handdator

Visa fullständig version : Mardrömsdejt

Demoneyes
2008-07-17, 14:54
Läste en massa roliga historier om mardrömsdejt på ett annat forum och nu väcktes intresset för att höra vad alla kära vänner på kolo har råkat ut för.

Seså mata på, är sj så tråkig att jag inte har någon :)

Piranha
2008-07-17, 14:56
Om man slår temat dina sista 4 skapade trådar i följd så berättar den en historia bara i sig själv.

Handcuff
2008-07-17, 15:02
Om man slår temat dina sista 4 skapade trådar i följd så berättar den en historia bara i sig själv.

Haha...klockrent. Tänk att du har en sån humor :thumbup:

petah
2008-07-17, 15:12

:D

MrBoris
2008-07-17, 15:20
inte mardrömsdejt kanske men en väldigt udda:
måste vara när jag var på dejt med en spanjorska och såg "Eternal sunshine of a spotless mind", inte nog med att den är så oromantisk den kan bli, så var det bara vi 2 i hela biosalongen :) O hon var typ så blyg så hon inte vågade titta mig i ögonen o prata... lyckat? nej

Kwon
2008-07-17, 16:35
inte mardrömsdejt kanske men en väldigt udda:
måste vara när jag var på dejt med en spanjorska och såg "Eternal sunshine of a spotless mind", inte nog med att den är så oromantisk den kan bli, så var det bara vi 2 i hela biosalongen :) O hon var typ så blyg så hon inte vågade titta mig i ögonen o prata... lyckat? nej

Vad hände efter filmen? Sa hon tack o hej och stack?

MrBoris
2008-07-17, 16:38
Vad hände efter filmen? Sa hon tack o hej och stack?

det slutade väl ändå men inte efter denna dejt dock; utan efter någon dejt till så blev vi faktiskt ihop. Men det var en alldeles för tråkig tjej för min smak

Lexidos
2008-07-17, 17:35
Min jobbigaste var nog när jag gick ut med en tjej som inte alls var lika snygg när jag var nykter +att hon var tråkig som fan. Nu förtiden så dricker jag inte så mycket när jag går ut :P Tack gode gud att jag inte gjorde nåt dumt med henne

shadowfire
2008-07-17, 17:48

Du har humor ibland :D

maaherra
2008-07-17, 18:01
En dejt som berättade om konsekvenserna för en man som hotat hennes familj;

- ...och så sa pappa att han skulle fixa det.
- Några dagar senare läste jag en dödsannons på den killen i tidningen.

Tur att hon dissade mig och inte tvärtom.

petah
2008-07-17, 19:01
En dejt som berättade om konsekvenserna för en man som hotat hennes familj;

- ...och så sa pappa att han skulle fixa det.
- Några dagar senare läste jag en dödsannons på den killen i tidningen.

Tur att hon dissade mig och inte tvärtom.

Hade det varit upp till dig så hade ni fortfarande varit i hop. :D

mini
2008-07-17, 19:03
Jag somnade ifrån min dejt på bio. Han fick väcka mig är filmen var slut. Det var nog jag som var mardrömsdejten.

L-Sami
2008-07-17, 19:51
Var på en "dejt" med mitt ex för några veckor sen, gjorde slut för två år sen, det kändes inte alls bra. Hon betedde sig fortfarande likadant som fick mig att bli irriterad då förut. Hon är inte normal, riktig bitch, en ond sån. Nej, vi kommer inte att ses igen. Det fick jag bekräftat.

von huff
2008-07-17, 20:18
1.Vi skulle gå och kolla på nån innefotbollsmatch tillsammans med två av hennes vänner.Allt gick bra enda tills vi satte oss ner och började kolla på matchen och hon och hennes kamrater började hejja och skrika som idioter.Hon verkade ochså glömma att jag var med dem så jag sade att jag måste besöka Wc:n fast istället stack jag hem och svarade inte när hon ringde senare samma kväll.:em:

