handdator

Visa fullständig version : Twinlabs Gainers fuel

KidZap
2008-07-20, 11:07
Vad har hänt med Twinlabs Gainers fuel? Den verkar ha varit slut i butikerna i månader. Någon som vet var man kan få tag i en burk eller två?

Tack.

Lepras
2008-07-20, 11:28
Varförs ska du promt ha Twinlabs Gainers fuel?

Rahf
2008-07-20, 11:39
Twinlab Gainers fuel = dyrt och håller i princip samma kvalitet som alla andra gainers där ute. Köp något billigare.

King Grub
2008-07-20, 11:44
Vad har hänt med Twinlabs Gainers fuel? Den verkar ha varit slut i butikerna i månader. Någon som vet var man kan få tag i en burk eller två?

Tack.

Det faktum att TwinLab gick i konkurs för ett par månader sedan kanske har något med saken att göra.

ligne
2008-07-20, 12:09
Det faktum att TwinLab gick i konkurs för ett par månader sedan kanske har något med saken att göra.

haha, det visste jag inte!

Jorgen
2008-07-20, 12:14
Varförs ska du promt ha Twinlabs Gainers fuel?

Twinlab Gainers fuel = dyrt och håller i princip samma kvalitet som alla andra gainers där ute. Köp något billigare.

Om han nu vill ha Twinlab så låt honom vilja det.

Twinlab har fö inte gått i konkurs. Men ett annat företag har tagit över märket från SPP.

machine gun
2008-07-20, 12:17
Borde ju gå att beställa på nätet nånstans. Man får inte posta länkar till webshoppar, men du kan ju googla lite. Kolla även med diverse gym, många är ju även återförsäljare av kosttillskott. Tror SATS säljer Twinlab?

ligne
2008-07-20, 12:17
äh, lurad av Grub :(

KidZap
2008-07-21, 12:02
Ty Jörgen, jag vill helt enkelt ha det för att det funkat bra och jag gillar deras nya smaker (silverburkarna). Priset är oväsentligt.

Får Googla vidare då :)

Rahf
2008-07-21, 18:42
Om han nu vill ha Twinlab så låt honom vilja det.

Twinlab har fö inte gått i konkurs. Men ett annat företag har tagit över märket från SPP.

Det är sant, kanske är lite väl fördömande men samtidigt så vill man ju att folk inte ska leva i okunskap. Får formulera mig bättre nästa gång.

Däremot:

Ty Jörgen, jag vill helt enkelt ha det för att det funkat bra och jag gillar deras nya smaker (silverburkarna). Priset är oväsentligt.

Jag påpekar det igen så att du förstår att det inte bara är Twinlab som är magiska. Gainers är så gott som likvärdiga oberoende av från vem du inhandlar dem, det är portionsstorlekarna som spelar roll. Någon sämre eller bättre effekt får du knappast av någon annan producents gainer. Smaken är dock viktig, det gäller ju att man tycker om den ;).

Lycka till nu!

EiseltUK
2008-07-21, 21:17

Du kan ju beställa dem från USA. Blir säkert billigare än att köpa dem här. ;)

Floddan
2008-07-21, 22:47
Gött med folk som inte är snåla..

KidZap
2008-07-21, 23:22
Hehe lite tjurigt liksom. Jag ville bara veta.. Har provat lite andra pulver och de flesta smakar lite små-illa medan Twinlabs nya är jättegoda.
Nej, varför skulle man snåla in på sånt :)

Jaja nu vet jag iaf, tack!