.
Tag 3 betala för 150 lät ju inte direkt billigt :D HAHAHA
Menar du vanliga t-shirts eller deras tighta av "märket" divided?
Jag brukar köpa ett antal av de senare varje år, köpte även i år men nu var ärmarna så jävla långa. :( Blev det redan förra året iofs, en bit in på sommaren så hade de plötsligt gjort om dem.
På den här helt okända sidan finns det vita t-shirts till rimligt pris :D
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=29&products_id=85
På den här helt okända sidan finns det vita t-shirts till rimligt pris :D
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=29&products_id=85
Problemet är bara att där är en stor flugskit mitt på tröjan ;)
Problemet är bara att där är en stor flugskit mitt på tröjan ;)
:banned
Elfsberg
2008-07-31, 20:32
Vita träningskläder blir bara skitiga ju.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.