2.Hade bestämt träff med en brud i stan,hadeinte sett henne i verkligheten och hon hade inte sett mig heller förutom på någon enstaka bild.Genast när vi möttes så märkte jag att hennes intresse svalnade, jag tror att hon tyckte att jag var fulare i verkligheten än på bilden jag visat henne:) Vi gick till ett cafe och resten var en enda plåga, vi sade knappt någonting och efter 15min stack jag:D

Gustaven
2008-07-17, 21:17
http://www.warpdrive.se/47522

Tog ett tag innan jag kom på vart jag läst den... tyvärr är det inte jag... det vore ett minne för livet :laugh:

Lexidos
2008-07-17, 21:44

Tog ett tag innan jag kom på vart jag läst den... tyvärr är det inte jag... det vore ett minne för livet :laugh:

Jag gråter :laugh:

petah
2008-07-17, 22:12

Sjukt rolig läsning, men lite fake luktar det.

Xealswe
2008-07-17, 22:17
Utöver de extremt fruktansvära irriterande ..........efter........ varje....... ord...... var det rätt kul ;)
.........................

Gustaven
2008-07-17, 22:27
Tja fake eller inte underhållande är det :)

Luttis
2008-07-17, 22:36
Jag och min väninna skulle på dubbeldate med en kille hon träffat ett tag och hans kompis. Vi hade bestämt att ses på en restaurang och äta middag vid 20. 21.30 dök dom upp lite småfulla och med den ena killens granne som sällskap. Eftersom de druckit ville de inte äta, men jag och min väninna beställde ändå in mat eftersom vi inte ätit sedan lunch. Grabbarna tog då varsin gaffel och började äta av maten från våra tallrikar. Den enda som pratade med oss var grannen, de vi egentligen var på "date" med satt och småfnittrade och beställde in en massa öl. När vi ätit klart hörde min kompis grabbarna viska till varann "om vi inte säger nått betalar säkert tjejerna". Det gjorde vi inte. Sedan gick vi vidare till ett uteställe där grabbarna inte kom in eftersom de var för fulla. Där övergav vi dom. Senare träffade vi på dom på torget där kompisens date skrek åt henne att han aldrig mer ville se henne och min date frågade när vi skulle hem och ligga. Det blev inte så mycket med det...

petah
2008-07-17, 22:42
Jag och min väninna skulle på dubbeldate med en kille hon träffat ett tag och hans kompis. Vi hade bestämt att ses på en restaurang och äta middag vid 20. 21.30 dök dom upp lite småfulla och med den ena killens granne som sällskap. Eftersom de druckit ville de inte äta, men jag och min väninna beställde ändå in mat eftersom vi inte ätit sedan lunch. Grabbarna tog då varsin gaffel och började äta av maten från våra tallrikar. Den enda som pratade med oss var grannen, de vi egentligen var på "date" med satt och småfnittrade och beställde in en massa öl. När vi ätit klart hörde min kompis grabbarna viska till varann "om vi inte säger nått betalar säkert tjejerna". Det gjorde vi inte. Sedan gick vi vidare till ett uteställe där grabbarna inte kom in eftersom de var för fulla. Där övergav vi dom. Senare träffade vi på dom på torget där kompisens date skrek åt henne att han aldrig mer ville se henne och min date frågade när vi skulle hem och ligga. Det blev inte så mycket med det...

torrboll dom låter ju charmiga. *grr*

Tricklev
2008-07-17, 22:43
Var grannen trevlig då?

Luttis
2008-07-17, 22:51
torrboll dom låter ju charmiga. *grr*

Joo, jag kanske borde ge han en till chans. *slap*

Var grannen trevlig då?

Haha, jadå i jämförelse med dom andra två..

Tuniz
2008-07-17, 23:55
För några år sen när man var ung (18) och pigg (jej aer slapp gubbe nau) gick jag och polaren till Gamleport i Göteborg.

Taskigt hak och man är glad om man ser med än 5 tjejer på hela klubben...

Anyways, idag är det ofantligt mycket tjejer på klubben (30+!) och om man hade tur så kunde man kanske t.o.m få med sig ett nummer hem (telefonnummer, har aldrig funkat med ONS för mig. Jag suger .__. ).

