Visa fullständig version : Bmw X6
Hej,
Jag kör bil till jobbet. Jag satt och puttrade på i 40 och helt plötsligt täcks hela den ena vägdelen upp av någon slags koloss...alldeles svart och blänkande. Den kommer närmare och det ser ut som en överväxt BMW X5 men ändå inte. Stridsvagnen åker förbi och nu tror jag att det kanske var en X6:a?
Har någon suttit i en? Stulit en? Onanerat över en?
Kanske den häftigaste bilen jag sett det närmaste året, efter min Mazda såklart..................
Den är ju hur stygg som helst. BMW M6 däremot, den är maffig.
Nä M6 är inte fy skam. Jag måste nog åka förbi BMW-garaget och titta på X6an idag.
X6an är faktiskt mindre än X5an såg jag nu. Den såg då förbannat mycket större ut av någon anledning.
jag tycker att X6 ser lite tråkig ut baktill.
men vilken bil det är :D
Brooklyn
2008-07-07, 15:27
jag har suttit i en, fyfan va fet den är! GE MIG!!!!
kanske nått att köpa efter kompressor m3an?
hahavaffan
2008-07-07, 17:12
Nä M6 är inte fy skam. Jag måste nog åka förbi BMW-garaget och titta på X6an idag.
X6an är faktiskt mindre än X5an såg jag nu. Den såg då förbannat mycket större ut av någon anledning.Nä, den är faktiskt större. Dock färre sittplatser om det var det du menade. Hur nu det går ihop rent logiskt.
Fet som få är den iaf! Såg några vinröda i Paris för någon vecka sedan, tyvärr inte spottat en i Schweden än.
tommie-92
2008-07-07, 17:18
tyvärr inte spottat en i Schweden än.
jag såg en förra veckan i sweden, ute på värmdö vid Strömma Kanal&Bar:thumbup:
NiXPhoenix
2008-07-07, 17:20
Gulligulligull
http://www.infocoches.com/buscador/M6
http://www.infocoches.com/fotos/ac_schnitzer/2006-ACS6-Sport-M6/ *drool*
Hamann M6 Widebody har en fin front där nederdelen är väldigt likt det på "gamla" M3an. Tycker fan sexserien (ja det gäller de många av dagens BMW-modeller faktiskt) är smått vedervärdig framifrån, skiten måste nästan stylas. Baken däremot har jag inga problem alls med.
hahavaffan
2008-07-07, 17:22
jag såg en förra veckan i sweden, ute på värmdö vid Strömma Kanal&Bar:thumbup:Fränt:naughty: Jag blev omkörd av en MB SLR igår... även om jag höll full gas själv :D Och förra veckan blev jag nästan påkörd på väg hem från jobbet av inget mindre än en Italienreggad CLK 63 AMG Black Series och en F430 Scuderia, även den Italienreggad. Jag kom nästan, faktiskt.
Skit vad fet m6an va! Lite shysstare fälgar bara *drool*
Riktigt feta, och jag blev förvånad över det förhållandevis humana priset.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.