Visa fullständig version : Kolozzeums egna vuxenpoäng.
Klicka, och räkna ihop.
Kryssa för rutan om det stämmer för dig
0-1 Du är ordentligt sorglig, riktigt kass, dags att börja träna, du har sett friskis&svettis nåstans men minns inte var, men hjälp finns på brädan.
2-3 Du är rätt ute och cyklar, antagligen bicepscurlar du i cablecrossen också, posta mer utanför allmänt, du behöver kunskap. (och vett)
4-5 Det finns hopp, du vet hur en hacklift ser ut.
6-7 Grattis du har just vart på din första koloträff, tyvärr kände ingen igen dig.
8-9 Du behärskar multiqoute samt vet hur man skapar en poll, folk kommenterar dina bilder i dagsformen samt du får enstaka PM ifrån moderatorerna i god vilja.
10 Du är väl känd på brädan, du svarar tom ibland på frågor om träning, du har goda kunskaper och kost och träning i allmänt, du har tom kommit underfund med att cardiomaskinerna är ett bra komplement till styrkan.
King Grub överväger svara på dina PM du skickat.
Fick 8 poäng :D
Missade på startsida och kolo-spotting. Har blivit kolo-spottad en gång vad jag vet, men det räcker ju inte.
Missade på startsida och kolo-spotting. Har blivit kolo-spottad en gång vad jag vet, men det räcker ju inte.
8 poäng habilt.
Egentligen borde de finnas en poäng för de som har licens, då hade du kunnat plussa en till.
Lelle Pelle
2008-07-13, 14:42
Well, I'm out. Endast 3 poäng...
Carolinew
2008-07-13, 14:43
8 poäng, missade också på kolo-spotting, samt licensierade utövare... fast det kan jag kanske egentligen hitta men orkar inte :D
Whistler
2008-07-13, 14:44
9 poäng. :D
shadowfire
5 poäng. Jag får kanske titta vidare på body ändå... :/
edit: visste inte hur jag ska tolka pm från staffen... har ju både blivit varnad samt fått ett och annat hurrarop.. men valde o inte kryssa där.. lol
LadyInsane
Jag fick 10 Poäng!!!!!
Jag fick 10 Poäng!!!!!
Nä nu blommar löken.
5 poäng. Jag får kanske titta vidare på body ändå... :/
edit: visste inte hur jag ska tolka pm från staffen... har ju både blivit varnad samt fått ett och annat hurrarop.. men valde o inte kryssa där.. lol
Det står ju oavsett anledning.. bah
bear.flowertwig
2008-07-13, 14:47
Samma här. Tänker inte byta bort Superstart.se som startsida i första taget. Är nöjd med att jag startade spotting-tråden och lika nöjd med att jag undvikit att bli spottad själv.
mariamaria
2008-07-13, 14:47
5 poäng: "Det finns hopp, du vet hur en hacklift ser ut" :D
shadowfire
2008-07-13, 14:49
Det står ju oavsett anledning.. bah
Nej, däremot står det "avsett anledning". Jag blev förvirrad. :D
Visste inte om jag skulle räkna sexinviter från mods heller
Nej, däremot står det "avsett anledning". Jag blev förvirrad. :D
Visste inte om jag skulle räkna sexinviter från mods heller
Ma bad, fort men fel mitt motto, du är såklart berättigad till både en poäng extra och valfri sexuell invit ifrån staffen.
LadyInsane
2008-07-13, 14:57
Nä nu blommar löken.
Jag vet inte ens vad det där betyder...:em:
Har ett fast schema = Yes, en awsome 4-splitt
Vet hur många kcal 100 gram vassle har = min whey-80 ligger på 410
Har 1000+ posts = Ohhyeah babe
Kan posta i allmänt utan att bli grillad = det tycker jag väl. Häromdagen skrev t.o. m shadowfire att han kan tycka att jag är vettig. :D
Tränar på helg = Yes, marka gör jag helst på lördagar
Kan hitta listor på licenerade utövare = styrkelyft online is teh shit. Snart är jag själv med där!
Kan bicepscurla utan att jucka = Jag juckar inte, överlåter det till grabbarna!
Har blivit kolospottad minst 2 ggr (AV okänd person) = Jag har blivit kollospottad 10+ gånger..:cool:
Har kolozzeum som startsida i webläsaren = Jupp!
