Visa fullständig version : "Du har loggat in på Messenger från en annan dator"
WheyProtein
2008-07-25, 12:25
Ja, ett sådant meddelande får jag och loggas samtidigt ut från msn lite nu och då, bara hänt nån enstaka gång tidigare, men nu händer det med ett par minuters mellanrum *mini
Är säker på att jag inte har loggat in på annan dator och markerat "kom ihåg mig" rutan, och det har isf bara varit hos mina föräldrar.... Vad kan detta vara, vad gör man åt det??
Tackar!
Nitrometan
2008-07-25, 12:30
Ja, ett sådant meddelande får jag och loggas samtidigt ut från msn lite nu och då, bara hänt nån enstaka gång tidigare, men nu händer det med ett par minuters mellanrum *mini
Är säker på att jag inte har loggat in på annan dator och markerat "kom ihåg mig" rutan, och det har isf bara varit hos mina föräldrar.... Vad kan detta vara, vad gör man åt det??
Tackar!
Nån har kapat din MSN.
http://sydsvenskan.se/skane/kavlinge/article350183/Skickade-sexbilder-fran-flickas-MSN.html
Vännerna fick en chock när de såg det senaste MSN-meddelandet från tjejkompisen. Hon hade skickat dem bilder med sexuellt innehåll.
Åse Columbus
2008-07-25, 12:33
ho sdina föräldrar...har du valt .."logga in automatiskt"..så kanske du blir inloggad direkt nr dina föräldrar öpnnar upp sin dator...just a thought
WheyProtein
2008-07-25, 12:41
ho sdina föräldrar...har du valt .."logga in automatiskt"..så kanske du blir inloggad direkt nr dina föräldrar öpnnar upp sin dator...just a thought
Mm tänkte det jag också, men jag är säker på att jag inte valde logga in automatiskt, eller kryssade i kom ihåg mig rutan.. så de borde inta vara någon som kan sitta där och logga in.
Kapat min msn.. haha ja detta kan ju bli intressant..
Vimpyboy
2008-07-25, 12:51
Testa att byta lösenord och se om det fortfarande uppstår.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.