Visa fullständig version : Avdomnade armar
Natural Roidrage
2008-07-17, 03:13
Hej
Varför är mina armar avdomnade när jag vaknar varje morgon? De var de nästan aldrig förut förut...
En gissning av mig är att man ändrat sovställning, men det är ju konstigt. Man blir ju lite orolig om det skulle vara något?
Tacksam för svar!
Det händer mig också ibland men oftast vaknar jag av det mitt i natten.
Vet inte om det kan ha att göra med att man blivit större och tyngre och därmed lättare stryper blodtillförseln om man ligger i en konstig ställning?.
Men jag bara gissar!..
Om det händer regelbundet kan det bero på följande: Stelhet (axlar,biceps eller BRÖST;)) eller karpaltunnelsyndrom (men då domnar det på ett mer specifikt sätt) Finns säkert fler skäl, men det är de två vanligaste.
Natural Roidrage
2008-07-17, 15:45
Troll - Nä isåfall hade det börjat för ett tag sen var lite större då, har inte kunnat träna lika ordentligt nu under sommaren (sjukdom och fylla). Hårdare och gladare.
T-train - Jo stelhet är möjligt, har suttit och spelat lite mer nu också så kan vara det. Jag är ingen discobyggare men försöker köra mer biceps och bröst.;)
Idag var det lungt, jag vaknade utvilad utan problem! Tänkte igår om man var stressad eller något så jag försökte sova lite lungnare.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.