Polaren och jag minglar runt på dansgolvet som lejon som jagar gazeller i de vildas Afrika och efter några timmar hade jag lyckats få ihop hela 3 nummer!

En av anledningarna var nog att polaren spenderade halva kvällen inne på tjejernas med att få en genomgående avsugning så man kunde "ragga" själv...

Dagen efter var man bakis men för en gångs skull glad då man hade iallafall 3 gånger så stor chans att faktiskt få sig ett ligg.

Eftersom jag bodde 5 mil från Götet bestämde jag mig, inte för att slå 2 flugor i en smäll, utan 3 flugor i en smäll, och boka in samtliga på dejt under en och samma dag.

Ni fattar ju redan här att detta inte kommer funka..............

Efter samtal med alla 3 lyckades jag komma överense om att träffas redan dagen efter (sommar så både semester och lov-tider, bra!).

Mitt minne från gårdagens festande var inte på topp så självklart kommer jag inte ihåg mycket hur dom varken såg ut eller vad dom hade för yrke / vad dom pluggade. Det jag vet säkert är att min tunga var nere i alla deras halsar iallafall.

Dagen D. 1700 hrs

Står på centralstationen vid Franks. Förmodligen ser jag ut som ett genuint pucko eftersom jag försöker fånga ögonkontakt med varenda tjej som slänger en blick på mig i hopp om att det är denna här Camilla jag ska träffa.
"Var hon blond? Eller var hon brunett? Nej, det var Maria som var brunetten!"

"Hejsan, Robin!" hör jag någon säga glatt bakom mig.

Jag vänder mig om, och döm av min förvåning, en Alien!

Föreställ er en riktigt tanig och nördig tjej. Lägg till en cykel min mormor inte ens skulle vistas på då hon skulle bli mobbad av Lars-Åke och Majbritt på pensionärshemmet samt en stor Knallrosa cyckelhjälm...

Just det, detta var det desperata "fem i 3-ragget" jag fick ihop det med då det inte fanns en käft kvar inne på krogen.
Jag lyckas få ur mig ett "ååh, hej Camilla" samtidigt som jag brer på det största fake-smilet jag kan.

Vi promenerar bort mot Grönsakstorget då hon vet "ett riktigt bra café!". Detta visade sig vara något jävla vegan-hak! *gah!*
Efter 1 st sallad (med jävligt tveksam dressing...) upptäcker jag att klockan är 18:15! Jag ska träffa nästa brud om 15 minuter i Nordstan!

Jag ville mer än gärna komma därifrån då merparten av min tid bestod av verbal tortyr om svälten i Afrika och konflikterna i Burma så jag drog den klassiska *telefonen ringer* och "kompisen är i knipa, måste dra, heeeeejdå!"

En jävligt rask promenad senare och jag kommer fram till mötesplatsen i perfekt tid.

1830 hrs, andra daten

Just det! det var den koreanska bruden som verkade riktigt trevlig! Hon var något äldre än mig men verkade inte ha något emot det.

Vi tog en lång promenad upp mot Avenyn och hade gott om samtalsämnen och intressen gemensamt. Hon gillade t.o.m TV-spel!
Dock föredrog hon Final Fantasy 8 framför 7:an vilket fick mig att bli lite ilsk.

Någonstans mellan "Hard Rock Cafe" och "Seven Eleven" tog träffen en totalvändning dock. Hon fick ett SMS från sitt ex och det var resten jag fick lyssna på resten av kvällen...
Hennes ex var tydligen någon "psykopat" och slutade aldrig trakassera henne. Nu skulle han också "fixa vårdnaden för Reks" (ja, Reks, inte Rex...), deras jävla Chäferhund. "knarka piller" gjorde han tydligen också...

Mitt i allt detta börjar hon ställa MIG en massa frågor. "eller hur har jag rätt? Det var ju jag som köpte hunden! Han går ju inte ens ut med den! Du knarkar inte, va?!"