Har fått PM ifrån staffen (oavsett anledning) = Redan min andra dag, av grub himself;)
6-7 Grattis du har just vart på din första koloträff, tyvärr kände ingen igen dig.
Stolt - men inte nöjd
Andy.da.wohoo
2008-07-13, 15:00
5 poäng *popcorn*
What he said ;)
machine gun
2008-07-13, 15:04
8 poäng.
Har inget fast schema och har inte kolo som startsida. Ja på resten.
machine gun
2008-07-13, 15:05
Egentligen borde de finnas en poäng för de som har licens, då hade du kunnat plussa en till.
Skulle det gälla även om man råkar vara licensierad triathlet? :D
Skulle det gälla även om man råkar vara licensierad triathlet? :D
Självklart. :thumbup:
Lelle Pelle
2008-07-13, 15:18
4 points.
Bra, vi håller oss i botten. Där ingen ser oss.
7 bara. men jag blev igenkänd på träffen :(
tntballe
2008-07-13, 15:44
7 Grattis du har just vart på din första koloträff, tyvärr kände ingen igen dig.
Stämmer på senaste träffen jag var på.
7 Grattis du har just vart på din första koloträff, tyvärr kände ingen igen dig.
Stämmer på senaste träffen jag var på.
Den i Strängnäs?
7p. Den om licenserade utövare förstod jag inte.
Natural Roidrage
2008-07-13, 17:03
"Har ett fast schema"
Svårt att pricka rätt på den som noob. Jag har dynamsikt.
"Kan bicepscurla utan att jucka"
Då kör de på för klena vikter.
Jag fick 4 rätt då jag också kan köra biceps utan att jucka.
6 poäng, dags att börja nöta på riktigt *flex*
Fick 4 poäng men jag har ingen aning om vad en hacklift är, och grub svarar ALLTID på mina PM.
8
Även jag väljer inte bort superstart.se som startsida. Jag postar för mkt i allmän/svammel/mindre seriösa, så jag står stilla i antalet poster, nästan iaf. :D
8-9 Du behärskar multiqoute samt vet hur man skapar en poll, folk kommenterar dina bilder i dagsformen samt du får enstaka PM ifrån moderatorerna i god vilja.
bulldozer
2008-07-13, 18:46
Missade på:
Har ett fast schema, jobbschema ellr?
Kolozzeum som startsida
Pm från staffen
ynka 7points :P
"4-5 Det finns hopp, du vet hur en hacklift ser ut."
Hmmm ... :Virro
(Dock stämmer det, jag vet hur en hacklift ser ut.)
"4-5 Det finns hopp, du vet hur en hacklift ser ut."
Hmmm ... :Virro
(Dock stämmer det, jag vet hur en hacklift ser ut.)
Hur ser den ut?
Hur ser den ut?Just google that bitch!
http://www.usawa.com/00goer.alspringshack.jpg
tntballe
2008-07-13, 19:49
Den i Strängnäs?
Om det vore så väl att dom hölls här istället för Stockholm. Ingen som tänker på att jag jobbar helg. :cryout:
Den här träffen där du tränade pecs.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=108312&page=10
7, utan att ha vart på träff. Å andra sidan så har jag ju heller inte blivit igenkänd då.
Scratch89
2008-07-13, 21:14
8 poäng. Jag veti nte var man får tag på licens, och jag har inte kolo som startsida (men jag har haft!).
wintersnowdrift
2008-07-13, 21:15
7 poäng. Superstart är min ordinarie startsida, jag har ingen aning om hur många kcal vassle innehåller (vet inte ens om jag någonsin varit inne i kosttillskottsdelen?) och ett fast schema är en omöjlighet när man som jag vill försöka träna 1000 olika sporter.
//Kristin
Edit: Eftersom det inte var specificerat inom vilken sport utövarna skulle ha licens tog jag mig friheten att tolka det som valfritt. Är det någon form av kroppsbyggning saken gäller så drar jag av en poäng.
Edit2: Eller nä förresten, jag vill ha 7 poäng vilket som. Jag kan googla.
Alfred Nobel
2008-07-13, 22:19
Jag har bara blivit spotted av 1 okänd person, men det matchar inte kravet för den rutan. -1
Jag kan inte hitta listor på licenerade utövare (tror jag). -1
Tot: 8
Motivering: Du behärskar multiqoute samt vet hur man skapar en poll, folk kommenterar dina bilder i dagsformen samt du får enstaka PM ifrån moderatorerna i god vilja.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.