Visa fullständig version : Hotellgym
tigerofsweden
2008-07-11, 12:25
Ni som är rest mkt eller som på något sätt är bekant med hotellgym, är de endast till för hotellets gäster eller kan man le lite förföriskt och slå en krabba så får man dra av ett pass trots man inte bor där?
Ge dem en 5a så brukar det vara lugnt.
It's all about the benjamins!
tigerofsweden
2008-07-11, 12:32
Ge dem en 5a så brukar det vara lugnt.
It's all about the benjamins!
Sant, ska ju ner till Balkan och de borde ju vara lättmutade :Virro
Slartibartfast
2008-07-11, 13:16
Fråga på hotellet?
Nitrometan
2008-07-11, 13:18
Fråga på hotellet?
Det är för lätt.
Känns som att en tråd på kolo är rätt lösning.
When in doubt - starta en tråd på kolo!
tigerofsweden
2008-07-11, 13:36
Fråga på hotellet?
Nu befinner jag mig ju inte där nere annars hade jag givetvis gjort det!
NiXPhoenix
2008-07-11, 13:42
Fråga på hotellet?
Det är för lätt.
Känns som att en tråd på kolo är rätt lösning.
When in doubt - starta en tråd på kolo!
Nu är det ju så att alla hotell inte är likadana, alla har inte exakt samma uppsättning genetisk klonad personal som alltid beter sig på samma sätt, regelverket är inte identiskt för alla hotell i hela världen osv osv.
Trådskaparen vill alltså höra andra erfarenheter om det hela, få tips på hur han ska fråga. Inte så speciellt onödigt enligt mig.
Det där är helt random! Ibland går det och ibland inte, gå runt och fråga lite.. Tränar på ett hotellgym nere i Malta nu, micket glamouröst!
I Las Vegas var man tvungen att bo på hotellen för att få träna, i San Diego hade de ett allmänt gym i källarvåningen på hotellet. Var billigare för hotellgäster att träna. Annars har jag inte så mycket erfarenheter av hotellgym.
Slartibartfast
2008-07-11, 18:24
På Palace Hotel i Tokyo (http://www.palacehotelstokyo.com/) får man träna på gymmet om man vill även om man inte bor på hotellet. Det kostar nånting, men jag minns inte vad.
Hjälpte det?
tigerofsweden
2008-07-11, 18:27
På Palace Hotel i Tokyo (http://www.palacehotelstokyo.com/) får man träna på gymmet om man vill även om man inte bor på hotellet. Det kostar nånting, men jag minns inte vad.
Hjälpte det?
Klart det gjorde :) Nu vet jag ju iaf att det finns gym som tillåter besökare att träna. Det kunde ju faktiskt varit så att nästintill alla gym har regler som bara tillåter deras boende att träna där.
Men tack för hjälpen Slarti!
Slartibartfast
2008-07-11, 18:29
Klart det gjorde :) Nu vet jag ju iaf att det finns gym som tillåter besökare att träna. Det kunde ju faktiskt varit så att nästintill alla gym har regler som bara tillåter deras boende att träna där.
Men tack för hjälpen Slarti!
Jag är inte 100 på att det var så, men tämligen säker.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.