Det var nog hon som var psykopaten och "knarka piller" *screwy*

Låt oss säga att jag la benen på ryggen och stack jävligt snabbt........

2000 hrs, tredje daten

Vid det här laget var jag trött, riktigt trött. Vafan tänkte jag på?! 3 kärringar på en kväll? Det är ju som att vilja medvetet gå med på kinesisk vattentortyr!

Jag hasar mig bort mot Biopalatset där Maria väntar på mig.
Maria var riktigt trevlig på Gamleport, väldigt vacker och verkade inte fullt bakom flötet men det spelade ingen roll. Även om jag skulle gå på träff med årets "playmate of the Year" skulle jag inte ens försöka att doppa.
Jag har, under 3 timmar, blivit mentalt våldtagen av de mest bizarra och sjukaste tjejer att jag hade fått nog av tjejer, sex och socialitet över huvud taget för en bra tid framöver...

"Hej, Robin! Vart är du sugen på gå?"

"Följ med mig, jag vet ett veganskt café i närheten..."

Tricklev
2008-07-18, 01:49
OJojoj, tur att jag inte har något ex/gammalt ragg som hänger på kolo.

dice
2008-07-18, 02:11
Jag dejtade en mexikansk utbytestudenska och jag tror att det enda jag pratade om var hur bra sverige var, hur mycket pengar en arbetslös får (jämfört med mexiko) etc. Fyfan vad kass jag måste ha varit. Pröjsade 1200kr för middag och såg henne aldrig igen. Tur att man har blivit äldre och har växt upp.

Trassel
2008-07-18, 07:16
Blinddate... kommer aldrig göra om det!

Hade fått kontakt via telefon-Ja ser ni, det här var PRE-internet.

Båda går och har med sig kompisar, bestämmer att möta upp på det klassiska haket BZ..(oj vad mysigt med att kunna öppna taket å ändå sunkigt)

Har aldrig sett nåt fulare i hela mitt liv, älskar hästar men de ska ha fyra ben inte två, gillar inte personangrepp men schulman skulle varit prins charming i jämförelse.

Jag var riktigt ytlig och drog så fort han gick på toaletten.

Juliet
2008-07-18, 08:49
Jag skulle träffa en kille från nätet och vi hade pratat nån vecka innan o han verkade helt ok. Snygg va han o visade gärna upp sig på bilder på nätet, men när han kom till dejten var han helt virrig "ah shit ursäkta jag måste bara andas lite, jag är så jävla nervös. Jag var helt orolig att jag inte skulle se bra ut, ursäkta". Sen stod han där o andades helt seriöst. sen gick vi och käkade och det enda han pratade om var hans ex. Herregud tänkte jag vad är det här?? Hon var så dum o elak o nu jävlar skulle han leva sitt liv, med henne fick han inte träffa andra o allt var så dåligt. Jag hade inte mkt att göra den kvällen så jag tänkte äh skitsamma o så åka vi hem till honom och kollade på film (han kände några av mina kompisar så det var ingen okänd psykokille). Det enda han gjorde hemma var att gå runt o visa allt han hade köpt o renoverat, lyssnade inte ett ord på att jag också hade flyttat o renoverat nyligen. Så jävla självupptagen. Riktig idiot hehe. Behöver väl inte ens säga att vi inte sågs igen? Min kompis säger att han är sådär knepig jämt haha stackarn. Nu han har iaf en flickvän vad jag vet. Och jag en pojkvän, en normal fin pojkvän hehe.

kalle_banan
2008-07-18, 09:20
Var på en "dejt" med mitt ex för några veckor sen, gjorde slut för två år sen, det kändes inte alls bra. Hon betedde sig fortfarande likadant som fick mig att bli irriterad då förut. Hon är inte normal, riktig bitch, en ond sån. Nej, vi kommer inte att ses igen. Det fick jag bekräftat.

+1 faktiskt, två år sen vi gjorde slut, vi sågs för några veckor sen och hon är fortfarande likadan som när vi var tillsammans.