handdator

Visa fullständig version : Stora essingen

pafa75
2008-07-24, 20:04
Vilket gym ligger närmast Stora essingen(Stockholm) helst ett som öppnar tidigt. Bäst är det ju självklart om det finns ett på Stora E.

Tänkte att kollos samlade gym intelligens kunde hjälpa mig med detta om ni släpper tonfiskburken för ett litet tag.

/P

Per B
2008-07-24, 20:49
SATS Bromma ligger i Alvik, så det är bara Tvärbanan, cykeln eller en promenad över bron. Jag har aldrig besökt den anläggningen dock.

pafa75
2008-07-24, 20:59
Får undersöka den saken. Sats är bättre än inget iaf.

Tack så mycket.

bear.flowertwig
2008-07-24, 21:07
SATS Bromma ligger i Alvik, så det är bara Tvärbanan, cykeln eller en promenad över bron. Jag har aldrig besökt den anläggningen dock.

Den är rätt trist. Ett "nödfall".

SATS Fridhemsplan borde vara ungefär lika nära för dig(snäppet bättre) och Oasen vid DN-skrapan borde vara det gym som är närmast om det inte ligger något på Essingeöarna.

http://www.oasenbadmotion.com
Oasen är fräscht men inte mycket till gymkänsla tyvärr.

pafa75
2008-07-24, 21:21
Hittade ett Puls&träning på lilla essingen men det går bort. Så sats fridhemsplan lutar det åt

Skalle_
2008-07-25, 12:45
Bor med på Stora Essingen och letade ett bra tag utan att hitta något jag tyckte var vettigt.

Slutade med att jag skaffade kort på Delta Gym.

Tar inte många minuter med cykel dit och är bara en station med tunnelbanan om man vill bi fraktad med SL.

pafa75
2008-07-25, 20:09
Bor med på Stora Essingen och letade ett bra tag utan att hitta något jag tyckte var vettigt.

Slutade med att jag skaffade kort på Delta Gym.

Tar inte många minuter med cykel dit och är bara en station med tunnelbanan om man vill bi fraktad med SL.

Aha...så det finns en möjlighet att träna på ett vettigt gym ändå. Skall kolla på delta och se om det funkar för min del.

Btw. tjejen undar hur lång tid det tar med cykel dit 10-15 kanske??